Візуальний пошук товарів для інтернет-магазинів і маркетплейсів AVADA MEDIA
Багато користувачів залишають інтернет-магазини, каталоги та маркетплейси, якщо не знаходять потрібний товар протягом хвилини, про це свідчать дослідження Shopify. Сприяють такому рішенню величезний вибір продуктів, представлений на ринку, і висока конкуренція в багатьох нішах.
Утримати увагу клієнтів і полегшити серфінг по сайту дозволяє візуальний пошук (Visual Search). Він дає майданчику нові можливості і допомагає не тільки залишатися релевантною для цільової аудиторії, а й істотно підвищити прибуток.
Що таке технологія візуального пошуку товару AVADA MEDIA
Штучний інтелект стрімко розвивається і знаходить застосування в багатьох сферах і областях: промисловості, фінансах, освіті, медицині і, звичайно ж, бізнесі.
Не залишилася осторонь і електронна комерція. Так, візуальний пошук базується на глибокому машинному навчанні та комп’ютерному зорі – комбінації алгоритмів, які вміють розпізнавати та класифікувати продукти із зображень (а також знімками екрана, картинкам з інтернету або фотографій). Зробивши запит, користувач отримує результати, візуально схожі на вихідний товар.
Технологію Visual Search можна порівняти з пошуком за ключовими словами, але вона набагато складніше, оскільки запитом є зображення. В процесі обробки система зчитує і розглядає візуальні підказки та метадані, властиві зображенню, після чого видає результат.
Це дозволяє спростити роздрібну торгівлю і допомагає покупцям швидше знаходити те, що вони хочуть.
Сьогодні існує кілька великих проєктів, які активно використовують систему візуального пошуку, в їх числі Google Lens, Snapchat Camera Search, Pinterest Lens, eBay Image Search і інші. Так, після запуску програми Google Lens користувачі Android можуть направити камеру свого телефону на об’єкт, QR-код або місце, після чого програма покаже їм релевантні результати пошуку з посиланнями на сайт.
В ідеалі Visual Search повинен пропонувати не тільки певний продукт, а й пов’язані з ним (схожі / супутні товари), а також формувати комплект. Наприклад, якщо користувач шукає в каталозі автозапчастин колінвал, система видасть і всі пов’язані з ним деталі, які можуть знадобитися.
Переваги пошуку по товарах для інтернет-магазинів і маркетплейсів AVADA MEDIA
Процес здійснення покупки онлайн повинен бути максимально простим і швидким, але не так уже й рідко шлях від перегляду товару до його придбання стає занадто складним для користувача, внаслідок чого покупка не відбувається зовсім. Візуальний пошук спрощує цю задачу, робить її зрозумілою для користувача, а також приносить вигоду бізнесу.
Можна виділити кілька важливих переваг технології:
Завдяки візуальному пошуку рекламодавець може не вкладати кошти в рекламу на кожному майданчику, де представлена його продукція. Разом з впровадженням цієї технології змінюється і підхід до формування видачі: перші позиції займають ті товари, які користувачі шукають найчастіше.
Visual Search – ефективний маркетинговий інструмент. Аналіз результатів візуального пошуку допомагає зрозуміти, що необхідно вашої цільової аудиторії, які товари зараз в тренді, на що слід зробити акцент при формуванні рекламної кампанії і т.д.
Важливість візуального пошуку очевидна для широкого спектра e-commerce проєктів і програм. Користувачі активно реагують на привабливі зображення і охочіше здійснюють покупки. Завдяки машинному навчанню система виділяє для них кращі фотографії товарів, грунтуючись на описі, метаданих і ключових характеристиках продукту. Такий підхід підвищує залученість цільової аудиторії і збільшує доходи компанії.
Візуальний пошук допомагає користувачам, що бажають придбати конкретний товар, швидше досягти своєї мети. Він зменшує кількість кроків, які споживач повинен зробити перед покупкою продукту, наприклад, введення ключового слова в пошук, прокрутка, перегляд результатів тощо. Замість цього він відразу ж отримує бажаний товар і може зробити покупку.
Чим простіше користувачеві знайти продукт, тим менше проблем виникає при покупці. Дослідження Shopify свідчать про те, що візуальний пошук приводить до оплати товару в два рази швидше, ніж текстовий аналог.
Технологія допомагає зменшити кількість відмов від кошика, усунувши виснажливі процеси, які можуть демотивувати і дратувати користувачів.
Ще одна перевага візуального пошуку полягає в тому, що він стимулює перехресні продажі. Visual Search дає можливість споживачам уявити, як інші продукти поєднуються з бажаним товаром. Наприклад, якщо користувач шукає червоне плаття, то може звернути увагу на фотографію жінки в такому вбранні і з витонченою сумкою. Якщо образ йому сподобається, він з великою ймовірністю придбає не тільки плаття, але і доповнюють його аксесуаром.
У ситуації, коли на веб-сайті немає бажаного продукту, система може запропонувати споживачеві аналогічні товари, які спонукають до покупки.
За допомогою нової технології користувачі можуть здійснювати пошук ефективніше, ніж просто по тексту. Це особливо важливо, коли вони не знають назви продукту, який шукають або вагаються з його чітким описом.
Відстежуючи трафік, що надходить з пошукових систем на сайт, за допомогою метрик і систем аналітики, компанії можуть зрозуміти, яка кількість покупців перейшло по посиланнях на сторінки, а також побачити, як впровадження візуального пошуку відбилося на рівні продажів.
Розробка Visual Search Apps від компанії AVADA MEDIA AVADA MEDIA
Потенційний вплив візуального пошуку на електронну комерцію дуже великий. В онлайн-магазинах і на маркетплейсах візуальний пошук допомагає покупцям швидко знайти товари в величезному каталозі і усунути мовний бар’єр.
Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці і впровадженні технології візуального пошуку товару в інтернет-магазинах, каталоги, веб- і мобільні додатки. Ми пропонуємо продукт, який допоможе користувачам здійснювати покупки в багатоканальному режимі, легко переходити від звичайних магазинів до веб-сайтів і мобільних додатків.
Visual Search моментально перетворює камеру телефону в простий і комфортний інструмент пошуку.
Технологія покращує користувальницький досвід і збільшує кількість конверсій сайту завдяки гнучким алгоритмам, повністю орієнтованим на потреби користувача.
Наші фахівці враховують розвиток мобільної та багатоканальної роздрібної торгівлі та використовують інноваційні методи, що дозволяють покупцям легше знаходити потрібні їм товари. У найближчому майбутньому така система кардинально змінить картину покупок в e-commerce.
Visual Search дозволяє потенційним покупцям моментально виявляти релевантні продукти і швидко переходити на відповідні сторінки товарів, що безпосередньо сприяє розвитку бізнесу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32