Social Network Development

Найняти команду для розробки соціальної мережі

Найняти команду для розробки соціальної мережі

Social Network Development

Найняти команду для розробки соціальної мережі Social Network Development

Соціальні мережі об’єднують мільярди людей по всьому світу, а згідно зі статистичними даними, додатки Facebook, Instagram, Twitter або TikTok встановлені на кожному другому смартфоні.

І навіть незважаючи на високу конкуренцію, на цьому ринку завжди знаходиться місце для нових та цікавих проєктів.

Один із прикладів — гастрономічна соцмережа Eatagram, яку наша команда нещодавно випустила в реліз.

У цій статті ми на власному досвіді розповімо, як скористатися цією тенденцією та запустити прибуткову соціальну мережу. Які технології для цього будуть потрібні і як найняти оптимальну команду розробників.

Найняти команду для розробки соціальної мережі

Визначаємось з моделлю монетизації

Монетизація

Визначаємось з моделлю монетизації Монетизація

Інвестиції завжди мають окупатися. Тому перед початком розробки технічної частини потрібно визначитися, як саме соцмережа генеруватиме прибуток. Тут пропонуємо розглянути основні стратегії монетизації, які використовують лідери ринку. Їх лише дві:

  • Прибуток від реклами. Такої моделі дотримуються Facebook та Instagram. Її сенс полягає в тому, що власники бізнес-профілів можуть використати аудиторію соцмережі для просування власних брендів. При такому підході потрібно врахувати кілька важливих моментів: надати компаніям можливість вибирати найбільш підходящу ЦА за допомогою системи фільтрів, забезпечити максимальну захищеність даних, впровадити прозору систему звітів про ефективність кожної рекламної кампанії.

З технічної точки зору це досить об’ємна робота, але й результат цілком виправданий. Наприклад, Facebook заробляє на такій рекламі близько $94,69 мільярдів на рік.

  • Надання преміум-сервісів. Таку модель монетизації використовує LinkedIn. Тут, на відміну першого варіанту, прибуток соціальної мережі генерує як бізнес, а й звичайні користувачі. Для прикладу premium-підписка може відкривати більше варіантів для самовираження або кастомізації профілю, приховувати інформацію про те, за якими акаунтами стежить користувач і т.д. Тут варіантів досить багато.
Найняти команду для розробки соціальної мережі

Проєктуємо функціональність

Функціонал соцмережі

Проєктуємо функціональність Функціонал соцмережі

Існують різні типи соціальних мереж: для обміну повідомленнями чи новинами – Facebook, LinkedIn, для створення та розповсюдження контенту – TikTok, Snapchat, або пошуку однодумців – Reddit, Quora. Залежно від вибраного формату, вам знадобиться реалізація різного, вузькоспрямованого функціоналу. І, напевно, він буде досить об’ємним. Тому в рамках цієї статті пропонуємо розглянути лише основні модулі, без розробки яких точно не обійтися:

  • Форма регістрації. Це перше, що бачать відвідувачі. Вона повинна бути максимально простою та лаконічною, щоб користувач міг отримати доступ до контенту якнайшвидше. Тому такі поля, як місце проживання, освіта та інші другорядні деталі краще перенести в налаштування профілю. В ідеалі потрібно додати можливість реєстрації та авторизації за допомогою облікових записів Google або Facebook.
  • Налаштування та кастомізація профілю. Це місце де користувачі можуть ділитися особистою інформацією з іншими учасниками соцмережі. Якщо як стратегію монетизації ви плануєте отримувати прибуток від реклами, дуже важливо мотивувати аудиторію ретельно і правдиво заповнювати ці дані.
  • Обмін повідомленнями. Миттєвий обмін повідомленнями – це база будь-якої соціальної мережі. Для реалізації цього функціоналу відмінно підійде протокол IRC, який також можна використовувати з мережами P2P. Такий підхід дозволить сильно знизити навантаження на сервер, оскільки сховищем даних будуть виступати пристрої користувачів.
  • Створення та обробка контенту. Якщо ваша соцмережа орієнтується на поширення контенту, такий функціонал буде особливо важливий. Додавання фільтрів, стікерів, накладення тексту та музики на відео – все це допоможе користувачам створювати більш захоплюючий контент, що вплине і на популярність самої соціальної мережі.
  • Push-сповіщення. Короткі спливаючі повідомлення не тільки підвищують залучення користувачів, але й дозволяють їм завжди залишатися в курсі важливих подій, що відбуваються з їхнім профілем.

Яка команда буде потрібна для розробки

Команда та технології

Яка команда буде потрібна для розробки Команда та технології

З технічної точки зору соціальна мережа – це великий і трудомісткий проєкт, який дуже чутливий до деталей. Тому від професіоналізму команди багато в чому залежить комерційний успіх всього продукту. Докладніше поговоримо про те, яких фахівців може надати наша компанія для реалізації соцмережі.

