Розробка CRM для виробництва Навіщо потрібна CRM у виробництві?
Компанії-виробники мають складну структуру. Їм потрібно не просто створити продукт, але також налагодити взаємодію з оптовими покупцями та постачальниками, побудувати логістику, регулювати виробничі обсяги відповідно до сезонного попиту та виконувати безліч інших завдань. Контролювати та автоматизувати всі ці процеси допомагає CRM для виробництва.
Такі системи вирішують низку важливих завдань:
Основні функції CRM для виробника Функціонал
CRM розробляються під індивідуальні потреби кожної виробничої компанії, тому їх функціонал часто може сильно відрізнятися. До основних моделей таких систем можна віднести:
Які технології використовуються для розробки CRM Технології
Вибір технологій впливає на продуктивність CRM, швидкість її розробки, можливість інтеграції із зовнішніми сервісами та безліч інших факторів, тому щоб визначити оптимальний стек, наші фахівці виконують певну підготовчу роботу:
Крім того, важливо зрозуміти, на яких саме пристроях персонал використовуватиме CRM. Наприклад, десктопна версія ідеально підходить для роботи в офісі, мобільний додаток зручно використовувати під час відряджень, а веб-додаток здатний працювати на будь-яких пристроях.
З урахуванням цих особливостей, остаточний стех може мати такий вигляд:
Як відбувається процес розробки Етапи розробки
Існує кілька методологій, якими може виконуватися розробка CRM.
Ми вважаємо за краще використовувати SCRUM. Її сенс полягає в тому, що продукт реалізується короткими спринтами — до двох тижнів, і з кожною новою ітерацією стає краще і краще. Такий підхід дозволяє побудувати гарну комунікацію з клієнтом та впроваджувати нові ідеї на будь-якій стадії виробництва.
Крім методологій, також розрізняють 6 основних етапів розробки, які формують життєвий цикл CRM. Розглянемо кожен із них докладніше.
Щоб фінальний продукт був справді корисним та ефективним, його розробка починається з дослідження. На цьому етапі фахівцям потрібно ретельно вивчити:
Всі ці питання обговорюються з клієнтом на онлайн чи офлайн-зустрічах.
На наступному кроці формується концепція та створюється прототип CRM, який включає:
Після цього фахівцям важливо синхронізувати бачення проєкту з поглядами клієнта. Для цього ми проводимо презентацію прототипу і при виникненні нових ідей вносимо до нього коригування.
CRM для виробників виконує безліч завдань і може зберігати дані тисяч клієнтів та постачальників, а також історію взаємодії з кожним із них. При цьому важливо, щоб інтерфейс системи залишався простим та зручним для кінцевих користувачів. Це допоможе персоналу швидше освоїти нове програмне забезпечення та підвищить ефективність його роботи.
Розробка дизайну здійснюється індивідуально, з урахуванням функціоналу та особливостей експлуатації CRM у вашій компанії.
Технічна технологія – найбільш трудомісткий етап виробництва. До того ж, перш ніж всі модулі проекту запрацюють як єдиний механізм, клієнту буває складно оцінити виконану роботу.
Щоб забезпечити ефективну комунікацію за таких умов, у здаванні спринтів беруть участь тимліди. Вони пояснюють замовнику особливості кожної реалізованої функції, відповідають питання і дають поради, якщо у цьому є потреба.
Етап програмування складається із двох основних частин:
Під час розробки CRM, у всіх спринтах беруть участь QA-інженери – фахівці із забезпечення якості. Вони тестують розроблені функції проекту та перевіряють, наскільки їхня реальна поведінка відповідає очікуваному.
Після завершення технічної розробки QA-інженери також здійснюють приймальне тестування, що визначає наскільки готовий продукт до релізу.
Незважаючи на роботу QA-інженерів, після розгортання CRM та початку її використання користувачі можуть стикатися з непередбаченими помилками, які не були виявлені раніше.
Так відбувається тому, що протестувати абсолютно всі сценарії використання проекту просто неможливо.
У разі виникнення таких проблем ви можете звернутися до нас у рамках технічної підтримки. Фахівці вивчать помилку, встановлять її причину та швидко усунуть.
Також потрібно додати, що CRM сприяє зростанню бізнесу. Тому, у міру розвитку компанії вам може знадобитися розвиток системи та вдосконалення її функціоналу. У такому разі наші розробники вивчають нові вимоги, проектують рішення та створюють необхідні модулі. Далі оновлення тестується на тестовому сервері та впроваджується у вашу CRM у вигляді окремого патчу.
Розробка CRM для компаній-виробників у AVADA MEDIA
CRM-система допомагає виробникам оптимізувати більшість внутрішніх процесів. З її допомогою ваші співробітники будуть витрачати менше часу на рутинні завдання, і зможуть зосередитися на більш важливих справах, наприклад пошуку нових каналів збуту.
Компанія AVADA MEDIA має великий досвід у розробці CRM-систем для різних сфер бізнесу, у тому числі – для компаній-виробників. У своїй роботі ми використовуємо лише сучасні технології, завдяки чому можемо реалізувати ідеї будь-якої складності.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32