AVADA MEDIA

Візуальний пошук товарів для інтернет-магазинів і маркетплейсів

Візуальний пошук товарів для інтернет-магазинів і маркетплейсів

AVADA MEDIA

Візуальний пошук товарів для інтернет-магазинів і маркетплейсів AVADA MEDIA

Багато користувачів залишають інтернет-магазини, каталоги та маркетплейси, якщо не знаходять потрібний товар протягом хвилини, про це свідчать дослідження Shopify. Сприяють такому рішенню величезний вибір продуктів, представлений на ринку, і висока конкуренція в багатьох нішах.

Утримати увагу клієнтів і полегшити серфінг по сайту дозволяє візуальний пошук (Visual Search). Він дає майданчику нові можливості і допомагає не тільки залишатися релевантною для цільової аудиторії, а й істотно підвищити прибуток.

Що таке технологія візуального пошуку товару

AVADA MEDIA

Що таке технологія візуального пошуку товару AVADA MEDIA

Штучний інтелект стрімко розвивається і знаходить застосування в багатьох сферах і областях: промисловості, фінансах, освіті, медицині і, звичайно ж, бізнесі.

Не залишилася осторонь і електронна комерція. Так, візуальний пошук базується на глибокому машинному навчанні та комп’ютерному зорі – комбінації алгоритмів, які вміють розпізнавати та класифікувати продукти із зображень (а також знімками екрана, картинкам з інтернету або фотографій). Зробивши запит, користувач отримує результати, візуально схожі на вихідний товар.

Технологію Visual Search можна порівняти з пошуком за ключовими словами, але вона набагато складніше, оскільки запитом є зображення. В процесі обробки система зчитує і розглядає візуальні підказки та метадані, властиві зображенню, після чого видає результат.

Це дозволяє спростити роздрібну торгівлю і допомагає покупцям швидше знаходити те, що вони хочуть.

Сьогодні існує кілька великих проєктів, які активно використовують систему візуального пошуку, в їх числі Google Lens, Snapchat Camera Search, Pinterest Lens, eBay Image Search і інші. Так, після запуску програми Google Lens користувачі Android можуть направити камеру свого телефону на об’єкт, QR-код або місце, після чого програма покаже їм релевантні результати пошуку з посиланнями на сайт.

В ідеалі Visual Search повинен пропонувати не тільки певний продукт, а й пов’язані з ним (схожі / супутні товари), а також формувати комплект. Наприклад, якщо користувач шукає в каталозі автозапчастин колінвал, система видасть і всі пов’язані з ним деталі, які можуть знадобитися.

Переваги пошуку по товарах для інтернет-магазинів і маркетплейсів

AVADA MEDIA

Переваги пошуку по товарах для інтернет-магазинів і маркетплейсів AVADA MEDIA

Процес здійснення покупки онлайн повинен бути максимально простим і швидким, але не так уже й рідко шлях від перегляду товару до його придбання стає занадто складним для користувача, внаслідок чого покупка не відбувається зовсім. Візуальний пошук спрощує цю задачу, робить її зрозумілою для користувача, а також приносить вигоду бізнесу.

Можна виділити кілька важливих переваг технології:

  • Поліпшене визначення позиції товару у видачі

Завдяки візуальному пошуку рекламодавець може не вкладати кошти в рекламу на кожному майданчику, де представлена ​​його продукція. Разом з впровадженням цієї технології змінюється і підхід до формування видачі: перші позиції займають ті товари, які користувачі шукають найчастіше.

  • Розуміння потреб вашої ЦА

Visual Search – ефективний маркетинговий інструмент. Аналіз результатів візуального пошуку допомагає зрозуміти, що необхідно вашої цільової аудиторії, які товари зараз в тренді, на що слід зробити акцент при формуванні рекламної кампанії і т.д.

  • Збільшення продажів

Важливість візуального пошуку очевидна для широкого спектра e-commerce проєктів і програм. Користувачі активно реагують на привабливі зображення і охочіше здійснюють покупки. Завдяки машинному навчанню система виділяє для них кращі фотографії товарів, грунтуючись на описі, метаданих і ключових характеристиках продукту. Такий підхід підвищує залученість цільової аудиторії і збільшує доходи компанії.

  • Спрощення процесу покупки

Візуальний пошук допомагає користувачам, що бажають придбати конкретний товар, швидше досягти своєї мети. Він зменшує кількість кроків, які споживач повинен зробити перед покупкою продукту, наприклад, введення ключового слова в пошук, прокрутка, перегляд результатів тощо. Замість цього він відразу ж отримує бажаний товар і може зробити покупку.

  • Зменшення кількості відмов від кошика

Чим простіше користувачеві знайти продукт, тим менше проблем виникає при покупці. Дослідження Shopify свідчать про те, що візуальний пошук приводить до оплати товару в два рази швидше, ніж текстовий аналог.

Технологія допомагає зменшити кількість відмов від кошика, усунувши виснажливі процеси, які можуть демотивувати і дратувати користувачів.

  • Крос-продаж

Ще одна перевага візуального пошуку полягає в тому, що він стимулює перехресні продажі. Visual Search дає можливість споживачам уявити, як інші продукти поєднуються з бажаним товаром. Наприклад, якщо користувач шукає червоне плаття, то може звернути увагу на фотографію жінки в такому вбранні і з витонченою сумкою. Якщо образ йому сподобається, він з великою ймовірністю придбає не тільки плаття, але і доповнюють його аксесуаром.

У ситуації, коли на веб-сайті немає бажаного продукту, система може запропонувати споживачеві аналогічні товари, які спонукають до покупки.

  • Підвищення ефективності пошуку товарів

За допомогою нової технології користувачі можуть здійснювати пошук ефективніше, ніж просто по тексту. Це особливо важливо, коли вони не знають назви продукту, який шукають або вагаються з його чітким описом.

Відстежуючи трафік, що надходить з пошукових систем на сайт, за допомогою метрик і систем аналітики, компанії можуть зрозуміти, яка кількість покупців перейшло по посиланнях на сторінки, а також побачити, як впровадження візуального пошуку відбилося на рівні продажів.

Візуальний пошук товарів для інтернет-магазинів і маркетплейсів

Розробка Visual Search Apps від компанії AVADA MEDIA

AVADA MEDIA

Розробка Visual Search Apps від компанії AVADA MEDIA AVADA MEDIA

Потенційний вплив візуального пошуку на електронну комерцію дуже великий. В онлайн-магазинах і на маркетплейсах візуальний пошук допомагає покупцям швидко знайти товари в величезному каталозі і усунути мовний бар’єр.

Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці і впровадженні технології візуального пошуку товару в інтернет-магазинах, каталоги, веб- і мобільні додатки. Ми пропонуємо продукт, який допоможе користувачам здійснювати покупки в багатоканальному режимі, легко переходити від звичайних магазинів до веб-сайтів і мобільних додатків.

Visual Search моментально перетворює камеру телефону в простий і комфортний інструмент пошуку.

Технологія покращує користувальницький досвід і збільшує кількість конверсій сайту завдяки гнучким алгоритмам, повністю орієнтованим на потреби користувача.

Наші фахівці враховують розвиток мобільної та багатоканальної роздрібної торгівлі та використовують інноваційні методи, що дозволяють покупцям легше знаходити потрібні їм товари. У найближчому майбутньому така система кардинально змінить картину покупок в e-commerce.

Visual Search дозволяє потенційним покупцям моментально виявляти релевантні продукти і швидко переходити на відповідні сторінки товарів, що безпосередньо сприяє розвитку бізнесу.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@