Трохи про кіберспортивні сайти Betting-industry
Змагання з відеоігор збирають багатомільйонну аудиторію фанатів по всьому світу, завдяки чому останні роки кіберспорт став невід’ємною частиною betting-індустрії.
Сьогодні популярні букмекери приймають ставки на більшість популярних eSport-дисциплін, серед яких Dota 2, CS:GO, League of Legends, Starcraft 2, WoT та Valorant.
У 2022 році цей ринок уже оцінюється в $10,03 мільярдів, і за останніми прогнозами до 2028 року він досягне $23,76 мільярдів за середньорічного темпу зростання 13,1%, що говорить про привабливість напряму для нових інвестицій.
Ми, в AVADA MEDIA, маємо реальний досвід створення та маркетингового розвитку кіберспортивних betting-проєктів і в цій статті розповімо про те, як відбувається розробка таких сайтів у нашій компанії.
Хто бере участь у розробці сайту для ставок Team composition
У створенні та просуванні сайту за ставками на кіберспорт задіяна ціла команда фахівців:
AVADA MEDIA вже має сформовані команди для створення batting-сайтів, які вже мають досвід спільної роботи, що позитивно впливає на швидкість реалізації проєкту.
Етапи розробки сайту для ставок на кіберспорт "Я і зараз не зможу назвати жодного професійного кіберспортсмена, який би почав цим займатися через гроші. Це було захоплення. Це була пристрасть", - з книги "Кіберспорт" Роланд Лі
Процес створення сайту для кіберспортивних ставок складається з кількох взаємозалежних етапів. Розглянемо їх докладніше.
Перш ніж розпочати технічну розробку, фахівці проводять глибокий аналіз ринку, визначають цільову аудиторію та її потреби. Це дає можливість визначити правильний вектор розвитку проєкту, який дотримуватиметься на всіх наступних етапах розробки.
Після завершення аналітичної частини фахівці розробляють технічну документацію проєкту, в якій описується повний стек технологій, які будуть використовуватись для його реалізації, вимоги до функціоналу, оформлення інтерфейсу та інше. На підставі цієї інформації формується бюджет та строки реалізації сайту.
На цій стадії створюється карта шляхів користувача – Customer Journey Map (CJM), в якій описуються всі шляхи взаємодії користувача з ресурсом. У простих сайтах, наприклад в інтернет-магазинах, зазвичай є одне головне завдання — купівля, але в betting-сайтах ситуація трохи складніша, оскільки перед тим, як зробити ставку, людина ретельно аналізує спортивні події, відстежує статистику та склади команд, вивчає коефіцієнти та виконує безліч інших дій. У CJM необхідно передбачити всі можливі сценарії взаємодії.
Згодом напрацювання затверджуються із замовником і, при необхідності, до проєкту вносяться потрібні коригування. Таким чином, економиться значна частина часу, яке довелося б витратити на реалізацію змін на пізніших етапах.
Прототип фактично є «скелетом» сайту, де схематично відображається розташування блоків контенту на всіх основних сторінках. Також цьому етапі закладається майбутній функціонал ресурсу.
Дизайнери створюють візуальну оболонку сайту, з якою взаємодіятимуть відвідувачі. Цей етап включає:
Фронтенд-фахівці «переводять» дизайн-макет у формат, зрозумілий для браузера, і визначать, як сайт відображатиметься на різних пристроях. Також обов’язки фронтендера входить вибудовування логіки передачі з клієнта на сервер і назад.
Програмісти створюють програмно-адміністративну частину сайту, в яку закладено всю бізнес-логіку проєкту. Вона розташована на сервері і не видно для кінцевого користувача, але тут виконується обробка всіх введених даних.
Коли технічна розробка завершена, проєкт передається до відділу контролю якості, де QA-інженери проводять кілька рівнів тестування:
Це допомагає виявити та своєчасно виправити всі можливі помилки ще до того, як сайт стане доступним для відвідувачів.
Протестований сайт розміщується на хостингу і наповнюється контентом користувача — текстами, фото, відео та іншими елементами.
Маркетолог і seo-фахівець розробляють ефективну стратегію просування проєкту і розпочинають роботу над залученням цільового трафіку.
Як замовити розробку сайту за ставками на кіберспорт у AVADA MEDIA Production
Використовуючи всі можливості сучасних технологій та інноваційних підходів, фахівці компанії AVADA MEDIA можуть створити betting-проєкт будь-якого масштабу.
Для кожного проєкту формується індивідуальна команда розробників, які під час розробки координують свої дії задля досягнення найкращого результату. Після завершення продакшену ми також можемо зайнятися маркетинговим просуванням проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32