Проєктування особистих кабінетів користувачів UX ACCOUNTS
Поступово багато сайтів приходять до простого висновку: особистий кабінет користувача повинен бути. Адже це відкриває безліч привабливих перспектив для бізнесу в будь-якій сфері.
Персоніфіковані пропозиції, накопичувальна програма лояльності, історія замовлень – все це, звичайно, можна по-старому робити по електронній пошті або по-новому – в месенджерах. Але золотий стандарт хорошого взаємодії з клієнтами – особистий кабінет.
Наступний висновок – особистий кабінет повинен бути простим, зручним у використанні і красивим. Навіть якщо у вас вже є сайт, до нього можна і потрібно підключити цю функцію, зробивши її максимально функціональної і комфортною.
Допоможе в цьому компанія AVADA MEDIA. Ми розробляємо функціонал особистих кабінетів для будь-яких сфер. А починаємо розробку завжди з етапу проєктування.
Навіщо проєктування? UX ACCOUNTS
Перш ніж приступати до розробки – тобто, написання програмного коду, необхідно точно знати, які сценарії будуть виконуватися в особистому кабінеті користувача. Як він буде виглядати і які опції пропонувати. На цьому етапі роботи над проєктом ми складаємо діаграму прецедентів, яка лягає в основу концептуальної моделі – схеми, відповідно до якої буде розроблятися особистий кабінет. Це ми робимо за допомогою онлайн-інструменту Moqups.
Наступний етап – прототипування, або створення мокапу – максимально наближеного до реальної картини макета, що містить всі екрани майбутнього особистого кабінету і ілюструє взаємозв’язки між ними. Цей етап називається ще створенням UX / UI дизайну, тобто дизайну, в якому об’єднані призначений для користувача досвід і інтерфейс.
Розробка протипу від AVADA MEDIA UX ACCOUNTS
Наприклад, в разі розробки особистого кабінету для покупця в онлайн-магазині важливими елементами можуть бути наступні:
Список не є вичерпним – особистий кабінет можна доповнювати різними функціями, але важливо врахувати всі майбутні можливості та взаємозв’язки між різними елементами ще на етапі проєктування. Готовий прототип затверджується замовником і лягає в основу технічного завдання. Тільки після цього починається власне розробка. Якщо пропустити етап проєктування, розробка продукту значно подовжиться і може знадобитися безліч доопрацювань, замість роботи за затвердженим планом.
Компанія AVADA MEDIA завжди починає з етапу проєктування – якщо вам потрібен якісний особистий кабінет для залучення і утримання клієнтів, ми з радістю вам допоможемо.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32