Створення AI-CRM-систем

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Створення AI-CRM-систем

Як штучний інтелект змінює CRM-системи? Створення AI-CRM-систем

А що якщо на основі даних про клієнта, за кілька секунд ви зможете зрозуміти його рівень зацікавленості, передбачити ймовірність угоди і потрапити точно в ціль максимально релевантною пропозицією? Усе це стане доступним, якщо ви почнете розглядати AI не як загрозу, а як надійного помічника.

І якщо про переваги правильного впровадження, а також про те, як CRM може забезпечити рентабельність інвестицій більш ніж на 245% ми вже говорили, то про переваги впровадження AI в CRM-системи ще ні. Але почнемо з основ.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Що таке CRM і навіщо вона потрібна

Огляд CRM-систем

Що таке CRM і навіщо вона потрібна Огляд CRM-систем

CRM-системи пропонують низку бізнес-рішень для взаємодії з клієнтами, оптимізації продажів, маркетингу та загалом ведення бізнесу. Основна мета таких систем – зробити бізнес ефективнішим, а обслуговування клієнтів легшим і зручнішим.

Важливо розуміти, що CRM – це централізована система, яка містить інформацію про кожну частину бізнесу. Це може бути:

  • Управління лідами

У частині їх відстеження за кожним конкретним клієнтом і формування можливостей продажів, на основі аналізу. Крім цього – управління маркетингових кампаній і комунікацій з клієнтами.

  • Продажі

CRM системи допомагають керувати всім циклом продажів: від першого контакту з клієнтом до завершення угоди, а також інтегруються з інструментами підтримки клієнтів.

У виробництві та торгівлі, CRM-системи можуть використовуватися для управління ланцюжками поставок, відстеження замовлень і взаємодії з постачальниками. Використовуючи AI-модулі, такі системи можуть прогнозувати попит, попереджати про можливі затримки поставок і допомагати компанії ухвалювати точніші рішення.

В IT такі системи можуть використовуватися для управління внутрішніми проектами компанії. Наприклад, завдання можуть бути розподілені між співробітниками, а прогрес відстежується в реальному часі.

Освітні установи використовують CRM для управління процесом освіти, учнями та випускниками. Крім того, CRM-системи допомагають автоматизувати набір нових студентів, ефективніше управляти стипендіями та благодійними внесками, а також підтримувати зв’язок із випускниками.

І продовжувати цей список можна до нескінченності, але головне, що варто знати, – CRM-системи це потужний інструмент для будь-якого бізнесу, який здатний поліпшити взаємодію як усередині компанії, так і з зовнішніми партнерами та клієнтами.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Чому компаніям слід інтегрувати штучний інтелект у свої інструменти CRM просто зараз?

Основні причини впровадження AI-CRM

Чому компаніям слід інтегрувати штучний інтелект у свої інструменти CRM просто зараз? Основні причини впровадження AI-CRM

Багато компаній всерйоз задумалися про впровадження AI в CRM, через що значно зріс локальний попит на такі інтеграції та загалом зростає обсяг ринку. У своєму дослідженні Fortune Business Insights аналітики підтвердили це, а також припустили зростання обсягу світового ринку на 12,6% на рік.

Компанії, які впровадили генеративний AI можуть обробляти ліди на 50% швидше. І все це породжує новий виток конкуренції в бізнесі, заснований на ще більш персоналізованому ставленні до клієнта. Але крім цього:

  • ШІ надає рішення для обробки великого обсягу даних.

Що більше транзакцій і дій клієнта – то більше інформації про нього. AI може організувати цю інформацію, щоб ви змогли краще зрозуміти своїх клієнтів.

  • Оптимізація роботи менеджерів

За даними Xant, торгові представники витрачають більше половини свого часу в CRM, оптимізуючи свої завдання. Технологія ШІ легко вирішує це питання, автоматизуючи більшість цих завдань.

  • Швидка адаптація до змін ринку

AI допомагає швидко визначати тренди і коригувати стратегію компанії, для того, щоб залишатися в числі перших на конкурентному ринку.

  • Поліпшення управління ланцюгами поставок

AI аналізує дані про постачання і виробничі процеси, допомагаючи оптимізувати логістику і покращувати управління запасами.

