CRM для соцмереж Для чого CRM-системи
Соціальні мережі та месенджери відіграють важливу роль у житті більшості людей, і зараз складно уявити людину, яка не має акаунту в Facebook, Instagram або Telegram. При цьому часто такі канали використовуються не тільки для спілкування. З їхньою допомогою компанії продають товари, послуги, шукають співробітників і вирішують безліч інших бізнес-завдань.
При використанні соцмереж в комерційних цілях бізнесу доводиться працювати з десятком різних майданчиків, що забирає багато часу і негативно позначається на якості комунікацій. Для вирішення цієї проблеми використовуються CRM-системи, які виконують одразу кілька важливих функцій:
CRM буде корисною для всіх компаній, незалежно від їх масштабу. Наприклад, на початку це може бути вузькоспрямована CRM для Facebook або CRM для Instagram, при цьому паралельно зі зростанням бізнесу ПЗ також доопрацьовуватиметься і розвиватиметься, залежно від його потреб.
Як розробляється CRM-система Платформа для CRM
У процесі створення CRM для соцмереж та месенджерів можуть бути задіяні різні технології та фреймворки. Вибір оптимального стека часто залежить від платформи, на якій буде працювати програмне забезпечення і складності завдань, що стоять перед ним:
частини використовується або HTML/CSS, JavaScript або реактивний Vue.js/React.js.
Етапи розробки проєкту
Технічне виробництво CRM для соцмереж та месенджерів складається з кількох етапів. Розглянемо їх докладніше.
Крок 1. Збір інформації
На початку продакшена розробникам необхідно визначити особливості бізнесу, цілі проєкту і які саме завдання він вирішуватиме. Для отримання всієї необхідної інформації проводиться інтерв’ю з клієнтом та аналізуються рішення, що існують на ринку.
Крок 2. Проєктування та технічна документація
Технічна документація CRM-системи включає створення мокапа (прототипу майбутньої системи), повний опис функціоналу, який буде розроблятися,
стек технологій і план робіт, що використовуються. Далі на підставі цього документа розраховується вартість та строки реалізації проєкту.
Крок 3. Дизайн
Найчастіше системи управління взаємовідносинами з клієнтами покладається велика кількість рутинних завдань, через що вони можуть бути перенасичені функціоналом. Завдання дизайнерів полягає в тому, щоб створити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, незалежно від масштабів CRM.
UI-дизайнери використовують мокап, складений проєктувальником на попередньому етапі реалізації візуальної оболонки ПЗ.
Крок 4. Програмування
Технічна розробка CRM вважається найбільш складним та трудомістким етапом виробництва. Її можна розділити на дві складові, які можуть реалізовуватися паралельно:
Крок 5. Тестування
Коли технічну розробку CRM завершено, QA-інженери приступають до її ретельного тестування. На цьому етапі визначається коректність роботи функціоналу, продуктивність та безпека системи, а також її зручність для кінцевих користувачів.
Крок 6. Розгортання
Готова CRM-система для соцмереж та месенджерів розміщується на публічному сервері та стає доступною для користувачів. Після цього фахівці AVADA MEDIA спілкуються зі співробітниками вашого бізнесу та навчають використанню нового програмного забезпечення.
Розробка CRM для соцмереж в AVADA MEDIA Де замовити розробку CRM
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці CRM-систем для роботи з соціальними мережами та месенджерами.
У нашому штаті є сформовані команди досвідчених фахівців, які за допомогою сучасного стеку технологій можуть реалізувати проєкт будь-якої складності.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32