Розробка месенджера

Найняти команду для розробки месенджера

Найняти команду для розробки месенджера

Розробка месенджера

Найняти команду для розробки месенджера Розробка месенджера

Приклад вмираючого Skype показав, що згодом популярні месенджери втрачають свої лідерські позиції і поступаються місцем більш новим і зручним рішенням. Додамо до цього аналітичні дані Statista, за якими аудиторія месенджерів налічує 2,48 мільярда чоловік, і отримаємо досить привабливу нішу для інвестицій. Однак при запуску власного месенджера потрібно бути готовим до високої конкуренції — щоб отримати аудиторію, доведеться змагатися з Telegram, Viber, WhatsApp та іншими лідерами ринку.

Тому технічна реалізація такого додатка має бути просто бездоганною. У цій статті поговоримо про команду, яка буде потрібна для розробки месенджера, обговоримо технічну архітектуру, обов’язковий функціонал та етапи продакшену. В результаті ви зможете сформувати чітке уявлення про кроки, які потрібно зробити для запуску такого стартапу.

Найняти команду для розробки месенджера

Як заробити на месенджері

Монетизація

Як заробити на месенджері Монетизація

Перед початком розробки месенджера потрібно одразу продумати, як саме він генеруватиме дохід. Тобто потрібно вибрати правильну стратегію монетизації. Найбільш поширений варіант – побудова freemium-моделі у поєднанні з інтеграцією рекламних оголошень.

За такого підходу користувачі зможуть завантажувати та використовувати основні функції месенджера повністю безкоштовно, що спростить поширення. А ось для розширення можливостей програми їм потрібно буде оформити передплату. Крім того, дохід будуть приносити і «безкоштовні» користувачі за рахунок перегляду інтегрованої реклами.

Визначаємось з функціоналом для месенджера

Функціональність

Визначаємось з функціоналом для месенджера Функціональність

Коли стратегію монетизації визначено, можна розпочинати планування функціоналу. Тут може бути безліч ідей та варіантів, тому пропонуємо розглянути лише базові модулі, що забезпечують основну працездатність месенджера:

  • Реєстрація та авторизація. Реєстрація в програмі для обміну повідомленнями часто виконується за допомогою мобільного номера телефону, email або за допомогою наявного облікового запису в Google або Facebook. Також буде корисно запровадити подвійну автентифікацію для забезпечення високого рівня безпеки.
  • Особистий профіль. Тут користувач може вказати коротку інформацію про себе, додати контактні дані, посилання на соціальні мережі та аватар. Більш широкі можливості кастомізації, наприклад додавання анімованих стікерів до нікнейму як Telegram, можуть надаватися виключно при оформленні платної підписки.
  • Імпорт контактів. Допомагає користувачам у кілька кліків завантажити існуючі контакти та розпочати спілкування з ними через месенджер. Також тут можуть бути реалізовані додаткові можливості, такі як пошук людей, що знаходяться поруч, при одночасному струшуванні смартфона. Приклад реалізації – Monobank.
  • Миттєві повідомлення. Це базова можливість будь-якого месенджера. При її реалізації можна використати два підходи. У першому варіанті взаємодія між пристроями проходитиме через віддалений сервер з використанням протоколу HTTPS та криптографії SSL. У такому разі доведеться закупити велику кількість серверів, тому що все навантаження буде на них. Другий варіант економічніший і передбачає однорангову передачу даних у форматі P2P. Відповідно, всі повідомлення будуть надсилатися безпосередньо між пристроями користувачів, а сервер буде потрібен тільки для автентифікації.
  • VoIP. Крім обміну повідомленнями, багато користувачів також хочуть отримати можливість спілкуватися через аудіо- та відеозв’язок. Для реалізації цієї частини можна використовувати один із готових протоколів. Наприклад, WhatsApp для цієї мети використовує open source бібліотеку PJSIP.
  • Стікери та емодзі. Ще один важливий компонент месенджера, який робить спілкування живішим.
  • Безпека даних. Для забезпечення безпеки особистих даних користувача часто використовується метод end-to-end encryption (E2EE), або просто наскрізне шифрування. Він означає, що для передачі інформації сервер використовує лише секретні ключі абонентів і не бере участі в шифруванні даних.
Найняти команду для розробки месенджера

Підбираємо оптимальну команду та технологічний стек

Команда та технології

Підбираємо оптимальну команду та технологічний стек Команда та технології

Розробкою месенджера можуть займатися лише кілька людей або команда з десятків фахівців — тут все залежить від бюджету, обсягу завдань та запланованої дати релізу. А ось ролі у команді у будь-якому випадку залишаються незмінними.

Для технічної реалізації вашого проєкту AVADA MEDIA може надати вже сформовані команди спеціалістів із досвідом спільної роботи, які здатні втілити в реальність функціонал будь-якої складності. Пропонуємо докладніше розглянути з яких ролей вона складається.

