Стиль WEB-дизайну

РЕТРО

РЕТРО

Стиль WEB-дизайну

РЕТРО Стиль WEB-дизайну

Отже, під поняття «Ретро» потрапляють речі, створені в період від 1850 до 1950 року. Все, що було до 1850 року вже вважається антикваріатом, а після 1950 – поки тільки вантажу. Таким чином, все, що було характерно для дизайну цього періоду і буде відмітними рисами стилю ретро.

Отже, для веб-дизайну в стилі ретро властиво використання простих геометричних форм, найчастіше це овали або круги, що нагадують поштові печатки, і різні стрічки. Для додання більш цікавих ефектів можливе додавання різних текстур, зокрема, елементи старіння і потертості. Також, такі елементи виконуються в досить яскравих, контрастних колірних рішеннях. Проте, загальну палітру сайтів в стилі ретро можна назвати багатою, оскільки в той час повноколірний друк ще не використовувалася. Як правило, дизайнери зупиняють свій вибір на м’яких, пастельних тонах, з частим застосуванням різних відтінків сірого і бежевого в якості фону.

Особливою характерною рисою стилю ретро є типографіка. Основними особливостями ретро-типографіки є застосування декоративних і витягнутих шрифтів з додаванням тіней (для створення ефекту тиснення) і різних контурів (у вигляді декоративних конструкцій або квітів). Необхідно відзначити, що для написів російською мовою характерно використовувати деякі елементи дореволюційного правопису, прийнятого до 1918 року, наприклад, додавання твердого знака в кінці слова ( «трактиръ», «поискъ» і так далі).

Але найбільшу впізнаваність ретро стилю надає, звичайно ж, графіка. Так, крім найширшого застосування зображень того тимчасового періоду (починаючи від ретро-автомобілів і закінчуючи дівчатами з плакатів PIN UP) даного стилю також характерне застосування великої кількості декоративних елементів у вигляді рамок, візерунків, штампів і тому подібного.

До слова, зображення можуть бути як кольоровими, в плакатному стилі, так і гравюрного, ніби взятими зі старих газет. Рясне застосування анімації і подібних ефектів даному стилю не властиво.

Необхідно також відзначити, що ретро американське і ретро радянське досить сильно відрізняються один від одного. Для того, щоб в цьому переконатися, достатньо ознайомитися з плакатами і афішами, а також кінофільмами того часу. Так, якщо в американській версії будуть широко використовуватися витіюваті шрифти і кольорові зображення pin up дівчат, то в радянському варіанті більша увага приділяється текстовому наповненню, простим геометричним форам і контрастній, але мізерній колірній палітрі.

У стилі ретро можна створювати різні сторінки. Це можуть бути і інтернет-магазини, і сайти-візитки, і промо-сайти і навіть посадочні сторінки. Найчастіше, сайти в даному стилі замовляють ті, хто хотів би надати своїй продукції легкий відтінок старовини. Наприклад, виробники різних хенд-мейд виробів, власники кафе, ресторанів і готелів, особливо в тому випадку, якщо дизайн закладу також виконаний в ретро стилі. Рясне використання незвичайних шрифтів і графіки дозволяє досить легко акцентувати увагу відвідувачів на необхідної інформації, що особливо актуально для різних промо- та посадочних сторінок. Таким чином, сфери застосування ретро стилю в веб-дизайні досить різноманітні і кінцевий вибір залежить лише від побажань і переваг замовника.

 

КОМПАНІЯ AVADA-MEDIA РОЗРОБЛЯЄ САЙТИ В БУДЬ-ЯКИХ СТИЛЯХ

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@