AVADA MEDIA

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача

ТЗ на особистий кабінет користувача

AVADA MEDIA

ТЗ на особистий кабінет користувача AVADA MEDIA

Бізнесу в онлайні, який так чи інакше працює з клієнтськими базами, дуже складно обійтися без інтерфейсу особистого кабінету на сайті або в web-додатку. Особливо актуально його створення для інтернет-магазинів, так як реєстрація покупця в кабінеті дає подвійну вигоду – маркетингову і юзабільну.

Отже, як можна підготувати технічне завдання на створення особистого кабінету на сайті, і які тут можуть бути нюанси?

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача

Навіщо потрібне окреме ТЗ на ОК

AVADA MEDIA

Навіщо потрібне окреме ТЗ на ОК AVADA MEDIA

Очевидне питання – навіщо робити технічне завдання окремо на особистий кабінет (ОК), якщо можна скласти загальне не весь сайт? По-перше, часто власники замовляють доопрацювання ОК на вже готовому ресурсі, а по-друге, особистий кабінет може бути настільки ємним в плані інтерфейсу, що вимагає окремого ТЗ.

Наприклад, може бути ситуація, коли інтернет-магазин довго і успішно працював за принципом “купити в один клік”, коли продаж відбувається менеджером по дзвінку, без реєстрації. А потім власник захотів зробити на сайті реєстрацію клієнтів і створити особистий кабінет.

В першу чергу це зручно – можна при повторній покупці не заповнювати ті ж поля. По-друге, це сформує клієнтську базу, з якої потім працюють маркетологи. Можна категоризувати покупців, проводити акції, робити продающі розсилки і так далі. По-третє, це створює прихильність покупців до бренду.

Як складається ТЗ на особистий кабінет

AVADA MEDIA

Як складається ТЗ на особистий кабінет AVADA MEDIA

Створення технічного завдання у нас проходить за напрацьованою схемою. Спочатку ми завжди проводимо спільну зустріч з клієнтом, де присутня акаунт або проджект-менеджери, при необхідності інші фахівці або консультанти. На ній відбувається загальний збір і структуризація інформації про сайт, побажань замовника. Також обговорюються конкретні технічні моменти щодо реалізації проєкту, ми пояснюємо підводні камені і нюанси.

З демонстраційною метою ми можемо надати типові приклади технічних завдань, але адаптація і розробка йде під клієнта індивідуально. Прикладів і зразків ТЗ на ОК у нас дуже багато.

На першому етапі розробляється UX-прототип кабінету. Прототип розробляється в програмі Moqups для максимальної передачі деталей і функціоналу майбутнього інтерфейсу.

Вже після цього прототипи перетворюються нашими технічними письменниками в готові технічні завдання для розробників. Ми висилаємо їх клієнту для затвердження, а в разі потреби вносимо правки і окремі побажання.
Далі створюється зведена таблиця функцій ОК, з їх поясненням. Робляться відео-інструкції для програмістів.

На що в основному потрібно звернути увагу при створенні ТЗ на особистий кабінет користувача?

Перш за все, це детальне проєктування всіх полів, який відвідувач сайту повинен заповнити.
Далі потрібно спланувати функціонал і інтерфейс кабінету. Зокрема, які будуть у користувача можливості в профілі, чи потрібна реферальная система, категоризація, чи потрібен додатковий функціонал, інтерактивні форми або поля.
Окремими пунктами опрацьовується технічна частина – зв’язок з базою даних, інтеграція з CRM, якщо вона є, і іншими сервісами.

Розробка технічного завдання для особистого кабінету користувача

Чому варто замовити ТЗ на ОК у нас

AVADA MEDIA

Чому варто замовити ТЗ на ОК у нас AVADA MEDIA

У нашому портфоліо є маса успішних впроваджень особистих кабінетів користувачів на сайти і в web-системи. Причому є напрацювання для інтернет-магазинів, соціальних порталів та інформаційних блогів. Фахівці компанії на практиці пройшли різноманітні проєкти і знають всі підводні камені по розробці ОК. Ми покажемо, що буде краще працювати в інтернет-магазині, а що – в інфо порталі.

При розгляді chek-in покупця, ми вибираємо максимально ефективну і зручну модель. Для цього бізнес-аналітики компанії консультують менеджери проєкту. Проходження за реєстраційними полями також розглядаються маркетологами, після чого ми проводимо АВ-тестування і визначаємо, який варіант буде краще працювати.

Відділ маркетингу компанії аналізує цільової продукт клієнта і дає свої рекомендації по інтерфейсу особистого кабінету, його функціоналу. Маркетологи допоможуть замовнику визначитися – чи потрібна на сайті бонусна система, як вона буде працювати і відображатися в ОК.

Ми сплануємо воронку продажів на сайті і підготуємо відповідне рішення для особистого кабінету. Проаналізуємо, як краще категоризувати базу клієнтів і, відповідно, як відобразити цю категоризацію в ОК користувача.

При складанні технічного завдання, наш проджект-менеджер весь час знаходиться на зв’язку і дає фідбек клієнту. Залежно від консультацій з відділу маркетингу або дизайнера, ми можемо оперативно внести правки в ТЗ. Або ж інформація надається клієнтові і ми приймаємо погоджене рішення, яке влаштує всіх.

Ще одною ключовою перевагою нашої компанії є скурпульозність і уважність до деталей в момент створення ТЗ на ОК. Те, що інші упустять, ми завжди тримаємо в фокусі. Наприклад, плануючи дизайн особистого кабінету на сайті, ми оцінюємо все – від бренд-бука і логотипу до аналізу поведінки користувача на сайті.

І головне – пам’ятайте, звернувшись до нас з питання ТЗ для особистого кабінету, ви будете працювати з професіоналами, які реалізували не один кейс від топових компаній. Наші рішення навіть по складним і нестандартним завданням призводять в результаті до максимального KPI клієнтського проєкту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@