Мобільна розробка

Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Мобільна розробка

Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу? Мобільна розробка

Сьогодні мобільні додатки стали важливим елементом повсякденного життя для більшості користувачів: оплата рахунків, виклик таксі, замовлення їжі, інтернет-покупки – все це давно робиться через смартфон у кілька кліків. Тому не дивно, що глобальний відсоток мобільного трафіку, згідно зі звітом Global Digital 2023, вже зараз досяг 59%. Причому щороку ця цифра тільки зростає.

Якщо вигоди споживачів лежать на поверхні, то для чого потрібен мобільний застосунок бізнесу, і чи варто вам інвестувати в його розробку? Щоб відповісти на це запитання, розглянемо переваги таких рішень, як вони впливають на процеси всередині компанії, а також визначимо, як обрати оптимального підрядника для розробки власного продукту.

Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Переваги мобільних додатків для бізнесу

Навіщо бізнесу мобільний додаток?

Переваги мобільних додатків для бізнесу Навіщо бізнесу мобільний додаток?

Розробка мобільного застосунку для бізнесу дає компанії щонайменше 6 вагомих переваг:

  • Прямий доступ до клієнтів. Мобільний додаток надає бізнесу можливість завжди бути поруч зі своїми клієнтами. Завдяки сповіщенням, знижкам і персоналізованим пропозиціям, які користувачі бачать прямо на екрані свого смартфона, їхня залученість значно зростає.
  • Прискорення бізнес-процесів. Мобільні додатки допомагають автоматизувати повсякденні завдання, прискорюють взаємодію між співробітниками і відділами, а також роблять спілкування з клієнтами більш швидким і зручним.
  • Підвищення конкурентоспроможності. Наявність мобільного застосунку дає змогу компанії виділитися серед конкурентів і запропонувати клієнтам більш сучасний і зручний спосіб взаємодії з брендом.
  • Збільшення лояльності клієнтів. Додаток дає змогу зміцнити стосунки з клієнтами через персоналізовані пропозиції, бонуси та зручні сервіси. Така увага до потреб аудиторії підвищує довіру й утримує клієнтів.
  • Аналітика та збір даних. Мобільні додатки дають змогу отримувати детальну аналітику про поведінку користувачів, що допомагає покращувати продукти та послуги.
Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Як мобільні додатки допомагають збільшити продажі та поліпшити сервіс

Продажі та сервіс

Як мобільні додатки допомагають збільшити продажі та поліпшити сервіс Продажі та сервіс

Мобільні додатки стали незамінним інструментом для бізнесу, який дає змогу не тільки збільшити продажі, а й вивести клієнтський сервіс на новий рівень. Розглянемо, як вони допомагають компаніям досягати цих цілей на практиці.

Збільшення продажів через мобільні додатки

Розробка мобільного застосунку для бізнесу – це ефективний спосіб розширити охоплення і налагодити тісніші взаємини зі своїми клієнтами. Наприклад, за його допомогою ви можете надавати покупцям персоналізовані знижки або запускати обмежені в часі акції, про які користувачі миттєво дізнаються через push-повідомлення. Це допоможе сформувати тимчасовий попит на товари чи послуги та підвищить продажі в моменті.

З іншого боку, застосунок також дає змогу впроваджувати багаторівневі програми лояльності та накопичувальні бонуси, розраховані на побудову довгострокових відносин з аудиторією. Такий підхід особливо важливий для компаній у сферах ритейлу, ресторанно-готельного бізнесу, та інших сервісних підприємств.

Експериментуючи з різними способами взаємодії з клієнтами через мобільний застосунок, ви можете не тільки збільшити продажі в короткостроковій перспективі, а й зміцнити лояльність аудиторії, формуючи міцні та тривалі відносини з вашими покупцями.

Поліпшення клієнтського сервісу

Впровадження мобільного застосунку не тільки сприяє збільшенню продажів, а й дає змогу персоналізувати взаємодію з брендом для кожного клієнта. Ось як це працює:

  • Безперервний доступ. Застосунок дає змогу клієнтам отримувати потрібну інформацію, оформляти замовлення і звертатися за підтримкою в будь-який час, без необхідності чекати відповіді оператора.
  • Зручність зворотного зв’язку. Вбудовані чати, форми зворотного зв’язку або опитування дають змогу швидко розв’язувати питання клієнтів і враховувати їхні побажання.
  • Персоналізація. Додаток пропонує користувачам тільки релевантні послуги та товари, ґрунтуючись на їхніх уподобаннях та історії покупок.
  • Автоматизація процесів. Швидке опрацювання запитів і замовлень через додаток зменшує час очікування, що підвищує задоволеність клієнтів.
  • Інформування. Користувачі завжди в курсі актуальних акцій, новинок і змін у роботі компанії, завдяки використанню миттєвих push-повідомлень.