  • Підвищення точності прогнозування

AI може зробити точні прогнози щодо продажів, а також відношення попиту до ресурсів, що допоможе оптимізувати бізнес-процеси і планування.

Виходить, що інтеграція штучного інтелекту в CRM-системи стає дедалі важливішою для компаній, адже вона допомагає прискорювати процеси та швидко реагувати на зміни ринку.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Ключові тенденції CRM-систем

Як штучний інтелект змінює CRM-системи? Ключові тенденції CRM-систем

Маркетинг – ШІ здатний аналізувати величезні обсяги даних про клієнтів і пропонувати персоналізовані рекомендації. На основі цих даних, алгоритми машинного навчання можуть передбачити, які продукти або послуги найімовірніше зацікавлять конкретного клієнта.

Служба підтримки – ШІ значно покращує роботу служби підтримки клієнтів завдяки чат-ботам і віртуальним помічникам на основі генеративного ШІ. Ці рішення можуть миттєво відповідати на запитання, опрацьовувати запити та вирішувати проблеми клієнтів у будь-який час доби.

Аналітика – ШІ розширює можливість аналітики в CRM, перетворюючи дані на корисні прогнози та рекомендації.

Машинне навчання допомагає знайти приховані патерни у великих обсягах даних, прогнозувати поведінку клієнтів і визначати ключові фактори, що впливають на їхню лояльність.

Управління персоналом – Наприклад, алгоритми машинного навчання можуть аналізувати продуктивність співробітників, виявляти сильні та слабкі сторони, рекомендувати навчання або коучинг, не кажучи вже про первинний онбординг співробітника.

Управління проєктами – ШІ допомагає планувати й оптимізувати завдання, розподіляти ресурси та контролювати терміни виконання.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Проблеми, які вирішує CRM-система з AI

Головні проблеми CRM-систем

Проблеми, які вирішує CRM-система з AI Головні проблеми CRM-систем

CRM системи загалом вирішують безліч проблем бізнесу, але до 100% їм ще далеко. Все одно є низка нюансів, впоратися з якими допоможе інтеграція AI.

У продажах АІ можна налаштувати на аналіз лідів або сортувати за ознакою якості. У бізнес-процесах знайти найефективніші і навпаки ті, що відстають. У HR також визначити точки зростання конкретних співробітників.

У маркетингу AI вирішує це автоматичною сегментацією клієнтів на основі їхньої поведінки, уподобань та історії покупок. Це дає змогу створювати цільові кампанії, які краще резонують із потребами клієнтів.

Для бізнес-стосунків персоналізація дасть змогу запропонувати точний і релевантний оффер. HR зможуть створювати ефективні програми мотивацій. Відділ продажів – спеціальні пропозиції.

Крім цього,

  • AI швидше обробляє великі обсяги даних у реальному часі
  • Автоматично створює рекомендації для оптимізації бізнес-процесів.
  • Допомагає створювати та керувати поведінкою клієнтів на ресурсі
  • Збирає та аналізує відгуки клієнтів
  • Автоматизує рутинні завдання.

І це тільки вершина айсберга. Чи варто говорити про необхідність впровадження AI у вашу CRM?

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Використання AI в CRM для поліпшення взаємодії з клієнтами

Як використовується AI в CRM

Використання AI в CRM для поліпшення взаємодії з клієнтами Як використовується AI в CRM

Використання AI в CRM умовно можна розділити за такими напрямами, як персоналізація роботи з клієнтами, автоматизація робочих процесів і прогнозна аналітика.

  • Почнемо з персоналізації

На початку AI опрацьовує й аналізує поведінкові фактори клієнтів, наприклад це може бути:

  • історія покупок
  • взаємодія з сайтом
  • реакції на маркетингові кампанії.

Після цього AI автоматично сегментує клієнтів за різними критеріями, як-от демографія, уподобання, купівельна поведінка та рівень лояльності. А далі, використовуючи алгоритми машинного навчання, AI генерує індивідуальні рекомендації, які по-справжньому можна назвати релевантними.

