Стилі WEB-дизайну

Google Material Design

Google Material Design

Стилі WEB-дизайну

Google Material Design Стилі WEB-дизайну

З погляду композиційного рішення лідерство, безумовно, належить модульним сіткам, а не традиційній колончастій системі. При цьому місце розташування модулів, їх розмір і дистанція між окремими блоками може бути варіативною, залежно від завдань, які покладаються на сайт. Незважаючи на це, навігаційне меню, а також логотип та слоган компанії краще залишити у «шапці» сторінки, оскільки це вважається найбільш оптимальним рішенням з погляду юзабіліті.

Палітри колірної схеми в стилі Material різноманітні і вражають яскравістю і соковитістю кольорів. Сміливо застосовується не тільки монохромні, а й контрастні палітри, в яких поєднуються різні відтінки синього, червоного, зеленого і жовтого кольорів. Таким чином, з’являється можливість створювати досить цікаві рішення і акцентувати увагу відвідувачів сайту на необхідних елементах, наприклад, навігаційному меню, акційні пропозиції або заголовках.

Окремо варто сказати кілька слів про графіку та анімації. У стилі Material анімація нарешті стала функціональною, інформативною і усвідомленою. Наприклад, оскільки загальна концепція стилю будується навколо паперового листа, при переході на нову сторінку можна використовувати ефект перегортання. Графіці в даному стилі приділяється особлива увага. Так, знову стали актуальними тіні і обсяг, а з іншого – від рясного використання текстур і різних декоративних елементів все ж краще відмовитися. Наприклад, в меню навігації кнопки можуть бути «об’ємними», але при натисканні вони не «вдавлюються», а змінюють колір.

Для стилю Material був розроблений спеціальний шрифт Roboto, який відрізняється округлими лініями і відсутністю зарубок. Проте, при створенні сайтів в даному стилі не тільки можливо, але і вітається використання цікавої і незвичної типографіки, починаючи від «готичних» і закінчуючи «рукописними» шрифтами. До слова, використання тіней і надання глибини торкнулося також і цю сферу. Наприклад, в стилі Material широко використовується ефект «тиснення» і створення ілюзії того, що текст був як би надрукований на старій друкарській машинці. Однак, слід пам’ятати про те, що текст повинен залишатися читаним для користувачів, так що різні ефекти варто залишити для заголовків або назв розділів сайту.

Таким чином, стиль Material є досить універсальним і відмінно підходить для оформлення як невеликих проектів, типу посадкової сторінки або сайту-візитки, так і для великих сайтів, таких як інформаційні портали або корпоративні сторінки. Завдяки своїй новизні і свіжості він є фаворитом серед фотографів, блогерів і різних креативних компаній і інтернет-магазинів, проте, навіть сайт консалтингової компанії або інтернет-магазин будівельних матеріалів в даному стилі не виглядатиме смішно або безглуздо. Виходячи з усього вищесказаного, даний стиль відмінно підходить в тому випадку, якщо компанія хоче продемонструвати свою сучасність і актуальність, а також причетність до новітніх віянь моди в веб-дизайні.

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом