AVADA MEDIA

Парсинг цін

Парсинг цін

AVADA MEDIA

Парсинг цін AVADA MEDIA

Парсингом називається автоматизований процес збору даних, в тому числі цін, з сайтів і з доступних в мережі файлів. Застосовується парсинг цін в різних цілях: це і отримання масиву інформації для аналізу дій і стратегій конкурентів, і автоматичне наповнення власних розділів. Наприклад, парсер цін конкурентів дозволяє автоматично збирати ці дані з інтернет-магазинів, які торгують тими ж товарами в вашому регіоні, виводити якесь середнє значення і автоматично заповнювати цей показник в вашому інтернет-магазині. Таким чином, вам не буде потрібна ручна зміна всіх цін або постійний моніторинг ринку – що особливо актуально для торгівлі високо волатильними товарами.

Парсинг цін конкурентів найкраще проводити за допомогою вузькоспеціалізованого, розробленого під рішення цього завдання, парсеру цін інтернет магазинів. По-перше, відчутно збільшується точність парсинга, по-друге, у користувача з’являється можливість точного налаштування і використання додаткових функцій. Програми для парсинга цін з сайту створюються переважно на мові програмування Python, яка оптимально підходить для створення скриптів і програмування алгоритмів і забезпечує високу швидкість роботи. У компанії AVADA MEDIA працюють професійні програмісти на мові Python рівня senior і middle, ми маємо досвід в створенні парсерів цін на замовлення за технічним завданням клієнта.

Парсинг цін

Навіщо потрібен парсинг цін

AVADA MEDIA

Навіщо потрібен парсинг цін AVADA MEDIA

Парсинг даних, і перш за все, парсинг цін конкурентів – важлива процедура при проведенні масштабного конкурентного аналізу. Справа в тому, що ринок рітейлу відчуває значні проблеми з адекватним ціноутворенням, на яке впливає безліч факторів. Ціни на продукти харчування змінюються в залежності від сезону, погоди, попиту. На них впливає збільшення або зменшення вартості палива, курс долара, обсяги імпорту. Досить складно стежити і за цінами в сфері рітейлу непродовольчих товарів – але ж товар, ціна якого вище ринкової, не буде проданий – а якщо ціна нижче, продавець недоотримає прибуток.

Друга область, в якій парсинг цін відіграє величезну роль – це торгівля нерухомістю. Вартість оренди або продажу житла, комерційної нерухомості, земельних ділянок – показник дуже динамічний. Особливо якщо мова йде про вторинний ринок нерухомості, ціни на якому формують не десятки великих забудовників, а десятки тисяч власників, що продають житло. В такому випадку парсер цін допоможе ріелтору підбирати для клієнтів найбільш вигідні як для них, так і для себе в плані комісії, варіанти нерухомості і завжди бути в курсі тенденцій на цьому ринку.

Парсер цін може бути налаштований на отримання відомостей з усіх відкритих майданчиків оголошень, включаючи спеціалізовані групи і спільноти в соціальних мережах. Ще один напрямок, де парсинг цін дуже потрібен – це перевірка відповідності ціни рітейлу рекомендованим відпускними цінами виробниками. В даному випадку парсер збирає ціни не з сайтів конкурентів, а з сайтів партнерів – компаній, які займаються реалізацією вашої продукції. Якщо ваша продукція реалізується сотнями рітейлерів, а тим більше, якщо реалізація проходить не в один етап – парсинг цін є найбільш розумним рішенням.

Ще важливіше збирати ціни конкурентів в сфері послуг, оскільки ця область має найбільш динамічним ціноутворенням. Щоб завжди відповідати очікуванням ваших клієнтів, потрібно бути в курсі пропозицій конкурентів. Отримана інформація може змусити вас переглянути маркетингову політику в бік зменшення ціни або збільшення обсягу послуг, а також впровадження додаткових послуг для залучення клієнтів.

Парсинг цін

Як проводиться парсинг цін і які існують рішення

AVADA MEDIA

Як проводиться парсинг цін і які існують рішення AVADA MEDIA

Парсери цін по функціоналу можна поділити на вузькоспеціалізовані і для вирішення широкого профілю. А за способом реалізації – на коробкові рішення, що встановлюються на сервер замовника, і на SaaS-додатки (Software as a Service) – тобто, додатки, якими клієнт користується на правах абонента. У кожного рішення є свої плюси і мінуси – SaaS-додаток підійде тим, кому не потрібно проводити парсинг на регулярній основі, коробкове рішення краще замовляти тим, хто проводить конкурентний аналіз постійно.

Парсер цін проводить аналіз HTML-розмітки сайту конкурента згідно з алгоритмом і зберігає отримані дані в потрібному замовникові форматі – це може бути як звичайна таблиця Excel, так і документ бази даних в форматі sql або html-документ.

 

Багато інтернет-магазинів навчилися захищати сайти від парсинга – наприклад, сайт може забанити сервер, з якого прийшло дуже багато http-запитів. Щоб уникнути цього, ми налаштовуємо роботу парсеру через проксі-сервер. Є і більш хитрі способи захисту сайтів від конкурентів, які збирають ціни – частина з них обходиться за допомогою професійного парсеру, розробку якого можна замовити в компанії AVADA MEDIA. Крім власне парсинга цін програма-парсер може також проводити аналіз отриманих даних і навіть автоматично розміщувати ціни в описах товарів.

Розробка парсеру цін здійснюється відповідно до технічного завдання замовника за договором. Використання парсеру забезпечує оптимальне цінове позиціонування і скорочує витрати на послуги фахівців.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@