GAME DEVELOPMENT

Дизайн світу для гри

Дизайн світу для гри

GAME DEVELOPMENT

Дизайн світу для гри GAME DEVELOPMENT

Коли людина заходить у гру, вона хоче не просто виконувати місії та проходити рівні. Для нього це можливість стати кимось іншим: відомим футболістом, гонщиком чи героєм захоплюючої фентезійної історії.

Завдання віртуального всесвіту занурити користувача в цей новий світ і дати йому відчуття, що все навколишнє реальне, а кожен його крок має свої наслідки.

Це змушує людину повертатися в гру знову і знову, перетворює внутрішньоігрові покупки на доцільні інвестиції, а отже призводить до комерційного успіху всього проєкту. Ігровий світ може мати різний розмір. Наприклад, він може бути представлений одним екраном смартфона або повністю відкритим, як у прєктах класу ААА: Elden Ring, Assassin’s creed та інші. Головне, щоб у нього було вкладено багато думок та цікава історія, яку хочеться досліджувати та розкривати.

Види ігрових світів

Innovation

Види ігрових світів Innovation

Існує безліч різновидів ігрових світів і найчастіше вибір потрібного формату визначається жанром проєкту. Розглянемо основні види, що використовуються у сучасному геймдеві.

Сюжетні світи

Використовуються для реалізації ігор з лінійною історією, де гравець проходить певну послідовність подій, локацій чи місій задля досягнення конкретних цілей. Такий формат характерний для проєктів жанру Action-adventure та шутерів.

Іноді розробники можуть надати геймерам певну свободу в діях — наприклад, вибрати один із кількох шляхів або виконати додаткові завдання, але такий вибір залишається умовним, оскільки без досягнення певного рівня персонажа пройти складніші завдання практично неможливо.

Яскравий приклад реалізації сюжетних світів можна побачити у проєктах God of War, Nioh, Sekiro.

Відкриті світи

Це наймасштабніший вид ігрових світів. Тут людина може вільно переміщатися віртуальним всесвітом, досліджувати оточення, взаємодіяти не лише з другорядними персонажами, а й із звичайним населенням. Найчастіше дії користувача не обмежуються навіть сюжетною лінією та виконанням додаткових завдань, натомість він може робити буквально що захоче.

Наприклад, у Red Dead Redemption 2 від Rockstar Games, геймер може сходити на рибалку, відкрити свій бізнес або зустрітися у внутрішньоігровому ресторані з друзями по мультиплеєру, щоб з’їсти по віртуальному стейку.

Існують різні підвиди відкритих світів. Наприклад, ігри-конструктори або пісочниці зовсім не мають сюжету, і головне завдання користувача полягає в тому, щоб вижити і дослідити оточення. Одні з найяскравіших представників такого напряму – проєкти Minecraft та The Sims.

Статичні світи для 2D-ігор

Хороший варіант для квестових та казуальних проєктів. Такий ігровий світ представлений однією статичною картинкою, де розміщуються різні внутрішньоігрові об’єкти, з якими користувач може взаємодіяти. Залежно від жанру та формату візуальне оформлення може сильно відрізнятися — від фентезійного та мультиплікаційного до фотореалістичного.

Світи-картки

Різновид ігрових всесвітів, який найчастіше використовується у стратегіях, де користувач керує країною або цілою цивілізацією. Ігровий процес у таких світах можна умовно розділити на чотири складові: контроль території, видобуток ресурсів, проведення досліджень та покращення виробництва. Іноді геймплей розбавляється тактичними битвами чи завоюваннями як реального часу.

Арени

Ігрові світи у форматі арени використовуються у файтингах. Вони можуть бути у форматі 2D або 3D, і являють собою обмежений простір, на якому відбувається бій. Нерідко в них є додаткові предмети, які загрожують здоров’ю або можуть бути використані як зброя. Крім того, в тривимірних сценах деяких проєктів гравцям доступна глибина простору, яка дозволяє ухилятися від атаки супротивника, наприклад, така функція реалізована в Tekken 7.

Дизайн світу для гри

Принципи розробки ігрового світу

Gamification

Принципи розробки ігрового світу Gamification

Щоб зробити віртуальний всесвіт «живим» та цікавим для геймерів, у процесі виробництва розробники дотримуються певних принципів:

  • Динаміка. У кожній локації має бути рух, навіть у статичних іграх. Це може бути вогонь у каміні, падаюче листя або візуалізація подихів вітру. Так гра стає приємнішою для сприйняття. У великих проєктах оточення опрацьовується глибше — наприклад, додаються діалоги людей на вулиці, зміна погодних умов, додавання об’єктів інтерактивності.
  • Масштаб простір. Масштаб об’єктів у віртуальному світі допомагає гравцеві орієнтуватися у просторі, і підказує як діяти у певній ситуації. Наприклад, деякі предмети можна переміщати, на інші можна застрибувати та інше.
  • Висвітлення. Грамотне освітлення формує внутрішньоігрову атмосферу та робить геймплей більш захоплюючим.
  • Звуковий супровід. Звукові ефекти та музика роблять навколишнім світ автентичним та схожим на реальний. Крім того, аудіоряд може
    використовуватись для підказок гравцю, наприклад, сигналізувати про небезпеку.
  • Послідовність історії. Сценарій займає одну з найважливіших ролей у виробництві гри. Він повинен бути передбачуваним і повинен розкриватися поступово, у міру проходження сюжету. Це допомагає підтримати інтерес користувача протягом тривалого часу.

Розробка дизайну ігрового світу в AVADA MEDIA

AVADA MEDIA

Розробка дизайну ігрового світу в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

Фахівці компанії AVADA MEDIA мають досвід реалізації та запуску ігрових проєктів у різних жанрах та на різних платформах. Якщо ви хочете створити власну гру з захоплюючим світом, зв’яжіться з нами. Ми підберемо оптимальні технології, опрацюємо історію і з нуля створимо новий віртуальний всесвіт.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@