GameDev

ДИЗАЙН ПЕРСОНАЖІВ 2D

ДИЗАЙН ПЕРСОНАЖІВ 2D

GameDev

ДИЗАЙН ПЕРСОНАЖІВ 2D GameDev

2D-дизайн персонажів – це частина глобальної індустрії з розробки анімаційних фільмів, рекламних роликів та комп’ютерних ігор. Кожен персонаж – це окрема особистість, з власною історією, характером і призначенням. У певний момент він з’являється перед користувачем щоб зіграти свою унікальну роль, тому успіх майбутнього проєкту багато в чому залежить від того, наскільки глибоко опрацьована кожна деталь героя: зовнішній вигляд, емоції, жести, пози, одяг та інші елементи.

За допомогою особливих художніх технік: начерків, текстурування, освітлення та деталізації, 2D-художник наділяє кожного персонажа потрібним набором якостей і надає йому індивідуальність. Це важливо, тому що споживача можуть зацікавити тільки особливі, і добре продумані персонажі.

Дизайн персонажів 2D

Етапи розробки 2D-персонажів

Розробка

Етапи розробки 2D-персонажів Розробка

Створення 2D-персонажа – це послідовний процес, який можна умовно розділити на чотири етапи:

  • Дослідження і аналіз. Дизайнер аналізує ринок і сторонні проєкти, щоб сформувати загальне уявлення про текстури, анатомії та інших деталях, які допоможуть виділитися поміж конкурентів і створити унікальну особистість майбутнього персонажа.
  • Малювання. Дизайнер візуалізує загальну концепцію персонажа. На цьому етапі з’являються не тільки чисті та зрозумілі риси, але і дрібні деталі, які в майбутньому будуть підкреслювати характер персонажа.
  • Створення колірної композиції. Кольори максимально нативної відображають особистість персонажа.

Наприклад чорний, фіолетовий і коричневий кольори застосовуються для відображення негативних особистостей і антагоністів. Світлі, такі як рожевий, білий і синій навпаки – підкреслюють легкість і добрі наміри. Тобто, на основі чітких правил сприйняття, художник підбирає найбільш підходящий спосіб для конкретного персонажа.

  • Візуалізація. Це фінальна стадія, на якій персонаж остаточно візуалізується за допомогою програмного забезпечення. Після цього він буде повністю готовий до використання в проєкті.

Фахівці AVADA MEDIA на кожному етапі погоджують з вами зовнішній вигляд і характер персонажа, щоб фінальний варіант повністю відповідав вашим очікуванням.

Дизайн персонажів 2D

Види дизайну 2D-персонажів

AVADA-MEDIA

Види дизайну 2D-персонажів AVADA-MEDIA

Ми створюємо 2D-персонажів використовуючи сучасний стек технологій, і втілюємо в життя творчі рішення, засновані на потреби замовника. Дизайнери AVADA MEDIA можуть створити:

  • 2D-казуальний дизайн персонажів
    Казуальна графіка відрізняється простотою і чарівністю. Найчастіше вона використовується в іграх з нехитрим, але захоплюючим геймплеєм. Наприклад в іграх «Три в ряд» і т.д.
  • Дизайн персонажів для 2D-роликів і мультфільмів
    Мультиплікаційні персонажі можуть використовуватися для створення анімаційних дитячих мультфільмів або тематичних бізнес-роликів, що спрощують взаємодію з клієнтами.
  • Стилізований дизайн
    Створимо образ персонажа на основі заданих текстур і конструктивних особливостей, який буде повністю відповідати формату вашого діючого проєкту.
  • Реалістичний дизайн
    Фотореалістичні персонажі вимагають особливого підходу. Тут важливі всі деталі – текстури, одяг, міміка, пози і т.д. Завдяки багаторічному досвіду і сучасних технологій, дизайнери AVADA MEDIA зможуть реалізувати максимально реалістичних героїв.
Дизайн персонажів 2D

Чому варто використовувати 2D анімацію

Переваги

Чому варто використовувати 2D анімацію Переваги

Незважаючи на розвиток технологій, двомірна графіка продовжує користуватися високим попитом, і з її допомогою можна створювати приголомшливі ігрові світи і ємні рекламні ролики. Наприклад, 2D-графіка використовувалася для розробки таких гучних проєктів, як Diablo, Limbo і Rayman legends. 4 причини використовувати двомірну анімацію в своєму бізнесі:

  • Економія часу.
    За допомогою спеціальних систем, 2D-персонажів можна швидко пожвавити, що істотно прискорює процес запуску проєкту. У деяких випадках це може відігравати вирішальну роль.
  • Вартість розробки.
    Вартість створення проєкту прямо залежить від часу, який розробники будуть йому приділяти. Відповідно, ціна запуску 2D-проєкту буде істотно нижче, в порівнянні з 3D. Тому створення такої анімації часто, є більш доцільним.
  • Впізнаваність і емоційний зв’язок з аудиторією.
    2D-персонажі з рекламних роликів легко запам’ятовуються, підвищують впізнаваність бренду і викликають потрібний відгук у споживача. Один з яскравих прикладів – кіт, який давно став символом банку Monobank.
  • Складне простими словами.
    Коли бізнес пропонує продукт, який складно описати – на допомогу приходять ємні 2D-ролики. Вони наочно показують аудиторії, що саме ви пропонуєте і чому це вигідно.

За даними Forbes, використання в рекламі відео, підвищує дохід бізнесу на 49%, що цілком закономірно, адже близько 80% інформації людина сприймає візуально. Тому інвестиції в створення роликів будуть рентабельними і швидко окупляться.

Замовлення дизайну 2D персонажа в AVADA-MEDIA

AVADA-MEDIA

Замовлення дизайну 2D персонажа в AVADA-MEDIA AVADA-MEDIA

У компанії AVADA MEDIA працює добре підібрана команда 2D-дизайнерів, які спеціалізуються на створенні двомірних персонажів для ігор, відеороликів та інших цифрових продуктів.

Ми використовуємо сучасні технології, за рахунок чого швидкість реалізації та якість продукту істотно зростають. Створюйте проекти, які будуть надихати і дивувати ваших клієнтів, а в технічній реалізації покладайтеся на AVADA MEDIA.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@