WEB-ДИЗАЙН

КЛАСИЧНИЙ СТИЛЬ

КЛАСИЧНИЙ СТИЛЬ

СТИЛІ ВЕБ-ДИЗАЙНУ

КЛАСИЧНИЙ СТИЛЬ СТИЛІ ВЕБ-ДИЗАЙНУ

Як і в будь-яких інших сферах, в яких застосовується класичний стиль, сайти, що мають подібний дизайн, підкоряються суворим правилам оформлення.

  • Вони мають чітку колончасту структуру: у верхній частині сторінки або, іншими словами, «шапці», розташовується назва компанії, її логотип та слоган.
  • Меню розміщують у верхній частині, або зліва. Подібна структура не тільки виглядає естетично привабливо, а й вважається найбільш оптимальною з погляду юзабіліті, тобто зручності навігації для відвідувачів та користувачів.
  • Для сторінок, виконаних у такому стилі, характерні м’які, стримані тони, без яскравих або занадто похмурих кольорів, з мінімальною кількістю графіки та повною відсутністю анімації. Найчастіше, під час розробки дизайну, основою є корпоративний стиль компанії: кольори, шрифти, логотип тощо. Таким чином, можна досягти максимальної впізнаваності ресурсу серед потенційних клієнтів. Якщо ж корпоративного стилю немає або перебуває ще на стадії розробки, то оформлення виконується в традиційних для даного стилю тонах.
  • Шрифти вибираються класичні, стандартні, найбільш зручні для читання, наприклад Tahoma або Arial, темні, на світлому тлі.
Класичний стиль

Незважаючи на деяку скупість у різноманітності оформлення та необхідність дотримання загальноприйнятих стандартів, цей стиль ні в якому разі не можна назвати нудним або шаблонним, адже кожен сайт відповідає фірмовому стилю та потребам компанії-замовника, і покликаний найкращим чином відобразити сферу її діяльності. У результаті кожна сторінка стає унікальною та індивідуальною, як і компанія, якій вона належить.

Незважаючи на те, що класика є вічною, у сфері веб-дизайну це поняття дещо розпливчасте. Справа в тому, що на сьогоднішній день класичним дизайном називають сторінки виконані в стилі Web 2.0, але вже найближчим часом на зміну йому може прийти Web 3.0 і теперішнє оформлення перестане бути класичним і перейде в розряд «ретро», але від цього не перестане бути актуальним.

Крім цього, важливою перевагою класичного стилю в веб-дизайні є його універсальність. Він відмінно підходить для створення сайтів-візиток, так і корпоративних сторінок. Таким чином, він охоплює різні сфери діяльності і все залежить лише від побажань та переваг компанії-замовника.

Ще однією перевагою даного дизайну є його лаконічність, адже при мінімальній кількості відволікаючої графіки або анімації вся увага відвідувача, а значить і потенційного клієнта, сконцентрована на інформації про компанію. З іншого боку, подібна простота накладає досить серйозну відповідальність, адже інформаційне наповнення має зацікавити та залучити клієнтів.

Як показує практика, найбільшою популярністю сторінки в подібному стилі користуються серед солідних компаній, які за допомогою такого сайту кажуть «Ми впевнено почуваємося на ринку, поважаємо своїх клієнтів та партнерів!» Тим не менш, багато юристів, фінансистів або консультантів, які надають послуги в приватному порядку, також замовляють собі сайти, що мають класичний дизайн.

КОМПАНІЯ AVADA-MEDIA РОЗРОБЛЯЄ САЙТИ У БУДЬ-ЯКИХ СТИЛЯХ

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@