Проєктування сайту UX
Проєктування будь-якого сайту – процес, без якого не обійтися, якщо ви хочете, щоб ресурс виконував покладені на нього завдання. Адже приступати до програмування не можна просто так, потрібно точно знати відповіді на цілий ряд важливих питань. А саме, як повинен виглядати і працювати сайт, на кого він розрахований (цільова аудиторія), як буде просуватися і якого роду контент містити. Чи будуть на сайті розміщені веб-додатки, яка структура його сторінок і як буде виглядати дизайн. На етапі проєктування можливі будь-які зміни – більш того, вони навіть бажані, так як в процесі роботи над проєктом розробники шукають і знаходять все більш витончені рішення.
Виправити будь-які погрішності на етапі проєктування також значно простіше і дешевше, ніж тоді, коли вже створена програмна частина. Ось чому ми в компанії AVADA MEDIA приділяємо проєктуванню величезне значення. Особливо це відноситься до складних сайтів, наприклад, корпоративних. Переваги цього етапу – в гарантії досягнення закладених цілей, економії часу і коштів замовника, в налагодженні ефективної взаємодії розробників між собою.
ЕТАПИ ПРОЄКТУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ UX
Корпоративний сайт може бути дуже складним за структурою і містити сотні сторінок – наприклад, включати каталог продукції. Проєктування такого сайту включає кілька етапів. Перш за все, повинна бути складена діаграма прецедентів. Вона є моделлю взаємодії користувача і сторінок ресурсу.
Не можна, щоб, потрапляючи на сторінку сайту, відвідувач розгубився і не знав, що йому робити. Тому всі його можливі дії потрібно продумати. Якщо це ваш співробітник, він може зайти для того, щоб заглянути в хендбук компанії, тобто розділ з важливою і корисною інформацією.
Якщо це потенційний покупець або постачальник, його варто направити на потрібні розділи найкоротшим шляхом, не змушуючи розбиратися в навігації. Саме тому потрібен продуманий UX / UI дизайн, який об’єднує користувальницький досвід і графічну складову в єдине ціле.
При створенні макета ми використовуємо спеціальний інструмент Moqups, який дозволяє візуалізувати проєкт сайту посторінково. Причому макет, а точніше, мокап кожної сторінки зв’язується в іншими такими ж. Готовий мокап сайту представляється замовнику у вигляді технічного завдання для затвердження, після чого починається робота з програмування.
Пошукова оптимізація і маркетинг SEO & MARKETING
Уже на етапі проєктування можна упустити з виду питання пошукової оптимізації та просування сайту.
Правильно спроєктований ресурс значно спростить завдання маркетологів в майбутньому і дозволить заощадити на просуванні.
Саме тому, крім питань, пов’язаних з зручністю сайту для користувачів, обов’язково вирішується і завдання зробити ресурс максимально помітним для пошукових ботів.
Наприклад, Google ранжує сайти не тільки з врахуванням релевантності його вмісту запиту, але і швидкості завантаження, наявності адаптивної верстки та деяких важливих сторінок – контактів, про компанію, новини.
Все це обов’язково враховується при розробці макета.
Але перш за все, звичайно, корпоративний сайт створюється для відвідувачів. Він повинен відповідати на цілий ряд питань, які враховуються при проєктуванні:
Проєктування сайту для компанії AVADA MEDIA
Відповіді на всі ці питання нам важливі для того, щоб проєкт вашого майбутнього корпоративного сайту максимально відповідав поставленим завданням.
Якщо вам дійсно потрібен робочий і розкручений корпоративний ресурс, незалежно від масштабів і складності, звертайтеся в компанію AVADA MEDIA. Ми розробляємо найскладніші проєкти з нуля.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32