AVADA-MEDIA

ГОЛОСОВЕ КЕРУВАННЯ

ГОЛОСОВЕ КЕРУВАННЯ

AVADA-MEDIA

ГОЛОСОВЕ КЕРУВАННЯ AVADA-MEDIA

Розпізнавання аудіосигналів і голосове управління на основі нейромереж викликають великий інтерес у багатьох компаній, які розглядають їх як спосіб налагодити зв’язок з цільовою аудиторією.

Facebook, Amazon, Microsoft, Google і Apple – п’ять провідних технологічних гігантів вже впровадили такі функції в різні пристрої через сервіси Google Home, Amazon Echo і Siri. Попит на продукти для розпізнавання голосу швидко зростає, а цільова аудиторія збільшується.

Застосування нейромереж в голосовому управлінні

AVADA-MEDIA

Застосування нейромереж в голосовому управлінні AVADA-MEDIA

Голосове управління – це спосіб взаємодії з пристроєм за допомогою голосу. На відміну від розпізнавання мови, воно призначене для виконання команд, наприклад, “включити світло”, “показати погоду на завтра”, “вимкнути телевізор” і т. д.

Нейронні мережі працюють за принципом нервової системи людини, включаючи можливість до навчання, збору та інтерпретації даних. Штучний інтелект (ШІ) функціонує не тільки відповідно до заданого алгоритму, але і приймає рішення на підставі минулого досвіду. Всі обчислювальні елементи (нейрони) взаємодіють між собою і утворюють шари. Швидкість і ефективність навчання ШІ залежить від розмірів бази даних: чим вона більше, тим відчутніше прогрес.

Сьогодні нейроне навчання активно застосовується при проектуванні програмного забезпечення з різними функціями, в тому числі з голосовим управлінням. Для того щоб створити надійну систему розпізнавання мови, штучний інтелект, що стоїть за нею, повинен справлятися з такими проблемами, як акцент і фоновий шум. Нейронні мережі та сучасні рішення в області обробки природної мови настільки поліпшили мовні та голосові технології, що вони практично досягли рівня людей.

Голосове управління використовуються в цифрових персональних помічників, смарт-колонках, розумних будинках, а також в ряді інших продуктів. Технологія розпізнавання мови дозволяє виконувати широкий спектр завдань: тепер споживач може використовувати свій голос, щоб приглушити світло, включити стереосистему або виконати безліч інших завдань.

Можна виділити кілька важливих особливостей голосового управління:

  • технологія дозволяє підвищити продуктивність у багатьох компаніях і швидше побудувати комунікацію з клієнтами;
  • голосові команди дозволяють заощадити час, в порівнянні з набором тексту на клавіатурі або в телефоні;
  • голосові помічники, які інтегровані безпосередньо в смартфони, споживачі можуть використовувати незалежно від того, де вони знаходяться і чим займаються;
  • голосова активація дозволяє швидко отримати доступ до цифрових технологій і пристроїв;
  • розпізнавання мови може істотно допомогти користувачам, що мають проблеми з мовою або зором. Наприклад, машина буде автоматично застосовувати технологію, щоб зрозуміти клієнта і прийняти замовлення.

За оцінками експертів, потенціал розпізнавання голосу дуже великий, тому в майбутньому ця функція буде використовуватися практично в будь-якій техніці: від телефонів до холодильників і автомобілів. Розвиток інтернету речей (IoT) і великих даних також в значній мірі сприяє більш глибокому впровадженню технології.

Переваги розробки ПP з голосовим управлінням в компанії AVADA MEDIA

AVADA-MEDIA

Переваги розробки ПP з голосовим управлінням в компанії AVADA MEDIA AVADA-MEDIA

Команда AVADA MEDIA займається розробкою програмного забезпечення з голосовим управлінням, яке допомагає компаніям автоматизувати і оптимізувати процеси, швидше приймати рішення і підвищувати функціональність бізнесу.

Розпізнавання голосу широко використовується при плануванні, створенні нагадувань, управлінні списками відтворення, підключенні до роздрібним продавцям, перевірці електронної пошти, замовленні їжі і пошуку в мережі. Крім величезних корпорацій, технологія знайшла застосування і серед менш відомих і дрібних компаній, наприклад, у вигляді додатків для транскрипції.

Можна виділити кілька областей, розвиток яких тісно пов’язані з голосовим розпізнаванням і управлінням:

  • Голосова біометрія використовується для аутентифікації і ідентифікації особистості людини, що дозволяє істотно спростити і прискорити ряд операцій.
  • Голосові боти допомагають підвищити рівень продажів і автоматизувати рутинні бізнес-процеси підприємства.
  • Інтерактивне голосове меню (IVR) використовує розпізнавання мови, щоб надати клієнту можливість зв’язатися з потрібними фахівцем і вирішити ту чи іншу проблему, застосовуючи команди.
  • Системи розпізнавання мови стали однією з стандартних функцій в нових автомобілях. З їх допомогою водії можуть використовувати прості голосові команди для здійснення телефонних дзвінків, вибору радіостанцій або відтворення музики.

Така функція забезпечує комфортне сприйняття і допомагає зосередити свою увагу на управлінні автомобілем, а не відволікатися від ситуації на дорозі.

  • Програмне забезпечення для медичної транскрипції використовує розпізнавання мови при записі діагнозу пацієнта. Завдяки цій технології лікарі можуть скоротити середній час прийому і допомогти більшій кількості пацієнтів протягом дня.
  • Віртуальна реальність і відеоігри з голосовим управлінням стають все більш популярними, оскільки дарують геймерам новий досвід взаємодії.
  • Рекламна індустрія реагує і пристосовується до нових тенденцій. Платформи Snapchat і TikTok вже використовують голосову рекламу в своїх оголошеннях.

Технологія застосовується у все більшій кількості пристроїв, оскільки голосові команди працюють набагато ефективніше, ніж набір тексту. Розпізнавання голосу дозволяє підприємствам збільшувати кількість клієнтів і більш ефективно вирішувати численні завдання.

Наші фахівці створюють надійне і масштабоване програмне забезпечення на основі штучного інтелекту та нейронних мереж для проектів з різних сфер. Ми пропонуємо комплексні рішення, які дозволяють автоматизувати процеси, поліпшити продуктивність і ефективність роботи.

ГОЛОСОВЕ КЕРУВАННЯ

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@