  • Продовжимо автоматизацією робочих процесів

В її основі, як і у випадку з персоналізацією, лежить швидке опрацювання даних, але до неї ще додається автоматична генерація релевантного контенту.

У випадку з робочими процесами, AI збирає й аналізує дані в реальному часі з таких джерел, як вебсайти, соціальні мережі, електронна пошта та внутрішні бази даних.

На основі даних про клієнтів – ШІ пропонує рішення для автопостингу згенерованого контенту. А на основі внутрішньої інформації – рекомендації для оптимізації роботи менеджерів.

Сюди ж можна віднести і голосовий пошук, коли вашому менеджеру достатньо буде лише однієї голосової команди «Розкажи про клієнта», для того, щоб отримати детальну інформацію.

  • Далі – прогноз аналітика

AI може прогнозувати майбутні потреби та поведінку клієнтів, наприклад, ймовірність відтоку або інтерес до певних продуктів. На основі цих прогнозів CRM-система може пропонувати персоналізовані пропозиції.

На основі вже укладених або провалених угод, CRM може передбачити ймовірність успішного закриття ліда або ж його провалу. В останньому ж випадку, штучний інтелект може запропонувати рішення для успішного закриття угоди.

Крім цього, AI дає змогу адаптувати ціни для клієнтів у реальному часі, враховуючи такі фактори, як попит і конкуренція. Це допомагає максимізувати доходи й одночасно пропонувати кожному клієнту найбільш підходящі умови.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Приклади AI-рішень у сучасних CRM-системах

AI-CRM великих компаній

Приклади AI-рішень у сучасних CRM-системах AI-CRM великих компаній

Більшість великих компаній уже користуються AI рішеннями для CRM систем. Ми підготували приклади найпопулярніших із них.

  • Salesforce і Coca-Cola

Coca-Cola застосовує AI-рішення на платформі Salesforce. За допомогою Salesforce Einstein, AI-модуля CRM-системи, компанія аналізує вподобання клієнтів та їхню поведінку, щоб створювати персоналізовані пропозиції та запускати цільові маркетингові кампанії.

  • Microsoft і поліпшення обслуговування клієнтів

Microsoft використовує AI у своїй CRM-системі для поліпшення підтримки клієнтів. За допомогою AI і машинного навчання система автоматично аналізує запити, що надходять до служби підтримки, і визначає їхню пріоритетність.

  • Siemens і управління проєктами

Siemens застосовує AI у своїй CRM для управління проектами та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів. AI-модулі допомагають відстежувати виконання проєктів, прогнозувати затримки й автоматично перерозподіляти завдання та ресурси

  • BMW і штучний інтелект у CRM

BMW застосовує AI у своїй CRM-системі для поліпшення взаємодії з клієнтами та підвищення якості обслуговування. Крім того, AI допомагає BMW в управлінні клієнтськими запитами і в «передбаченні» потреб клієнтів.

  • Netflix і AI-платформа

Netflix, хоча і відомий насамперед як стримінгова платформа, активно використовує AI у своїй CRM-системі. AI аналізує вподобання та поведінку глядачів, щоб рекомендувати їм контент, який, ймовірно, буде їм цікавий. Ці рекомендації засновані на складних алгоритмах машинного навчання, які враховують тисячі параметрів.

  • DHL і логістика

DHL, міжнародна логістична компанія, використовує AI в CRM для поліпшення ланцюжків поставок і логістики. AI аналізує дані про клієнтів і минулі поставки, щоб прогнозувати попит і оптимізувати маршрути доставки.

  • Ваш бізнес і AI

Ми обов’язково доповнимо цю статтю вашим успішним застосуванням штучного інтелекту. І ми впевнені, що з нашим АІ рішенням ваш бренд стане таким же популярним, як Amazon або Netflix

Як правильно вибрати і підключити CRM-систему з AI?

Ключові вимоги до AI-CRM

Як правильно вибрати і підключити CRM-систему з AI? Ключові вимоги до AI-CRM

Перш ніж обрати CRM-систему, подумайте, які конкретні завдання потрібно вирішити. Наприклад, ви хочете автоматизувати обробку замовлень, персоналізувати пропозиції для клієнтів або швидше реагувати на їхні запити.

