Найняти команду для розробки месенджера Розробка месенджера
Приклад вмираючого Skype показав, що згодом популярні месенджери втрачають свої лідерські позиції і поступаються місцем більш новим і зручним рішенням. Додамо до цього аналітичні дані Statista, за якими аудиторія месенджерів налічує 2,48 мільярда чоловік, і отримаємо досить привабливу нішу для інвестицій. Однак при запуску власного месенджера потрібно бути готовим до високої конкуренції — щоб отримати аудиторію, доведеться змагатися з Telegram, Viber, WhatsApp та іншими лідерами ринку.
Тому технічна реалізація такого додатка має бути просто бездоганною. У цій статті поговоримо про команду, яка буде потрібна для розробки месенджера, обговоримо технічну архітектуру, обов’язковий функціонал та етапи продакшену. В результаті ви зможете сформувати чітке уявлення про кроки, які потрібно зробити для запуску такого стартапу.
Як заробити на месенджері Монетизація
Перед початком розробки месенджера потрібно одразу продумати, як саме він генеруватиме дохід. Тобто потрібно вибрати правильну стратегію монетизації. Найбільш поширений варіант – побудова freemium-моделі у поєднанні з інтеграцією рекламних оголошень.
За такого підходу користувачі зможуть завантажувати та використовувати основні функції месенджера повністю безкоштовно, що спростить поширення. А ось для розширення можливостей програми їм потрібно буде оформити передплату. Крім того, дохід будуть приносити і «безкоштовні» користувачі за рахунок перегляду інтегрованої реклами.
Визначаємось з функціоналом для месенджера Функціональність
Коли стратегію монетизації визначено, можна розпочинати планування функціоналу. Тут може бути безліч ідей та варіантів, тому пропонуємо розглянути лише базові модулі, що забезпечують основну працездатність месенджера:
Підбираємо оптимальну команду та технологічний стек Команда та технології
Розробкою месенджера можуть займатися лише кілька людей або команда з десятків фахівців — тут все залежить від бюджету, обсягу завдань та запланованої дати релізу. А ось ролі у команді у будь-якому випадку залишаються незмінними.
Для технічної реалізації вашого проєкту AVADA MEDIA може надати вже сформовані команди спеціалістів із досвідом спільної роботи, які здатні втілити в реальність функціонал будь-якої складності. Пропонуємо докладніше розглянути з яких ролей вона складається.
Спеціаліст, який керує циклом розробки. Він впроваджує методології, керує командою, бюджетом, термінами та взаємодіє із замовником на всіх етапах продакшену.
Його основне завдання полягає в тому, щоб месенджер вийшов у реліз вчасно та повністю відповідав вимогам клієнта.
UX-дизайнери проводять дослідження, розробляють CJM-карти та продумують оптимальну структуру месенджера, а UI-дизайнери займаються візуалізацією обраної концепції. На практиці робота UX та UI-дизайнерів тісно пов’язана, через що може виконуватися однією людиною.
Для досягнення найкращого результату, наша команда розробляє кілька варіантів концепції Gui. Це дає можливість проаналізувати та вибрати максимально відповідний формат.
Оскільки месенджери використовують переважно на смартфонах, мобільний розробник грає одну з ключових ролей у команді. Він може використовувати у своїй роботі два типи технологій – нативні та кросплатформні. До нативних відносяться:
Кросплатформні технології – фреймворк Flutter і мова Dart, дозволяють використовувати одну кодову базу для роботи в обох ОС. З одного боку, це економить бюджет, але з іншого — змушує піти на компроміс із продуктивністю.
Оптимальний стек підбирається нашою командою на етапі проєктування, з урахуванням технічних характеристик месенджера, функціоналу якого потрібно реалізувати, бюджету та інших параметрів.
Беруть участь у команді, якщо месенджер розробляються не тільки для мобільних пристроїв, але і для веб-платформи. Основне завдання фронтендера – створення клієнтської частини продукту, з якою користувачі зможуть взаємодіяти у браузері.
Frontend-розробники використовують у роботі статичні технології HTML/CSS/JavaScript чи реактивні, наприклад фреймворки Vue.js та React.js.
Займаються реалізацією серверної частини месенджера, яка зберігає, обробляє та надає дані клієнту на запит користувача. У завдання бекендера входить налаштування серверів та мережевих протоколів, побудова архітектури баз даних, розробка API, написання коду для всього функціоналу та безліч інших завдань.
Якщо говорити про технологічний стек, то backend-розробник може використовувати різні серверні мови програмування та їх фреймворки.
Наприклад, це можуть бути: C++, Python та фреймворки Django/Flask, PHP та фреймворки Yii2/Laravel, Java та Spring або програмна платформа Node.js.
Беруть участь на всіх етапах розробки та відповідають за усунення всіх можливих технічних помилок. Для цього QA-інженери розробляють стратегію тестування, пишуть автотести, формують баг-репорти та стежать за усуненням проблем.
Як відбувається розробка месенджера Етапи розробки
Розробка месенджера здійснюється за ітеративною методологією Scrum і складається із шести основних етапів. Пропонуємо розглянути їх трохи докладніше:
Розробка месенджера в AVADA MEDIA
Комерційний успіх месенджера над ринком багато в чому залежить від якості технічного виконання. Тому створення такого продукту варто довірити професійній команді розробників, яка має досвід реалізації аналогічних кейсів.
Компанія AVADA MEDIA має вже сформовані команди кваліфікованих фахівців, які допоможуть вам спроєктувати, розробити та вивести на ринок прибутковий продукт, і забезпечать його якісну технічну підтримку в майбутньому.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32