Project manager

Спеціаліст, який керує циклом розробки. Він впроваджує методології, керує командою, бюджетом, термінами та взаємодіє із замовником на всіх етапах продакшену.

Його основне завдання полягає в тому, щоб месенджер вийшов у реліз вчасно та повністю відповідав вимогам клієнта.

UX/UI дизайнери

UX-дизайнери проводять дослідження, розробляють CJM-карти та продумують оптимальну структуру месенджера, а UI-дизайнери займаються візуалізацією обраної концепції. На практиці робота UX та UI-дизайнерів тісно пов’язана, через що може виконуватися однією людиною.

Для досягнення найкращого результату, наша команда розробляє кілька варіантів концепції Gui. Це дає можливість проаналізувати та вибрати максимально відповідний формат.

Найняти команду для розробки месенджера

Mobile developers

Оскільки месенджери використовують переважно на смартфонах, мобільний розробник грає одну з ключових ролей у команді. Він може використовувати у своїй роботі два типи технологій – нативні та кросплатформні. До нативних відносяться:

  • Swift – для операційної системи IOS.
  • Kotlin, Java – для операційної системи Android.

Кросплатформні технології – фреймворк Flutter і мова Dart, дозволяють використовувати одну кодову базу для роботи в обох ОС. З одного боку, це економить бюджет, але з іншого — змушує піти на компроміс із продуктивністю.

Оптимальний стек підбирається нашою командою на етапі проєктування, з урахуванням технічних характеристик месенджера, функціоналу якого потрібно реалізувати, бюджету та інших параметрів.

Frontend developers

Беруть участь у команді, якщо месенджер розробляються не тільки для мобільних пристроїв, але і для веб-платформи. Основне завдання фронтендера – створення клієнтської частини продукту, з якою користувачі зможуть взаємодіяти у браузері.

Frontend-розробники використовують у роботі статичні технології HTML/CSS/JavaScript чи реактивні, наприклад фреймворки Vue.js та React.js.

Найняти команду для розробки месенджера

Backend developers

Займаються реалізацією серверної частини месенджера, яка зберігає, обробляє та надає дані клієнту на запит користувача. У завдання бекендера входить налаштування серверів та мережевих протоколів, побудова архітектури баз даних, розробка API, написання коду для всього функціоналу та безліч інших завдань.

Якщо говорити про технологічний стек, то backend-розробник може використовувати різні серверні мови програмування та їх фреймворки.

Наприклад, це можуть бути: C++, Python та фреймворки Django/Flask, PHP та фреймворки Yii2/Laravel, Java та Spring або програмна платформа Node.js.

QA engineers

Беруть участь на всіх етапах розробки та відповідають за усунення всіх можливих технічних помилок. Для цього QA-інженери розробляють стратегію тестування, пишуть автотести, формують баг-репорти та стежать за усуненням проблем.

Як відбувається розробка месенджера

Етапи розробки

Як відбувається розробка месенджера Етапи розробки

Розробка месенджера здійснюється за ітеративною методологією Scrum і складається із шести основних етапів. Пропонуємо розглянути їх трохи докладніше:

  • Збір інформації. Визначається концепція майбутнього месенджера, цільова аудиторія та платформи на яких він працюватиме.
  • Проєктування. Під час проєктування визначається життєздатність продукту, тестуються нові ідеї, описується функціонал, складається технічна документація та промальовуються варфрейми інтерфейсу. В результаті ми отримуємо ретельно продуманий прототип, який стане основним для розробників на всіх наступних етапах.
  • Розробка дизайну. Дизайнери проробляють різні UI-концепції і створюють максимально зручний, простий і комфортний інтерфейс користувача.
  • Технічна розробка. На цьому етапі mobile-, frontend- та backend-розробники створюють кодову базу месенджера, а також формують ефективну клієнт-серверну архітектуру.
  • Тестування. QA-інженери тестують коректність роботи месенджера та забезпечують якісне виправлення всіх можливих помилок у його роботі.
  • Підтримка та розвиток. Постійне вдосконалення, покращення функціоналу та розширення можливостей для користувачів дозволять месенджеру завжди залишатися затребуваним на ринку. Тому після завершення продакшену наша команда забезпечує кваліфікований технічний супровід продукту.
Найняти команду для розробки месенджера

Розробка месенджера в AVADA MEDIA

Розробка месенджера в AVADA MEDIA

Комерційний успіх месенджера над ринком багато в чому залежить від якості технічного виконання. Тому створення такого продукту варто довірити професійній команді розробників, яка має досвід реалізації аналогічних кейсів.

Компанія AVADA MEDIA має вже сформовані команди кваліфікованих фахівців, які допоможуть вам спроєктувати, розробити та вивести на ринок прибутковий продукт, і забезпечать його якісну технічну підтримку в майбутньому.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@