Універсальний парсер AVADA MEDIA
Парсинг являє собою процес збору інформації в мережі з її обробкою і аналізом при необхідності. Сучасні універсальні парсери – саме так називаються ці програми – можуть навіть самостійно розміщувати зібрану інформацію в заздалегідь підготовленій розмітці. Вони зчитують HTML-розмітку ресурсів, парсинг яких проводять, і збирають розміщені в ній дані. Універсальний парсер, як зрозуміло з назви, призначений для вирішення найбільш широкого кола завдань.
Для чого потрібен універсальний парсер AVADA MEDIA
Потреба в універсальному парсері виникає, коли функціональних можливостей вузькоспеціалізованого парсеру не вистачає при зміні профілю діяльності, а замовляти розробку ще одного недоцільно у фінансовому відношенні. Справа в тому, що більшість парсерів створені і спеціалізуються на конкретних завданнях. Наприклад, це може бути виключно збір лотів з аукціонів старих автомобілів – і з нею такий парсер впорається прекрасно, оскільки саме на цю діяльність він і спрямований. Але вже на завданні парсингу оголошень про продаж нерухомості програма почне давати збої, а з такою проблемою, як збір ключів або характеристик товарів з маркетплейсу і зовсім не впорається.
Універсальний парсер може автоматизувати збір абсолютно будь-якої інформації, яка є в мережі. Його можна налаштовувати додатково відповідно до параметрів пошуку так, щоб в кожному випадку він збирав найбільш релевантну задану інформацію. Такі програми застосовуються інтернет-маркетологами (перш за все, в маркетингових агентствах), агентами з продажу нерухомості та автомобілів, фахівцями SEO, контент-менеджерами, SMM-ми і багатьма іншими. За рахунок універсальності алгоритм роботи такого парсеру складніше і вартість вище, ніж у більш традиційних рішень. Але зате ви отримуєте всеохоплюючий і гнучко налаштований інструмент для будь-яких завдань.
Ось лише невеликий перелік напрямків, в яких може ефективно працювати універсальний парсер:
Наприклад, парсинг контенту для інтернет-магазинів може бути оптимальним рішенням для власника, якому потрібно заповнити каталог описами і фотографіями товарів в наявності. Універсальний парсер збирає таку інформацію з офіційних сайтів і інших перевірених джерел, після чого самостійно розміщує її в каталозі магазина. Займає це лічені дні, а якщо б таку роботу проводили співробітники магазину, для каталогу на 10-20 тисяч найменувань вона зайняла б кілька тижнів і обійшлася б незрівнянно дорожче.
Переваги універсального парсеру AVADA MEDIA
Принцип роботи універсального парсеру простий: проводячи пошук, він керується заданими алгоритмами, що включають ключові фрази і шаблони для пошуку.
Зібрані дані парсер зберігає згідно із заданими налаштуваннями, різні типи контенту зберігаються також по-різному.
Це можуть бути формати .html, .xml, .sql і інші. Наприклад, в залежності від того, де буде використовуватися контент – у верстці сайту або базі даних – він буде мати розширення .html або .sql, structured query language, тобто мова, на якому сервер звертається до бази даних. Дані можуть бути експортовані також в CMS сайту або інтегровані в інший спосіб.
Універсальний парсер має ряд переваг:
Чому варто звертатися до нас AVADA MEDIA
Компанія AVADA MEDIA проводить розробку як універсальних, так і спеціалізованих парсерів для вирішення найрізноманітніших завдань. Ми створюємо парсери, використовуючи сучасні мови програмування і фреймворки – C ++, Go, PHP, JavaScript з фреймворком Node.js. Над проєктами працюють досвідчені програмісти і тестувальники рівня middle і senior.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32