  • Функціонал

Тепер, коли ви знаєте свої цілі, настав час вивчити доступні CRM-системи. Які функції вам потрібні? Наприклад, вам може бути важливо, щоб система автоматично пропонувала товари клієнтам на основі їхніх попередніх покупок, або щоб у ній були вбудовані інструменти для аналізу продажів.

  • Інтеграція з наявними рішеннями

Важливо, щоб нова CRM підтримувала інструменти, які ви вже використовуєте. Наприклад платформа для онлайн-торгівлі, система обліку замовлень, email-маркетинг, нова CRM з AI повинна легко інтегруватися з цими системами.

  • Масштабування

Правильно обрана CRM точно призведе до розширення бізнесу. І ось ваш бізнес зростає, і вам потрібно більше можливостей для управління клієнтами та замовленнями. Важливо вибрати таку CRM, яка буде рости разом з вами і адаптуватися до мінливих вимог.

  • Навчання та оцінка результатів

Навіть якщо ви вибрали чудову CRM-систему, без правильного навчання ваша команда може не використовувати її повною мірою. А після впровадження важливо регулярно оцінювати, наскільки CRM допомагає досягати цілей компанії. Аналізуйте результати та вносьте зміни, якщо щось не працює так, як потрібно.

Як штучний інтелект змінює CRM-системи?

Вартість розробки CRM-системи з AI

Головні критерії ціни розробки AI-CRM

Вартість розробки CRM-системи з AI Головні критерії ціни розробки AI-CRM

Розробка CRM-системи з інтеграцією AI вимагає значних ресурсів і залежить від безлічі факторів.

  • Складність і обсяг функціоналу

Одним із ключових чинників є кількість і складність функцій, які ви хочете включити у свою CRM-систему. Що більше функцій і що складніші вони в реалізації, то більше часу і зусиль знадобиться на їх розробку.

Наприклад, системи, які включають в себе автоматизацію продажів, прогнозування поведінки клієнтів і персоналізацію пропозицій на основі AI, потребуватимуть значно більше ресурсів, ніж проста система управління контактами.

  • Інтеграції з іншими системами

Інтеграція CRM-системи з наявними бізнес-додатками також впливає на вартість розробки. Що більше інтеграцій потрібно, то більше часу піде на їх налаштування і тестування.

  • Технології та інструменти, що використовуються

Наприклад, використання хмарних технологій може запропонувати більше гнучкості та масштабованості, але вимагає певних навичок та інфраструктури, так само як і використання AI-технологій, таких як машинне навчання.

  • Етапи розроблення

Процес створення CRM-системи охоплює кілька етапів: аналіз вимог, проєктування, розробка, розробка, тестування, впровадження та підтримка. Кожен із цих етапів вимагає ресурсів і часу. Наприклад, на етапі аналізу вимог важливо ретельно опрацювати всі деталі, щоб уникнути доопрацювань у майбутньому.

  • Терміни та масштаб проєкту

Терміни реалізації проєкту і його масштаб також впливають на загальні витрати. Швидке впровадження може потребувати додаткових ресурсів і зусиль, що позначиться на вартості.

Підсумки

Послуги IT аутсорсингу AVADA MEDIA

Підсумки Послуги IT аутсорсингу AVADA MEDIA

Штучний інтелект кардинально змінює CRM-системи, роблячи їх потужнішими та ефективнішими. З його допомогою ви зможете краще розуміти своїх клієнтів, передбачати їхні потреби і вийти на новий рівень взаємодії з ними.

Автоматизація рутинних завдань, персоналізація пропозицій і передбачувальна аналітика – це лише частина можливостей, які відкриває AI.

Уже зараз впровадження AI в CRM стає важливим кроком для конкуренції вашого бізнесу.

Виводьте свій бізнес на новий рівень разом із нами та забезпечте своїм клієнтам найкращий досвід. Ми створюємо CRM-системи з інтеграцією AI, які адаптовані під конкретні потреби вашого бізнесу. Наші рішення допоможуть вам оптимізувати процеси, значно поліпшити продажі та зміцнити відносини з клієнтами.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@