Розробка і впровадження

CRM для соцмереж

CRM для соцмереж

Для чого CRM-системи

CRM для соцмереж Для чого CRM-системи

Соціальні мережі та месенджери відіграють важливу роль у житті більшості людей, і зараз складно уявити людину, яка не має акаунту в Facebook, Instagram або Telegram. При цьому часто такі канали використовуються не тільки для спілкування. З їхньою допомогою компанії продають товари, послуги, шукають співробітників і вирішують безліч інших бізнес-завдань.

При використанні соцмереж в комерційних цілях бізнесу доводиться працювати з десятком різних майданчиків, що забирає багато часу і негативно позначається на якості комунікацій. Для вирішення цієї проблеми використовуються CRM-системи, які виконують одразу кілька важливих функцій:

  • Єдиний інтерфейс. CRM для соціальних мереж та месенджерів надає єдиний інтерфейс для всіх комунікацій. Потрібні майданчики підключаються API, завдяки чому менеджеру більше не потрібно перемикатися між вкладками і моніторити кожну соцмережу окремо.
  • Автопостинг. Використовується для швидкої публікації постів у всіх потрібних соцмережах та месенджерах. Також може бути реалізована функція відкладеного планування, яка дозволить встановлювати дату та час розміщення поста для різних майданчиків.
  • Історія. CRM зберігає всі дані про попередні взаємодії з клієнтом, що дозволяє суттєво підвищити якість обслуговування та підвищити конверсію.
  • Збирання клієнтської бази. Навіть якщо людина нічого не замовила, інформація про неї зберігається у базі CRM соціальних мереж. Ці дані можна використовуватиме подальших маркетингових активностей.

  • Швидка обробка замовлень. CRM інтегрується не тільки з соціальними мережами та месенджерами, але й іншими сервісами, наприклад з поштовими службами та програмами складського обліку, завдяки чому обробка замовлення може виконуватися буквально в кілька кліків. Такий підхід допомагає зменшити операційне навантаження на персонал.
  • Розсилки. CRM для соціальних мереж може бути оснащена функціоналом для масового надсилання повідомлень. Наприклад, таким чином можна повідомити клієнтів про актуальні акції, знижки або новини компанії.
  • Аналітика. Інструменти аналітики допомагають маркетологу збирати та аналізувати ефективність усіх соцмереж та месенджерів в одному інтерфейсі. Надалі ці дані можна використовуватиме покращення рекламних кампаній та адаптації публікованого контенту під інтереси аудиторії.

CRM буде корисною для всіх компаній, незалежно від їх масштабу. Наприклад, на початку це може бути вузькоспрямована CRM для Facebook або CRM для Instagram, при цьому паралельно зі зростанням бізнесу ПЗ також доопрацьовуватиметься і розвиватиметься, залежно від його потреб.

Як розробляється CRM-система

Платформа для CRM

Як розробляється CRM-система Платформа для CRM

У процесі створення CRM для соцмереж та месенджерів можуть бути задіяні різні технології та фреймворки. Вибір оптимального стека часто залежить від платформи, на якій буде працювати програмне забезпечення і складності завдань, що стоять перед ним:

  • Веб-версія. CRM на веб-платформі можуть працювати на будь-яких пристроях та операційних системах, де встановлений браузер. Backend таких проєктів часто будується мовами програмування Python, PHP, Java та їх фреймворках або на платформі Node.js, а для створення frontend-

частини використовується або HTML/CSS, JavaScript або реактивний Vue.js/React.js.

  • Мобільний додаток. У таких проєктах вибір технологій залежить від операційної системи. Для Android використовуються мови Kotlin та Java, а для IOS – мова Swift. Крім того, програми CRM для Linkedin та інших соцмереж можуть створюватися за допомогою кроссплатформенного набору засобів розробки Flutter. Найчастіше останній варіант є кращим, оскільки дає можливість охопити обидві популярні ОС при менших інвестиціях.

Етапи розробки проєкту

Етапи розробки проєкту

Технічне виробництво CRM для соцмереж та месенджерів складається з кількох етапів. Розглянемо їх докладніше.

Крок 1. Збір інформації

На початку продакшена розробникам необхідно визначити особливості бізнесу, цілі проєкту і які саме завдання він вирішуватиме. Для отримання всієї необхідної інформації проводиться інтерв’ю з клієнтом та аналізуються рішення, що існують на ринку.

Крок 2. Проєктування та технічна документація

Технічна документація CRM-системи включає створення мокапа (прототипу майбутньої системи), повний опис функціоналу, який буде розроблятися,

стек технологій і план робіт, що використовуються. Далі на підставі цього документа розраховується вартість та строки реалізації проєкту.

Крок 3. Дизайн

Найчастіше системи управління взаємовідносинами з клієнтами покладається велика кількість рутинних завдань, через що вони можуть бути перенасичені функціоналом. Завдання дизайнерів полягає в тому, щоб створити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, незалежно від масштабів CRM.

UI-дизайнери використовують мокап, складений проєктувальником на попередньому етапі реалізації візуальної оболонки ПЗ.

Крок 4. Програмування

Технічна розробка CRM вважається найбільш складним та трудомістким етапом виробництва. Її можна розділити на дві складові, які можуть реалізовуватися паралельно:

  • Frontend. Створення клієнтської частини проєкту, яка взаємодіятиме з користувачами. Її завдання полягає в тому, щоб отримувати запити та надсилати їх на сервер для обробки, з наступним виведенням результату. Тут варто відзначити, що реалізація фронтенду за допомогою HTML і CSS займає менше часу, порівняно з розробкою на реактивних технологіях Vue.js або React.js, через що може коштувати значно дешевше.
  • Backend. Це внутрішня частина CRM-системи, яка розміщується на віддаленому сервері і не помітна для кінцевих користувачів. Бекенд містить всю логіку роботи функціоналу та інтеграції із соціальними мережами.

Крок 5. Тестування

Коли технічну розробку CRM завершено, QA-інженери приступають до її ретельного тестування. На цьому етапі визначається коректність роботи функціоналу, продуктивність та безпека системи, а також її зручність для кінцевих користувачів.

Крок 6. Розгортання

Готова CRM-система для соцмереж та месенджерів розміщується на публічному сервері та стає доступною для користувачів. Після цього фахівці AVADA MEDIA спілкуються зі співробітниками вашого бізнесу та навчають використанню нового програмного забезпечення.

Розробка CRM для соцмереж в AVADA MEDIA

Де замовити розробку CRM

Розробка CRM для соцмереж в AVADA MEDIA Де замовити розробку CRM

Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці CRM-систем для роботи з соціальними мережами та месенджерами.

У нашому штаті є сформовані команди досвідчених фахівців, які за допомогою сучасного стеку технологій можуть реалізувати проєкт будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@