Як розробити чат-бот, що самонавчається Чат-боти
Поява та розвиток технології штучного інтелекту відкрило перед бізнесом новий спосіб спілкування з клієнтами через інтелектуальні чат-боти. Вони здатні розпізнавати природну людську мову, виявляти потреби і навіть емоції користувача, що підвищує ефективність обміну повідомленнями.
Згідно з останніми статистичними даними, більше третини всіх інтернет-користувачів вважають за краще взаємодіяти з такими чат-ботами, а не живими операторами, оскільки це дозволяє їм швидше отримати відповідь на свій запит.
Це означає, що основна частина ваших клієнтів хоче отримувати допомогу в режимі реального часу, а отже, цю потребу аудиторії потрібно враховувати при формуванні стратегії розвитку бізнесу.
Про можливості, переваги та етапи розробки індивідуально орієнтованого чат-бота на базі ІІ говоримо в цьому матеріалі. Стаття допоможе зрозуміти, навіщо цей інструмент потрібен саме вашій компанії та які конкретні кроки слід зробити для його впровадження у бізнес.
Чому варто впровадити чат-бот Можливості для бізнесу
Ринок чат-ботів вже зараз досить великий, а до 2026 року обіцяє зрости до 10,08 мільярда доларів. Крім того, боти зарекомендували себе як незамінний елемент у галузі автоматизації спілкування з клієнтами. Звідси і «золота лихоманка» на впровадження такого інструменту в компанії з різних галузей.
Ми виділили три основні причини, чому бізнесу варто задуматися про створення власного чат-боту:
Важливо те, що чат-бот зі штучним інтелектом має можливість до самонавчання. Після виконання кожного процесу він «доналаштовує» свої алгоритми, і наступного разу справляється з аналогічним завданням набагато ефективніше.
Чи може чат-бот повністю замінити операторів Практичне застосування
Якщо ви плануєте використовувати можливості бота для маркетингу або обслуговування клієнтів, 100% автоматизація неможлива. Це потрібно прийняти як даність, адже можливості ШІ поки що не вийшли на той рівень, щоб повністю замінити людину. Більш мудрим рішенням буде знайти правильний баланс між живим чатом та чат-ботом.
Поєднання цих каналів зв’язку дозволить забезпечити клієнтам бездоганний досвід взаємодії з брендом.
Так, чат-бот правильніше зробити першою точкою контакту з користувачем – він миттєво реагуватиме на нові повідомлення і легко вирішить більшість стандартних питань. У той же час складні бесіди, які потребують додаткової підтримки, краще перенаправити операторам живого чату. Враховуючи те, що більше 80% клієнтських запитів за статистикою мають типовий характер, навіть при такому комбінованому підході бот значною мірою розвантажить службу підтримки, і дозволить їм більше часу приділяти дійсно важливим питанням.
Як відбувається впровадження чат-бота в бізнес Створення чат-ботів
Впровадження чат-бота зі штучним інтелектом у бізнес-процеси потребує ретельного планування, обговорення та якісного технічного виконання. Незалежно від галузі та особливостей компанії, кроки на цьому шляху залишаються незмінними. Розглянемо їх докладніше:
Розробка чат-бота зі штучним інтелектом у AVADA MEDIA
Завдяки впровадженню чат-бота у бізнес ви зможете автоматизувати спілкування з клієнтами, підвищити якість обслуговування та заощадите ресурси на утримання служби підтримки. Як результат, прибутковість та конкурентоспроможність вашої компанії на ринку суттєво зростуть.
AVADA MEDIA допоможе вам спроєктувати та розробити ефективну годину-бот зі штучним інтелектом, який повністю відповідатиме індивідуальній бізнес-стратегії вашої компанії та задовольнить потреби її клієнтів. Зв’яжіться з нами через форму зворотного зв’язку, і давайте разом втілимо ваш проєкт у реальність.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32