ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Електронні картки

Електронні карти

E-cards

Електронні карти E-cards

Електронна карта — цифровий елемент (код або зображення на електронному носії), що містить будь-який засіб ідентифікації знижки (штрих-код, запис у базі даних, цифровий підпис, унікальний ідентифікатор тощо).

Види знижок

  • Фіксована знижка. Карти цього діють за поширеним принципом знижки. Зазвичай це разова акція із встановленою датою закінчення.
  • Бонусна. У цьому випадку на картку після кожної покупки надходять бонуси. Ними потім можна сплатити частину суми.
  • Накопичувальна. Карта з фіксованим відсотком знижки, на баланс якої записують суму покупок. Чим частіше покупець купує товар у магазині, тим більше стає відсоток знижки.

Деякі з основних переваг електронних карт

Переваги

Деякі з основних переваг електронних карт Переваги

  • Персоналізація

Використовуючи електронні карти, компанії можуть їх брендувати без особливих вкладень. Клієнти будуть бачити персоналізовану картинку щоразу, коли вони заходять до Apple Wallet/Google Pay, щоб скористатися своєю карткою. Персоналізація сприяє розвитку міцних відносин із клієнтами та допомагає фірмам розпалити у споживачах потенційну лояльність до бренду.

  • Моніторинг поведінки клієнтів

Компаніям вигідні цифрові програми винагород, оскільки можуть стежити за поведінкою своїх споживачів. Наприклад, компанії можуть одержати докладну аналітику купівельних моделей клієнта. Ці дані можуть бути використані для розробки унікальних пропозицій та програм для утримання клієнтів або залучення нових.

  • Відстеження даних у режимі реального часу

Компанії можуть легко відстежувати та змінювати свої кампанії в залежності від нової поведінки клієнтів, оскільки дані від кожного клієнта збираються в режимі реального часу.

  • Орієнтованість на майбутнє

Цифрова програма заохочення дозволяє оновлювати програму та залишатися у курсі технологічних тенденцій. Це дуже важливо, оскільки кожна компанія-гігант зараз готується до майбутніх технологічних досягнень. Як малий бізнес, ви повинні бути готові скористатися всіма перевагами технологічних інновацій.

Електронні карти

Розробка електронних карт

Етапи розробки

Розробка електронних карт Етапи розробки

Крок 1. Аналіз

Кожен проєкт передбачає обговорення вимог, деталей та побажань клієнта, тому фахівці проводять регулярні наради із замовниками. У процесі відбувається збір даних, аналіз ринку та майбутнього продукту. Клієнт та менеджер підтримують стабільну комунікацію. На цьому етапі формуються рекомендації.

Крок 2. Мокап

Мокап не тільки вдосконалює розробку, а й економить час, гроші та зусилля. Завдяки своїй здатності візуалізувати, як зрештою буде виглядати продукт, мокап дозволяє розробникам досліджувати і пробувати нові комбінації доти, доки інтерфейс не буде доведений до ідеалу. Зображується остаточна версія програми у повній функціональності, що дозволяє оцінити майбутню роботу з розробки. Як результат – співвідношення та перевірка ідей, вимог та побажань клієнтів.

Електронні карти

Крок 3. Дизайн

Електронні карти – це одна із складових реклами, яка здатна стимулювати клієнтів на покупки і тим самим підвищити ваші продажі. Слід пам’ятати про те, що важливо мати електронні карти, що професійно виглядають.

Дизайн має бути брендований, унікальний та адаптований до певної кількості важливої інформації. UI дизайнери виконують усі вищеперелічені вимоги. Вони працюють не тільки з основними елементами та MVP-дизайном, але й забезпечують остаточну візуалізацію UI/UX, включаючи чуйний дизайн та приклади використання.

Крок 4. Програмування

Для створення віртуальних карток знижок і налаштування системи лояльності необхідно створити для замовника зручних модуль який може працювати як автономно, і бути частиною їх вже працює CRM.

  • Для розробки Frontend-частини інтерфейсу користувача може бути використаний HTML/CSS/JS або реактивні технології VUE.JS/REACT.js.
  • Для Backend-частини може використовуватися Python (Django, flask), фреймворки PHP або Java. Також на етапі розробки Backend реалізуються інтеграції з Apple Wallet чи Google Pay.
Електронні карти

Створення електронних карток в AVADA MEDIA

Створення електронних карток в AVADA MEDIA

 

Створення та впровадження віртуальних карт знижок у системах Apple Wallet або Google Pay — легке завдання для команди AVADA MEDIA.

IT фахівці з великим досвідом також готові пов’язати карти з існуючими засобами автоматизації бізнесу, що розроблені на замовлення.

Спростіть собі та клієнтам життя, створивши електронні карти і підключивши їх до автоматичних CRM- або ERP-сервісів.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@