CRM для юридичних компаній та юристів Веб-продукти Avada Media
Юридичні послуги потрібні абсолютно всім компаніям, і багато хто воліє замовляти їх на аутсорс. Конкуренція на цьому ринку дуже висока, так що керівникам юридичних компаній доводиться не тільки займатися безпосередньо юриспруденцією, але і вирішувати завдання залучення, утримання і повернення клієнтів.
Допоможе в цьому CRM для юристів – система, яка дозволяє оптимізувати відносини з клієнтами і налагодити бізнес-процеси в компанії. AVADA MEDIA розробляє CRM-системи з урахуванням потреб і сфери діяльності клієнта, ми враховуємо всі ваші побажання і пропонуємо тільки той обсяг функціоналу, який необхідний саме вам.
Коли необхідно замовляти CRM? Оптимізація бізнес-процесів
Якщо ваші обсяги зростають, а робота з клієнтами ведеться по-старому, виникають проблеми через людський фактор. Хтось не записав важливу інформацію, хтось захворів або звільнився – CRM дозволяє зберігати всі дані в зручному вигляді в єдиній базі, завдяки чому важлива інформація завжди під рукою.
Також пора задуматися над впровадженням CRM, якщо ви не помічаєте значної віддачі від коштів, вкладених в рекламні кампанії. Або, навпаки, результати є, і клієнти до вас приходять, але займатися ними нікому. Завдяки інструментам аналітики система дозволить виявити «вузькі місця» у вашому бізнесі і усунути їх, налагодивши бізнес процеси і запровадивши KPI.
Можливості CRM для юристів Avada Media
За допомогою такої системи ваш менеджер зможе приймати і обробляти вхідні запити клієнтів максимально оперативно, перенаправляючи їх тим юристам, які спеціалізуються на даному питанні. Перше звернення клієнта – це момент внесення нового облікового запису в базу даних, після чого юрист, який веде клієнта, зможе доповнювати і вносити зміни в записи, прикріплювати документи, відзначати зустрічі і звернення. Тепер, навіть якщо ваш юрист звільниться, передача справ не буде проблемою: новому співробітнику досить буде вивчити обліковий запис в базі даних.
Усі облікові записи структуровані, доступ до них може бути організований не тільки для юристів, але і для менеджерів з продажу, маркетологів. Кожній категорії співробітників може бути присвоєно особливий рівень доступу, що дуже важливо для збереження конфіденційності юридичної інформації. У цій же базі зберігаються записи телефонних переговорів з клієнтом – для цієї мети легко підключити IP-телефонію.
Для маркетологів база даних клієнтів становить інтерес як джерело даних для автоматизації e-mail і sms-розсилок, дзвінків і т.д. Завдяки можливості розбиття всіх клієнтів на категорії за ознаками таргетування реклами з CRM стає нескладним завданням і дозволяє скоротити безліч рутинних операцій.
Те саме відноситься і до ваших юристів. Зберігання всіх даних і скан-копій в електронному вигляді скорочує необхідність шукати паперові документи в архіві. Завдяки цьому швидкість обробки запитів клієнтів значно зросте – як і якість роботи юристів. Це, в свою чергу, призведе до зростання задоволеності клієнтів і їх повторних звернень, а також до збільшення клієнтської бази за рахунок рекомендацій.
Переваги CRM-систем для юристів Додаткові можливості
CRM може бути інтегрована з різними мессенджерами, щоб вся переписка також зберігалася в базі. Всі інструменти комунікації також будуть доступні в одному інтерфейсі. Крім того, інтеграція з сайтом вашої юридичної компанії дозволить клієнтам залишати заявку прямо при переході з сайту. Маркетологи оцінять можливість інтеграції з Google Analytics, завдяки чому оцінювати рекламні кампанії стане простіше.
Функціонал CRM може бути істотно розширений за рахунок додавання нових полігонів вже після її впровадження – на роботу бази даних це не вплине. Наприклад, при необхідності ми можемо розробити мобільний додаток, який дозволить частину функцій виконувати зі смартфона в зручному інтерфейсі. Це може бути корисним при плануванні зустрічей і судових засідань поза офісом, в службових поїздках і т.д.
Важливою буде і можливість організувати в системі банк знань, в якому ви зможете зберігати нормативно-правову базу і все кейси вашої компанії, організувавши до них швидкий доступ для всіх співробітників. Істотно зростає контроль бізнесу з боку власника. За допомогою CRM ви зможете відслідковувати роботу офісу і кожного співробітника, навіть перебуваючи в іншій країні. Фінансові питання – такі, як нарахування зарплат і премій, виплата клієнтами винагород і надходження коштів – також можна контролювати за допомогою CRM.
Якщо ви задумалися над тим, як збільшити ефективність роботи вашої юридичної компанії, звертайтеся в AVADA MEDIA – ми разом з вами продумаємо і реалізуємо ідеально підходящу для вашого бізнесу CRM.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32