Project manager

Це головна людина на проєкті, який відповідає за розробку та виведення ринку якісного продукту. Він управляє фінансами та термінами, організовує роботу команди, впроваджує методології та перебуває на зв’язку із замовником протягом усього життєвого циклу соцмережі.

UX дизайнери

Проєктують досвід користувача та враження, які отримує користувач при взаємодії із соціальною мережею. Його головне завдання – зробити продукт максимально комфортним, зручним та зрозумілим для всіх відвідувачів.

UI дизайнери

Створюють візуальну частину соціальної мережі: промальовують екрани, кнопки та іконки, підбирають шрифти та роблять все, щоб вона виглядала привабливо та однаково. За фактом UI є одним із основних складових UX.

Найняти команду для розробки соціальної мережі

Frontend developers

Розробляють клієнтську частину соціальної мережі, яка працює у браузері. Фронтендери можуть використовувати у своїй роботі статичні технології HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки – Vue.js та React.js. Найчастіше пріоритет надається другому варіанту, оскільки він суттєво підвищує продуктивність продукту.

Mobile developers

Задіяні при створенні мобільної версії соцмережі, і займаються розробкою Frontend-частини програми. Їх технологічний стек безпосередньо залежить від операційної системи, де розгортатиметься проєкт:

  • Для IOS – мова Swift.
  • Для Andriod – мови Kotlin, Java.

Окрім нативних технологій наша команда може також використовувати кросплатформовий фреймворк Flutter та мову Dart. Це дозволить значно заощадити бюджет, але при цьому доведеться піти на компроміс із продуктивністю.

Backend developers

Розробляють бекенд, або серверну частину соціальної мережі, яка відповідає за зберігання, обробку та надання даних клієнту на запит користувача. В їх завдання входить налаштування серверів, побудова архітектури баз даних, робота з мережними протоколами та виконання API-інтеграцій.

Технологічний стек бекендера може складатися з мов програмування Python, PHP, Java, C++ та фреймворків Django/Flask/Yii2/Laravel.

Найняти команду для розробки соціальної мережі

ANNs developers

Створюють ANNs, або штучні нейронні мережі, які здатні самонавчатись і самостійно приймати рішення. По суті це варіант реалізації штучного інтелекту, який використовує в обчисленнях біологічний підхід.

QA engineers

Відповідають за те, щоб на ринок вийшов максимально підготовлений продукт, який не містить помилок. Для цього вони створюють сценарії тестування, пишуть автотести та контролюють виправлення багів.

Як відбувається розробка соцмережі

Етапи розробки

Як відбувається розробка соцмережі Етапи розробки

Життєвий цикл соціальної мережі складається з 6 основних етапів, що виконуються за ітеративною методологією Scrum. Розглянемо їх докладніше:

  • Планування та збір інформації. Насамперед потрібно знайти оригінальну ідею, визначити концепцію соціальної мережі та платформу, на якій вона працюватиме – веб, mobile чи десктоп.
  • Проєктування. Один із найважливіших етапів, під час якого тестуються різні ідеї, створюється прототип продукту, технічна документація та варфрейми інтерфейсу. На виході ми отримуємо каркас соцмережі, на якому базується весь подальший процес продакшена.
  • Розробка GUI. UI дизайнери готують мокапи продукту і наповнюють затверджені раніше варфрейми кольорами, шрифтами, графікою та ілюстраціями.

В результаті соцмережа набуває відчутного та привабливого зовнішнього вигляду.

  • Технічна технологія. Це найбільш трудомісткий етап, під час якого пишеться код функціоналу, розробляється фронтенд та бекенд соцмережі, а також вибудовується клієнт-серверна архітектура.
  • QA. Після завершення розробки, соціальна мережа проходить кілька рівнів тестування. Це дозволяє виявити та усунути всі можливі проблеми ще до релізу.
  • Запуск та розвиток. Після релізу соціальна мережа має постійно розвиватися. Тільки так вона зможе постійно залишатися затребуваною на ринку. Для цього, після релізу, ми переводимо проєкт на професійний технічний супровід.

Розробка соціальної мережі в AVADA MEDIA

Розробка соціальної мережі в AVADA MEDIA

Соціальна мережа – це технічно складний продукт, який потребує серйозних інвестицій. Однак при якісному технічному виконанні та грамотно підібраній моделі монетизації такий продукт здатний приносити власнику значний і постійний дохід.

У команди AVADA MEDIA є успішний кейс із розробки та виведення на ринок прибуткової соціальної мережі. Для реалізації такого проєкту ми готові надати вже сформовану команду фахівців із досвідом спільної роботи, яка допоможе вам спроєктувати та втілити в реальність ідею будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@