Парсер інтернет магазину на замовлення AVADA-MEDIA
Парсинг – це процес автоматизованого збору даних за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Як правило, ці цілі використовують програми-парсери, створені на мовах програмування Python або PHP. Такі програми аналізують, або парсують, буквально будь-які об’єкти, від каталогов, з якими збираються контактні дані, до сайтів безкоштовних оголошень. Єдине умова для парсингу – це відкриття даних у мережі, якщо сайт недоступний для відвідувань, парсер з цим джерелом даних не працює.
У той час, коли Інтернет-магазин або інші сайти дозволяють збирати інформацію, ви можете дізнатися, якою вручну може бути достатньо співробітник.
У будь-якому випадку, парсери дозволяють збирати величезні масивні дані за короткий час, економію ручної праці фахівців. Крім того, парсери можуть мати додаткові функції для аналізу та розміщення збережених даних.
Парсинг – це метод, при якому строка даних або HTML-текст розбиваються на логічні компоненти синтаксису та перетворюються в придатний для подальшого використання формат. Більше говорячи, парсер «читає» сайт зовсім не так, як це робимо ми, а також чисті дані, розміщені в HTML – це можуть бути також компоненти SSS та JavaScript, посилання та інша інформація. Таким чином, парсер, залежно від настрою, може надавати виходи абсолютно різних типів даних.
Навіщо потрібен парсинг інтернет магазину AVADA-MEDIA
Особливо часто виникає потреба в спеціалізованих програмах для парсинга інтернет магазинів. Глобально, цей вид парсинга переслідує одну з двох цілей: збір даних про товари і ціни з метою заповнення власного інтернет-магазину або збір інформації про конкурентів з метою корекції бізнес-стратегії.
Збір даних про товари з каталогів інтернет-магазинів – основне призначення парсеров. Адже асортимент навіть порівняно невеликого за обсягами продажів інтернет-магазину складається з тисяч позицій. Кожен товар вимагає детального опису, і чим більше інформації представлено, тим вище ймовірність, що цей товар покупець замовить саме у вас. Але ж складні товари мають безліч характеристик, в яких легко заплутатися, якщо розміщувати товари самостійно і писати для них опису. Краще взяти опис товару, характеристики і фотографії з сайту виробника або офіційного дистриб’ютора і відразу розмістити у власному каталозі. Причому хороший продуманий парсер для інтернет магазину не просто збере і розмістить картки товарів, а й внесе в них запрограмовані зміни. Наприклад, додасть 10% до оптової ціни, зазначеної виробником, або поміняє частина опису під потреби вашого інтернет-магазину.
Важлива частина даних з сайтів інтернет-магазинів – це ціни товарів. Навіть якщо ви заповнили сайт картками товарів з описами з офіційного сайту виробника, вам буде потрібно провести моніторинг сайтів конкурентів, які торгують тим же товаром, щоб визначитися з ціновою політикою. Моніторинг можна провести навскидку і в ручному режимі, але точність даних буде нижче, а часу піде більше. При неправильно побудованої ціновій політиці ви будете втрачати або гроші, або клієнтів (а значить, знову гроші). Парсер дозволяє отримати дані щодо цінових пропозицій конкурентів і скорегувати свою цінову політику.
Аналіз ринку також може потребувати застосування парсеру для інтернет-магазинів. Багато ритейлерів, агрегатори та маркетплейси крім власне карток товарів пропонують інформацію по залишках конкретних позицій на складах і з продажу за одиницю часу. Узята сама по собі за конкретний день, вона мало що скаже власнику інтернет-магазину. Але в динаміці ця інформація може показати, які товари користуються попитом, а які – втрачають інтерес споживачів, як розвивається ринок і які споживчі очікування на ньому. Вона навіть дозволяє прогнозувати попит на деякі товари в перспективі.
Як працює парсер інтернет-магазину
Чому краще замовити парсер під ваші потреби AVADA-MEDIA
Якщо ваші завдання досить вузькі і спеціалізовані, а парсинг інтернет-магазинів ви проводите регулярно, краще замовити розробку спеціалізованого парсинга для ваших потреб. Справа в тому, що існуючі готові рішення, тим більше безкоштовні, не дозволяють реалізувати багатьох корисних функцій. Парсер інтернет-магазину, розроблений відповідно до складеного вами технічним завданням, може, наприклад, записувати дані по номенклатурі товарів в 1С або використовувати проксі-сервера, щоб уникнути блокувань за велику кількість запитів. Також можна налаштувати авторизацію на сайті перед завантаженням даних і тестування налаштувань на пробному парсінгу.
Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку парсеру для інтернет-магазинів за технічним завданням клієнта. У нас працюють фахівці розробку на Python і PHP рівня senior і middle, які спеціалізуються на розробці парсеров для різних завдань.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32