CRM-система для автосервісу від Avada Media Оптимізація бізнес-процесів
Сучасний автосервіс – складне підприємство з безліччю бізнес-процесів і взаємодій, високотехнологічної апаратурою і дорогими витратними матеріалами. Оптимізувати повсякденні операції, скоротити рутину і кількість помилок допоможе CRM для автосервісу від AVADA MEDIA. Зверніть увагу, що ми пропонуємо розробки, які вирішують проблеми клієнта і враховують специфіку вашого конкретного підприємства.
Система розробляється з урахуванням ваших побажань, і всі її можливості спрямовані на вирішення конкретних завдань. При цьому у вас завжди є можливість замовити допоміжні сервіси до вже наявних – архітектура CRM дозволяє легко інтегрувати додаткові модулі.
Можливості CRM для автосервісу і СТО Керованість автобізнесу
Всі ваші клієнти – в одній базі, починаючи з першого звернення. IP-телефонія дозволяє управляти телефонними зверненнями прямо з CRM, тому в базу потрапляють в тому числі і дзвінки клієнтів із записом розмови. Крім того, IP-телефонія дозволяє прописувати сценарії для автовідповідача. Всі замовлення, зроблені клієнтами, і перелік всіх робіт, також знаходяться в базі. Обліковий запис кожного клієнта містить відомості про те, які послуги йому були надані, ким, коли і на яку суму. Ведеться також облік продажів.
За допомогою CRM для автосервісу легко контролювати залишки по складу і постачання, а також вести облік витратних матеріалів, запчастин і т.д. Налаштування повідомлень в системі дозволить менеджеру із закупівель вчасно отримувати повідомлення про те, що ту чи іншу позицію необхідно замовити.
Дозволяє система вести і фінансовий облік, причому з можливістю формувати звіти і аналізувати показники, визначаючи, наприклад, фінансову ефективність кожного окремого співробітника, вартість клієнта і принесену їм прибуток. Тут же можна вести облік заробітної плати і винагороди співробітників, вести розрахунок вартості робіт і налаштовувати прайс-лист.
Завдяки цьому керованість бізнесу значно зростає – це особливо актуально для великих мережевих автосервісів, розташованих в різних містах. Тепер інформація про роботу окремих СТО буде зібрана в єдиній базі.
Будуйте стосунки з клієнтами по-новому Переваги СRM-систем
Людський фактор, який виражається в банальних ситуаціях (забули передзвонити, не попередили про перенесення терміну закінчення, втратили заявку), з використанням CRM зводиться нанівець. У базі системи знаходяться всі активні заявки, перевірити прогрес виконання яких клієнт може в особистому кабінеті. Майстер також не зможе забути про заявку, оскільки нагадування буде приходити до нього прямо на мобільний телефон. З цією метою можна налаштувати інтеграцію CRM з месенджером або навіть розробити спеціальний мобільний додаток, яким зможе користуватися майстер. Завдяки цьому ви забезпечите доступ до бази прямо з ремонтного боксу, в якому може не бути комп’ютера.
Налаштування інтеграції з сайтом дозволить клієнтові заповнити детальну форму заявки, яка буде відправлена в CRM. Так ви зможете приймати замовлення від клієнтів, які не люблять здійснювати дзвінки. Така заявка автоматично створить обліковий запис, і будь-які подальші звернення клієнта будуть фіксуватися в ній же. У менеджера або майстра є можливість розділити всіх клієнтів на категорії та сегменти, наприклад, по марці або класу автомобіля, періоду обслуговування і т.д. До слова, така ж база створюється для постачальників запчастин і витратних матеріалів.
Додаткові можливості CRM для автосервісу
Усі проведені роботи фіксуються у карті клієнта, також є можливість отримувати зведений звіт щодо проведених робіт. Це хороша можливість проаналізувати роботу СТО і виявити як вузькі місця, так і потужності, що простоюють. Зрештою, це дозволяє оптимізувати ваш бізнес, скоротити непотрібні витрати та надавати найбільш затребувані послуги максимально швидко та якісно.
Всі основні показники роботи автосервісу можуть бути виведені в єдине вікно керівника з оновленням в режимі реального часу. Широкі можливості CRM надає також маркетологам і рекламістам. З її допомогою можна здійснювати прямі розсилки спеціальних пропозицій для постійних або корпоративних клієнтів, планувати рекламні кампанії і оцінювати їх результати. Налаштуйте синхронізацію з рекламними сервісами Google для підвищення ефективності реклами.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32