AVADA-MEDIA

CRM для автосервісу

CRM-система для автосервісу від Avada Media

Оптимізація бізнес-процесів

CRM-система для автосервісу від Avada Media Оптимізація бізнес-процесів

Сучасний автосервіс – складне підприємство з безліччю бізнес-процесів і взаємодій, високотехнологічної апаратурою і дорогими витратними матеріалами. Оптимізувати повсякденні операції, скоротити рутину і кількість помилок допоможе CRM для автосервісу від AVADA MEDIA. Зверніть увагу, що ми пропонуємо розробки, які вирішують проблеми клієнта і враховують специфіку вашого конкретного підприємства.

Система розробляється з урахуванням ваших побажань, і всі її можливості спрямовані на вирішення конкретних завдань. При цьому у вас завжди є можливість замовити допоміжні сервіси до вже наявних – архітектура CRM дозволяє легко інтегрувати додаткові модулі.

CRM для автосервісу

Можливості CRM для автосервісу і СТО

Керованість автобізнесу

Можливості CRM для автосервісу і СТО Керованість автобізнесу

Всі ваші клієнти – в одній базі, починаючи з першого звернення. IP-телефонія дозволяє управляти телефонними зверненнями прямо з CRM, тому в базу потрапляють в тому числі і дзвінки клієнтів із записом розмови. Крім того, IP-телефонія дозволяє прописувати сценарії для автовідповідача. Всі замовлення, зроблені клієнтами, і перелік всіх робіт, також знаходяться в базі. Обліковий запис кожного клієнта містить відомості про те, які послуги йому були надані, ким, коли і на яку суму. Ведеться також облік продажів.

За допомогою CRM для автосервісу легко контролювати залишки по складу і постачання, а також вести облік витратних матеріалів, запчастин і т.д. Налаштування повідомлень в системі дозволить менеджеру із закупівель вчасно отримувати повідомлення про те, що ту чи іншу позицію необхідно замовити.

Дозволяє система вести і фінансовий облік, причому з можливістю формувати звіти і аналізувати показники, визначаючи, наприклад, фінансову ефективність кожного окремого співробітника, вартість клієнта і принесену їм прибуток. Тут же можна вести облік заробітної плати і винагороди співробітників, вести розрахунок вартості робіт і налаштовувати прайс-лист.

Завдяки цьому керованість бізнесу значно зростає – це особливо актуально для великих мережевих автосервісів, розташованих в різних містах. Тепер інформація про роботу окремих СТО буде зібрана в єдиній базі.

CRM для автосервісу

Будуйте стосунки з клієнтами по-новому

Переваги СRM-систем

Будуйте стосунки з клієнтами по-новому Переваги СRM-систем

Людський фактор, який виражається в банальних ситуаціях (забули передзвонити, не попередили про перенесення терміну закінчення, втратили заявку), з використанням CRM зводиться нанівець. У базі системи знаходяться всі активні заявки, перевірити прогрес виконання яких клієнт може в особистому кабінеті. Майстер також не зможе забути про заявку, оскільки нагадування буде приходити до нього прямо на мобільний телефон. З цією метою можна налаштувати інтеграцію CRM з месенджером або навіть розробити спеціальний мобільний додаток, яким зможе користуватися майстер. Завдяки цьому ви забезпечите доступ до бази прямо з ремонтного боксу, в якому може не бути комп’ютера.

Налаштування інтеграції з сайтом дозволить клієнтові заповнити детальну форму заявки, яка буде відправлена ​​в CRM. Так ви зможете приймати замовлення від клієнтів, які не люблять здійснювати дзвінки. Така заявка автоматично створить обліковий запис, і будь-які подальші звернення клієнта будуть фіксуватися в ній же. У менеджера або майстра є можливість розділити всіх клієнтів на категорії та сегменти, наприклад, по марці або класу автомобіля, періоду обслуговування і т.д. До слова, така ж база створюється для постачальників запчастин і витратних матеріалів.

CRM для автосервісу

Додаткові можливості

CRM для автосервісу

Додаткові можливості CRM для автосервісу

Усі проведені роботи фіксуються у карті клієнта, також є можливість отримувати зведений звіт щодо проведених робіт. Це хороша можливість проаналізувати роботу СТО і виявити як вузькі місця, так і потужності, що простоюють. Зрештою, це дозволяє оптимізувати ваш бізнес, скоротити непотрібні витрати та надавати найбільш затребувані послуги максимально швидко та якісно.

Всі основні показники роботи автосервісу можуть бути виведені в єдине вікно керівника з оновленням в режимі реального часу. Широкі можливості CRM надає також маркетологам і рекламістам. З її допомогою можна здійснювати прямі розсилки спеціальних пропозицій для постійних або корпоративних клієнтів, планувати рекламні кампанії і оцінювати їх результати. Налаштуйте синхронізацію з рекламними сервісами Google для підвищення ефективності реклами.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@