Що таке Метавсесвіт Metaverse
Ми живемо в епоху розвитку цифрових технологій, коли звичайну людину вже не здивувати технологіями доповненої реальності та фотореалістичною графікою. Все це стало частиною нашого повсякденного життя. Одним із нових витків розвитку інновацій стали метавсесвіти — віртуальні майданчики, де користувачі можуть взаємодіяти один з одним та різними цифровими об’єктами за допомогою своїх аватарів.
Метасвіт не просто стирають грань між реальним і цифровим світом, але також надають колосальні можливості для заробітку. Тому в 2022 році багато компаній вже запустили процес цифрової трансформації та вивчають можливості розширення своєї присутності на новому ринку.
Останні дослідження показують, що домінуюча аудиторія у метавсесвіті — підростаюче покоління, яке, до того ж, є цілком платоспроможним. Тільки на ринку США сумарний потенціал її витрат сягає $14 мільярдів, і до кінця 2030 цей показник може істотно зрости.
Але як досягти успіху на ринку, де більшість звичних маркетингових інструментів не працюють? Щоб відповісти це питання, розглянемо досвід великих технологічних брендів.
Як виглядає маркетинг у метавсесвіті Metaverse
Метавсесвіт – це дивовижний новий світ, з необмеженими можливостями. Зараз він знаходиться на перших щаблях свого розвитку, і ніхто достовірно не може сказати, як саме він виглядатиме через кілька років. Проте компанії вже почали працювати над маркетинговими стратегіями вищого рівня та переводять частину своїх рекламних бюджетів у цифрову площину.
Наприклад, бренди Gucci та Nike зосереджені на розвитку ігрових платформ, таких як Roblox, і дотримуються думки, що метавсесвіти не обмежують, а розширюють здатність взаємодіяти з аудиторією у віртуальному просторі. Таким чином, вони підвищують впізнаваність бренду, що в перспективі може принести великий заробіток у світі Metaverse.
З іншого боку, багато компаній розуміють, що метавсесвіти — це черговий глобальний перехід для бізнесу, тому прагнуть випробувати на новому ринку автентичні стратегії, які застосовуються на практиці реального маркетингу.
У будь-якому разі поки що складно судити про ефективність маркетингових підходів, але що можна сказати з упевненістю — брендам все також потрібно продовжувати працювати над залученням своїх споживачів. Незалежно від того, чим саме займається компанія — виробництвом одягу чи продуктів харчування, якщо вона зможе використати цифровий простір, щоб зрозуміти та зацікавити свою аудиторію, то отримає визнання на новому ринку та серйозний прибуток у довгостроковій перспективі.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32