ТЗ для мобільної гри AVADA MEDIA
Створення будь-якого проєкту починається з розробки технічного завдання, що включає ключові вимоги до майбутнього продукту. Для проєктування гри використовується документація, що враховує концепцію, специфікацію, ТЗ і план робіт. Окремо продумується дизайн, елементи геймплея, механіки та інтеграції.
В технічному завданні для мобільної гри докладно описуються всі параметри, які клієнт хотів би отримати від майбутнього продукту: від загальної стилістики до моделі монетизації і інструментів реалізації. Документ повинен містити не тільки суворі технічні дані, а й пояснювати бачення проєкту замовником і цільовою аудиторією.
Особливості технічного завдання для розробки гри AVADA MEDIA
Універсального шаблону ТЗ для мобільної гри не існує, оскільки воно складається індивідуально для кожного продукту, але в документ зазвичай включаються такі пункти:
Загальні відомості
Маркетингові рішення і прототипи
Після вивчення ринку в технічне завдання вносяться ідеї і особливості, що відрізняють гру від прототипів в даному жанрі, які зроблять її успішною на ринку.
Формат екрану
Ще при розробці ТЗ необхідно визначитися з базовими характеристиками продукту, в тому числі з співвідношенням сторін (aspect ratio) і дозволом екрану, під який будуть створюватися всі типові елементи інтерфейсу, фони і текстури. Крім того, слід вказати, як зображення буде адаптуватися до екранів, які мають інше співвідношення сторін.
Монетизація
Гра повинна приносити клієнту дохід тим чи іншим чином. Вона може продаватися за гроші або бути безкоштовною, але при цьому містити в собі вбудовану рекламу, що дає відрахування.
Play Market і App Store пропонують оптимальні можливості для реклами і продажів. Один з найпростіших варіантів – розміщення гри в платній секції та її подальше просування.
Геймплей і екрани гри
У цьому розділі описуються всі ключові сцени, які будуть присутні у вашій грі, а також – переходи між ними. Одна сцена являє собою фон і сукупність всіх об’єктів на екрані, які повністю або частково замінюються при переході до нової сцени.
Додаткові вимоги:
Торгові майданчики, на яких гра буде продаватися або розповсюджуватися. Ця функція вимагає запровадження спеціального коду, який відповідає вимогам ігрових маркетів.
Гравці можуть платити за додаткові переваги і зручності, наприклад, відключення реклами, придбання преміум-акаунта з певними привілеями або ігрових предметів, що дають переваги, і т. д.
Гра може мати вихід в соціальні мережі, вести статистику досягнень, лідерборди і мати інші опції.
Мережева взаємодія (опціонально)
У разі необхідності в ТЗ для ігор може бути описаний мережевий протокол та інші додаткові дані, призначені для формалізації відносин між фахівцями і замовником.
Розробка ТЗ для гри в AVADA MEDIA AVADA MEDIA
Якісне технічне завдання для розробки гри – запорука того, що фахівці виконають завдання точно, своєчасно і в рамках бюджету, а замовник отримає саме той продукт, який хотів.
Команда AVADA MEDIA не тільки готує розгорнуте ТЗ, але і повністю візуалізує його, щоб звести до мінімуму ймовірність непорозуміння між сторонами.
На попередньому етапі менеджер обговорює проєкт з клієнтом, з’ясовує основні вимоги, загальні положення, завдання і цілі гри, після чого до роботи підключаються фахівці. Вони аналізуються дані і готують рекомендації, які затверджуються і, у міру потреби, коригуються замовником.
Складання ТЗ для розробки гри відбувається в кілька етапів: AVADA MEDIA
Макет продукту допомагає швидко і ефективно продемонструвати клієнту інтерфейс, сценарії використання, алгоритми роботи систем, геймплей, екрани, дизайн і інші важливі елементи.
Завдяки візуалізації замовник може оцінити повний функціонал гри, переконатися, що всі вимоги були враховані і реалізовані в проєкті. Це істотно спрощує завдання розробників і дозволяє уникнути серйозних непорозумінь.
На наступному етапі складається повний чек-лист функцій проєкту. Фахівці формують список функціональних можливостей гри, після чого переносять його в зведену таблицю.
Відеопояснення описує принципи роботи продукту. Воно виступає в ролі презентації для клієнта, просто і зрозуміло доносить інформацію про ТЗ, а також демонструє фахівцям, які завдання їм необхідно реалізувати в майбутньому.
В результаті замовник отримує докладну і зрозумілу візуалізацію фінального продукту, в проєктуванні якого беруть участь висококласні фахівці.
Якщо клієнту необхідна допомога і він не може швидко зорієнтуватися, як саме і в якій послідовності слід складати технічне завдання для мобільної гри, ми готові запропонувати йому готовий бриф, що спрощує процес замовлення.
Компанія AVADA MEDIA займається розробкою і активним просуванням мобільних ігор на ринку. Наші продукти стабільно працюють навіть на пристроях з обмеженою продуктивністю, швидко капіталізуються і приносять клієнтам прибуток. Для досягнення такого результату ми ретельно плануємо кожен етап і розробляємо технічне завдання.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32