Приклади успішного впровадження мобільних додатків у бізнес-процеси

Якщо ви задумуєтеся про те, щоб замовити розробку мобільного додатку для бізнесу, ми пропонуємо, для початку, ознайомитися з досвідом відомих брендів. Це може допомогти вам знайти ефективні рішення для свого проекту, які дозволять вигідно виділитися на ринку та досягти успіху. яскравих кейсів:

  • Starbucks. Впровадження функції попереднього замовлення та програми лояльності призвело до зростання продажів на 11% у перший рік, а мобільні замовлення становлять близько чверті всіх транзакцій у США.
  • Uber. Мобільний додаток став основним інструментом для управління замовленнями та взаємодії з клієнтами, надавши зручний та швидкий спосіб замовлення поїздок. Це дозволило компанії розширитися більш ніж на 900 міст світу.
  • Amazon. Починаючи з рекомендацій і закінчуючи повідомленнями про знижки на товари, компанія використовувала всі можливості додатків для підвищення продажів.
  • Shein.У 2023 році бренд фешн-рітейлу збільшив свою користувальницьку базу через додаток, запропонувавши клієнтам персоналізовані рекомендації, оповіщення про знижки та зручні механізми повернення В результаті, це стало одним з головних факторів успіху компанії на ринку.
  • IKEA. За допомогою програми IKEA Place покупці можуть використовувати доповнену реальність, щоб «приміряти» меблі в своєму будинку.
  • Sephora. За допомогою мобільного додатка мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora збільшила свою конверсію на 11% і зафіксувала зростання продажів на 7% серед користувачів, що регулярно використовують віртуальну примірку та персоналізовані рекомендації.
    Ці приклади підтверджують, що використання мобільних рішень дозволяє компаніям не лише підвищити продажі, а й покращити клієнтський досвід, зміцнивши зв’язок із аудиторією.
Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Кому потрібні мобільні програми

Навіщо потрібний мобільний додаток у різних галузях

Кому потрібні мобільні програми Навіщо потрібний мобільний додаток у різних галузях

Мобільний додаток як інструмент бізнесу може використовуватися в різних сферах, однак для деяких компаній його впровадження є критично важливим. Розберемося чому:

  • Фінансові компанії. Програми дозволяють клієнтам цілодобово керувати своїми фінансами – перевіряти баланс, здійснювати перекази, сплачувати рахунки та аналізувати витрати. Завдяки цьому багато компаній переходять до формату необанків, повністю замінюючи фізичні відділення.
  • Служби доставки. Програма робить процес замовлення швидким і зручним: достатньо прив’язати карту і зберегти адресу, щоб оформити доставку в кілька кліків. Для компаній це інструмент автоматизації замовлень та впровадження програм лояльності.
  • Електронна комерція. Мобільні програми допомагають покращити онлайн-шопінг та взаємодію з клієнтами через персоналізовані програми лояльності та push-сповіщення.
  • Туризм та готелі. Мобільні програми дозволяють бронювати квитки, номери та екскурсії в реальному часі, що покращує клієнтський досвід та допомагає бізнесу автоматизувати рутинні процеси.
  • Таксі. Програми дають можливість швидко замовити поїздку, розрахувати вартість та оплатити онлайн, забезпечуючи зручність для клієнтів та зростання прибутку для компаній.
Чому варто обрати розробку мобільних додатків для бізнесу?

Як вибрати компанію для розробки програми

На які критерії орієнтуватись при виборі підрядника

Як вибрати компанію для розробки програми На які критерії орієнтуватись при виборі підрядника

Розробка високоякісного мобільного додатка може тривати кілька місяців і потребує серйозних інвестицій.

Ми підібрали 5 основних критеріїв, на які слід орієнтуватися при виборі команди розробників:

  • Професіоналізм співробітників і досвід роботи. Оцінити рівень команди можна вже на етапі обговорення проекту. досвід роботи у вашій ніші, це значно підвищує шанси на створення якісного продукту, що відповідає вашим вимогам.
  • Відгуки клієнтів. Проаналізуйте, що про потенційного виконавця говорять його попередні клієнти.
  • Реалістичність бюджету та термінів. Потрібно розуміти, що швидко, дешево та добре – не буває Середня тривалість розробки додатка – приблизно 3 місяці, але може затягнутися і на півроку, оскільки все залежить від функціоналу та фіч, які ви плануєте впровадити. зазвичай розраховується не так на першої комунікації, лише після створення прототипу, коли буде зрозумілий обсяг роботи.

Висновок

Мобільний додаток – це ефективний інструмент для бізнесу, який відкриває перед компаніями нові можливості для розширення охоплення аудиторії, збільшення продажів та утримання клієнтів Завдяки своїм перевагам сьогодні такі рішення затребувані у всіх галузях – від фінансів та рітейлу до туризму, і допомагають брендам стрімко розвиватися. на конкурентних ринках.

Однак успіх мобільного додатку залежить від якості розробки. Щоб отримати дійсно ефективний і функціональний продукт, варто довіряти його технічну реалізацію виключно професіоналам. відповідні вашим індивідуальним цілям, але й забезпечуємо кваліфіковану підтримку на всіх етапах – від ідеї до запуску та подальшого розвитку проекту.

FAQ. Популярні питання щодо розробки мобільного додатка

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@