Найняти команду для розробки соціальної мережі Social Network Development
Соціальні мережі об’єднують мільярди людей по всьому світу, а згідно зі статистичними даними, додатки Facebook, Instagram, Twitter або TikTok встановлені на кожному другому смартфоні.
І навіть незважаючи на високу конкуренцію, на цьому ринку завжди знаходиться місце для нових та цікавих проєктів.
Один із прикладів — гастрономічна соцмережа Eatagram, яку наша команда нещодавно випустила в реліз.
У цій статті ми на власному досвіді розповімо, як скористатися цією тенденцією та запустити прибуткову соціальну мережу. Які технології для цього будуть потрібні і як найняти оптимальну команду розробників.
Визначаємось з моделлю монетизації Монетизація
Інвестиції завжди мають окупатися. Тому перед початком розробки технічної частини потрібно визначитися, як саме соцмережа генеруватиме прибуток. Тут пропонуємо розглянути основні стратегії монетизації, які використовують лідери ринку. Їх лише дві:
З технічної точки зору це досить об’ємна робота, але й результат цілком виправданий. Наприклад, Facebook заробляє на такій рекламі близько $94,69 мільярдів на рік.
Проєктуємо функціональність Функціонал соцмережі
Існують різні типи соціальних мереж: для обміну повідомленнями чи новинами – Facebook, LinkedIn, для створення та розповсюдження контенту – TikTok, Snapchat, або пошуку однодумців – Reddit, Quora. Залежно від вибраного формату, вам знадобиться реалізація різного, вузькоспрямованого функціоналу. І, напевно, він буде досить об’ємним. Тому в рамках цієї статті пропонуємо розглянути лише основні модулі, без розробки яких точно не обійтися:
Яка команда буде потрібна для розробки Команда та технології
З технічної точки зору соціальна мережа – це великий і трудомісткий проєкт, який дуже чутливий до деталей. Тому від професіоналізму команди багато в чому залежить комерційний успіх всього продукту. Докладніше поговоримо про те, яких фахівців може надати наша компанія для реалізації соцмережі.
Це головна людина на проєкті, який відповідає за розробку та виведення ринку якісного продукту. Він управляє фінансами та термінами, організовує роботу команди, впроваджує методології та перебуває на зв’язку із замовником протягом усього життєвого циклу соцмережі.
Проєктують досвід користувача та враження, які отримує користувач при взаємодії із соціальною мережею. Його головне завдання – зробити продукт максимально комфортним, зручним та зрозумілим для всіх відвідувачів.
Створюють візуальну частину соціальної мережі: промальовують екрани, кнопки та іконки, підбирають шрифти та роблять все, щоб вона виглядала привабливо та однаково. За фактом UI є одним із основних складових UX.
Розробляють клієнтську частину соціальної мережі, яка працює у браузері. Фронтендери можуть використовувати у своїй роботі статичні технології HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки – Vue.js та React.js. Найчастіше пріоритет надається другому варіанту, оскільки він суттєво підвищує продуктивність продукту.
Задіяні при створенні мобільної версії соцмережі, і займаються розробкою Frontend-частини програми. Їх технологічний стек безпосередньо залежить від операційної системи, де розгортатиметься проєкт:
Окрім нативних технологій наша команда може також використовувати кросплатформовий фреймворк Flutter та мову Dart. Це дозволить значно заощадити бюджет, але при цьому доведеться піти на компроміс із продуктивністю.
Розробляють бекенд, або серверну частину соціальної мережі, яка відповідає за зберігання, обробку та надання даних клієнту на запит користувача. В їх завдання входить налаштування серверів, побудова архітектури баз даних, робота з мережними протоколами та виконання API-інтеграцій.
Технологічний стек бекендера може складатися з мов програмування Python, PHP, Java, C++ та фреймворків Django/Flask/Yii2/Laravel.
Створюють ANNs, або штучні нейронні мережі, які здатні самонавчатись і самостійно приймати рішення. По суті це варіант реалізації штучного інтелекту, який використовує в обчисленнях біологічний підхід.
Відповідають за те, щоб на ринок вийшов максимально підготовлений продукт, який не містить помилок. Для цього вони створюють сценарії тестування, пишуть автотести та контролюють виправлення багів.
Як відбувається розробка соцмережі Етапи розробки
Життєвий цикл соціальної мережі складається з 6 основних етапів, що виконуються за ітеративною методологією Scrum. Розглянемо їх докладніше:
В результаті соцмережа набуває відчутного та привабливого зовнішнього вигляду.
Розробка соціальної мережі в AVADA MEDIA
Соціальна мережа – це технічно складний продукт, який потребує серйозних інвестицій. Однак при якісному технічному виконанні та грамотно підібраній моделі монетизації такий продукт здатний приносити власнику значний і постійний дохід.
У команди AVADA MEDIA є успішний кейс із розробки та виведення на ринок прибуткової соціальної мережі. Для реалізації такого проєкту ми готові надати вже сформовану команду фахівців із досвідом спільної роботи, яка допоможе вам спроєктувати та втілити в реальність ідею будь-якої складності.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32