CRM маркетинг Для чого CRM системи
Сучасні CRM-системи використовуються для управління взаємодіями компанії з новими та потенційними клієнтами. Вони допомагають збирати, структурувати та аналізувати дані про споживачів, та сприяють вибудову більш клієнтоорієнтованого маркетингу, що ефективно витрачає рекламний бюджет.
CRM маркетинг відкриває перед компаніями нові можливості:
Готові та власні CRM — у чому різниця Різновид CRM
Прийнято вважати, що кожен долар, інвестований у систему управління взаємовідносинами, повинен приносити не менше дев’яти доларів прибутку, проте на практиці близько 70% CRM із цим не справляються. Найчастіше це пов’язано з використанням типових рішень, які складно інтегрувати у реальні бізнес-процеси компанії.
Як приклад можна розглянути мережевий бізнес, практично повністю побудований на маркетингу. Робота в цій сфері досить багатопланова, і включає:
Відповідно, CRM для мережевого маркетингу повинна враховувати всі ці та безліч інших нюансів, і тільки в такому разі вона буде реально ефективною і зможе приносити прибуток. При цьому вона повинна залишатися простою та зручною, щоб нові партнери мережі не витрачали багато часу на вивчення ПЗ та могли зосередитися на своїй основній роботі.
Типові CRM прагнуть охопити одночасно всі сфери бізнесу, оскільки в цьому полягає їхня основна модель монетизації. Через це вони відрізняються громіздким функціоналом і відсутністю вузькоспрямованих та нестандартних інструментів. В результаті ефективність таких рішень помітно знижується і часто вони просто не здатні врахувати всі особливості кожної конкретної компанії. Тому інвестиції у власну CRM-систему найчастіше є вигіднішими в результаті.
Як відбувається розробка CRM Платформа для CRM
У процесі виробництва CRM для реклами та маркетингу може використовуватися різний стек технологій, який у більшості випадків залежить від обраної платформи:
частину раціональніше розробляти на кросплатформному фреймворку Flutter або на нативних технологіях – Swift для IOS і Kotlin / Java для Android.
Крім того, вибір технологій для розробки CRM залежить від функціонального навантаження та завдань, які буде виконувати система. Оптимально підібрані інструменти забезпечують високу продуктивність та стабільність проєкту.
Весь етап продакшену можна поділити на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.
Етапи розробки CRM
Крок 1. Збір інформації
Насамперед спеціалістам AVADA MEDIA потрібно визначити, як влаштований бізнес і які конкретно завдання виконуватиме CRM-система. Для цього проводиться інтерв’ю із замовником, аналізуються рішення, які вже присутні на ринку.
Крок 2. Проєктування та складання технічної документації
На цьому етапі бізнес-аналітик та проєктувальник створюють прототип майбутнього інтерфейсу системи та спеціальний технічний документ проєкту, в якому описується весь функціонал CRM, список технологій, які будуть використовуватись та план реалізації. На підставі цієї інформації розраховуються терміни та вартість виробництва проєкту.
Крок 3. Дизайн
CRM – це багатозадачні інструменти, і їм властива висока концентрація функціоналу. Щоб, незважаючи на це, система продовжувала залишатися зручною та інтуїтивно зрозумілою, важливо подбати про її візуальне оформлення. Це завдання виконують UI дизайнери.
Дизайн системи може створюватися повністю з нуля, або з використанням готових компонентів для побудови інтерфейсів, таких як Vuexy. У другому випадку швидкість реалізації суттєво збільшується.
Крок 4. Програмування
На етапі технічної розробки програмується логіка роботи функціоналу CRM-системи. Ця стадія складається із двох частин:
Крок 5. Тестування
Після завершення розробки CRM передається до QA-відділу, де проходить ретельне тестування. Зокрема, на цьому етапі перевіряється:
При виявленні багів проєкт повертається на доопрацювання, після чого тестується ще раз. Це дозволяє переконатися, що помилка дійсно була виправлена, а внесені коригування не порушили роботу інших функцій.
Розробка CRM для маркетингу в AVADA MEDIA Де замовити розробку CRM
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на виробництві високонавантажених систем для бізнесу будь-якої складності. У своїй роботі ми використовуємо потужні технології, завдяки чому можемо гарантувати якість та стабільність програмного забезпечення.
У нашому штаті є вже сформовані команди досвідчених фахівців для розробки CRM системи для сфери маркетингу та реклами, які можуть розпочати реалізацію вашого проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32