BLOCKCHAIN TECHNOLOGY Впровадження блокчейн у маркетплейси та інтернет-магазини
Технологія блокчейн відіграє все більшу роль у світовій економіці, і сектор електронної комерції не є винятком. В даний час десятки тисяч компаній по всьому світу дозволяють клієнтам розплачуватися криптовалютою. Але криптовалюта – не єдина можливість, яку блокчейн надає бізнесу.
Переваги блокчейна в електронній комерції простягаються від більш швидких та дешевих бізнес-процесів до більшої безпеки даних та покращення якості обслуговування клієнтів.
Занурення в такі теми, як технологія блокчейна та її використання в області електронної комерції для нефахівців, може виглядати складним і заплутаним, тому вимагає пояснення простими словами.
То що таке блокчейн і чому роздрібні продавці повинні приділяти йому пильную увагу?
Що таке блокчейн? інноваційна технологія, що розвивається, яку впроваджують у різних галузях.
Хоча блокчейн вже давно на слуху, досі існує багато плутанини щодо того, що таке. Хоча блокчейн тісно пов’язаний з біткойном, він не є різновидом криптовалюти. Це також не мова програмування. Це нова розробка.
Блокчейн – це, по суті, повністю захищена бухгалтерська книга, яка веде облік кожної транзакції, скоєної в певному місці, яка зберігається на комп’ютерах зі спеціальним програмним забезпеченням. Технологія блокчейн дозволяє користувачам обмінюватися цифровими активами та безпечно їх зберігати. На його основі можна створити програми для обробки платежів, пошуку продуктів та обслуговування клієнтів.
Блокчейн (буквально ланцюжок блоків) включає окремі записи, звані блоками, пов’язані один з одним у певній послідовності. Цей ланцюжок блоків, по суті, є базою даних, яка спільно використовується в мережі комп’ютерів, так званих вузлів, або нодів. Ці вузли перевіряють та підтверджують дані про цифрові транзакції від одного користувача мережі до іншого.
Оскільки блокчейн не контролюється одним комп’ютером і немає єдиної точки відмови, всі записи можуть переглядатися всією мережею. Це означає, що дані, введені в блокчейн, не можуть бути видалені, змінені або пошкоджені.
Переваги блокчейну в електронній комерції Підвищення ефективності вашого бізнесу
Оскільки блокчейн робить усі фінансові онлайн-транзакції безпечнішими, він є безпрограшним варіантом як для продавців, так і для покупців. Але це також включає безліч інших переваг, а саме:
Витоку даних та шахрайські транзакції є серйозною проблемою для роздрібних продавців електронної комерції. Технологія blockchain дозволяє перевіряти довірені особи кількома довіреними сторонами та забезпечує найвищий рівень безпеки для клієнтських баз даних та систем CRM.
Однією з великих переваг технології є те, що вона дозволяє рітейлерам комбінувати такі послуги, як обробка платежів, управління запасами, описи продуктів тощо таким чином, щоб вони несли менше витрат на обслуговування окремих систем.
А оскільки криптовалюта може бути надіслана миттєво, немає потреби проходити через банківські системи. Це знижує комісію, що стягується банками за видачу або придбання коштів, або комісію, що стягується компаніями-емітентами кредитних карток за обробку платежів.
Оскільки транзакції блокчейн в основному миттєві і не проходять через традиційні банки, немає жодних затримок для обробки платежів або транзакцій, що очікують. Покупки можна здійснювати миттєво, що означає швидше виконання замовлень для клієнтів.
Блокчейн може зберігати не лише дані про транзакції. Він може зберігати смарт-контракти, які можуть автоматизувати завдання на основі заданих правил та операторів типу «якщо – тоді», таких як автоматичні платежі або керування запасами. Наприклад, ви купуєте смартфон онлайн та вносите заставу за допомогою криптовалюти. Ви отримуєте квитанцію, що зберігається у віртуальному договорі. Продавець надсилає вам телефон до зазначеної дати доставки, і, якщо він не прибуде вчасно, блокчейн повертає депозит. Якщо ви отримаєте товар, блокчейн переведе повний платіж продавцю. Блокчейн також може зберігати цифрові записи, такі як квитанції клієнтів та інформацію про гарантію, спрощуючи перевірку прав власності та гарантії, не кажучи вже про скорочення паперових записів.
Блокчейн у ланцюжку постачання електронної комерції означає, що продавці можуть скоротити паперову та ручну роботу, пов’язану з доставкою. Коносаменти на вантаж можуть бути розміщені в блокчейні на кожному етапі ланцюжка поставок, що скорочує адміністративний час/витрати та спрощує відстеження поставок або перевірку інформації про продукт та вагу піддону. А для продуктів із терміном придатності або сертифікатами справжності блокчейн може гарантувати дійсність та якість запасів та переконати клієнтів, що вони отримують те, за що заплатили.
Розширений доступ до глобальних споживачів.
Блокчейн та криптовалюти дозволяють обходити банківських посередників, надаючи доступ до ширшого кола роздрібних продавців електронної комерції.
Потенціал блокчейну для маркетплейсів та інтернет-магазинів AVADA-MEDIA
Хоча технологія блокчейну ще відносно нова, є одна важлива причина, через яку платформи електронної комерції на основі блокчейну набирають обертів: вони приносять користь як продавцям, так і споживачам.
Галузеві експерти згодні з тим, що, хоча потенціал технології блокчейн величезний, вона все ще знаходиться на ранній стадії впровадження. Блокчейн стане невід’ємною частиною нової екосистеми фінансів та електронної комерції.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32