Як AR технології можуть допомогти рітейлу AR у бізнесі
Останнім часом технології AR зробили крок далеко вперед і почали змінювати модель ведення роздрібного бізнесу. Вже зараз понад 62% споживачів вважають за краще купувати у продавців, які використовують доповнену реальність, оскільки це дозволяє їм більше дізнаватися про товар, а 40% з них готові навіть переплачувати за таку можливість.
У цій статті поговоримо про те, який потенціал мають технології AR в рітейлі, як саме вони використовуються в цьому сегменті, а також розберемо кілька успішних кейсів на прикладі відомих брендів.
Що таке доповнена реальність Опис технології
Доповнена реальність – це інтерактивна версія фізичної реальності, яка додатково збагачена цифровими елементами, такими як зображення, звуки та інші сигнали. По суті, AR реальний світ поєднується з віртуальним, що дозволяє продавцям більш ефективно взаємодіяти зі споживачами.
Для роботи з доповненою реальністю використовують інтелектуальні апаратні пристрої, такі як смартфони, планшети або AR-окуляри. За допомогою алгоритмів комп’ютерного зору та машинного навчання вони в режимі реального часу розпізнають об’єкти фізичного середовища та дозволяють користувачеві взаємодіяти з ними у віртуальній площині.
Переваги AR для роздрібних продавців та електронної комерції Переваги
Насамперед потрібно поговорити про те, що бізнес отримує від впровадження технології доповненої реальності. Тут можемо виділити кілька важливих пунктів:
Які види AR використовуються в рітейлі Типи AR
Існує кілька різновидів доповненої реальності. Тому пропонуємо розглянути, які типи AR можуть використовуватись у сегменті роздрібної торгівлі:
Така доповнена реальність використовувалася у грі Pokémon Go, а найближчим часом також буде впроваджена Google для створення WebAR.
Як AR допомагає великим брендам збільшити продажі Кейси
Пропонуємо перейти від теорії до практики та розглянути, як технологія доповненої реальності працює на реальних ринках та допомагає брендам більше заробляти.
Один із найяскравіших прикладів – це IKEA. Вона використовує AR для того, щоб користувачі могли “приміряти” нові меблі у власному інтер’єрі перед покупкою. Процес відбувається так: клієнт знаходить товар, що його зацікавив, вибирає відповідну функцію і направляє камеру смартфона туди, де планує поставити меблі.
Таким чином компанія позбавила своїх клієнтів «неприємних» сюрпризів, підвищила їх лояльність і, зрозуміло, збільшила продажі.
До речі, аналогічне рішення впровадила і канадська компанія EQ3, розробивши десктопний додаток із функціями «примірки» меблів. Як результат, кількість клієнтів компанії за офіційними даними збільшилася на 429%.
Компанія Zeekit, яку нещодавно придбав Walmart, використовує AR як віртуальний примірочний одяг. Тут все досить просто — покупець завантажує у додаток своє фото на повний зріст, після чого може подивитися, як на ньому виглядатиме той чи інший одяг, у тому числі у поєднанні з різними аксесуарами. Цікаво, що користувачі користуються цим рішенням не лише в онлайні, а й у офлайн-магазинах.
Ще один приклад – L’Oréal Paris. Косметичний бренд використовує AR для візуалізації макіяжу.
Розробка AR-рішень у AVADA MEDIA
Приклади світових брендів наочно демонструють, як саме технологія доповненої реальності підвищує прибутковість та ефективність компаній у сегменті роздрібної торгівлі. І доки AR не почала використовуватися повсюдно, доцільність інвестицій у її впровадження є найрентабельнішою.
Компанія AVADA MEDIA має досвід розробки AR-рішень та готова надати вже сформовані команди фахівців для реалізації таких проєктів. Ми допоможемо визначити найбільш доцільний варіант використання технології у вашому бізнесі, розробимо інноваційний додаток та допоможемо вивести його на ринок.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32