Сайти з особистим кабінетом Веб-розробка
Популярність сайтів із особистим кабінетом пов’язана зі зміною підходу до ведення бізнесу. Сьогодні компанії перестали ганятися за разовим продажем, а зосередили зусилля на утриманні клієнтів. І це дає свої плоди – лояльний клієнт регулярно робить покупки, що знижує витрати на маркетинг. Плюс такий користувач сам по собі є носієм реклами, адже навіть на кінець 2023 року з ефективністю «сарафанного радіо» важко посперечатися.
Іншими словами, при використанні особистого кабінету бізнес може знизити витрати на маркетинг і водночас збільшити кількість продажів. Але це працює тільки в тому випадку, якщо ОК був ретельно продуманий, не містить багів та враховує інтереси цільової аудиторії.
Як запустити ефективний особистий кабінет та за його допомогою підвищити прибутковість бізнесу — розповідаємо у цій статті.
Який функціонал повинен мати особистий кабінет Функціональність
Підвищення доходу – це кінцева вигода. Але особистий кабінет не «чарівна паличка», і потрібно чітко розуміти, що досягнення мети відбувається комплексно: через автоматизацію процесів, якісніший збір інформації, впровадження програми лояльності та відстеження інтересів своєї аудиторії.
Розглянемо основний функціонал, який буде потрібний особистому кабінету для ефективного вирішення цих завдань.
Процес створення профілю має бути максимально швидким і комфортним. Згідно з дослідженнями, користувачі вважають за прийнятне витратити на це 1-2 хвилини часу. В ідеалі, варто додати інтеграцію із соціальними мережами та Google-аккаунтами, щоб реєстрація та подальша авторизація проходила в один клік. На етапі створення профілю у клієнта варто запитувати лише мінімальну кількість даних. На цьому етапі буде цілком достатньо імені, номера телефону та адреси електронної пошти.
Функціональність
Зручна функція, яка значно підвищує довіру клієнтів та дозволяє їм почуватися у безпеці, особливо якщо оплата вже була здійснена. Технічна реалізація модуля зазвичай виконується через інтеграцію особистого кабінету з вашою внутрішньою CRM-системою та перевізниками по API.
Таким чином, покупець будь-якої миті зможе побачити, на якому етапі знаходиться його замовлення: в обробці, упаковується або вже відправлений до нього, з можливістю відстежити вантаж по GPS.
Персоналізація корисна обом сторонам – бізнесу та клієнту. Ви, як продавець товарів чи постачальник послуг, зможете краще дізнатися про свою цільову аудиторію, а для покупця це можливість отримувати більш персоналізовані та релевантні рекомендації, або додаткові знижки у важливі для нього дати. Наприклад, магазини дитячих товарів часто запитують дані про стать, вік, зростання та вагу дитини, а потім роблять сезонні розсилки, з пропозицією купити актуальні і вже підібрані за розміром речі. Такий підхід значно підвищує шанси на укладення угоди, а маркетингові витрати будуть мінімальні.
Функціональність
Якщо у вашому каталозі сотні різних позицій, користувачам, швидше за все, буде складно відшукати товар, який їм колись сподобався. Тому в особистий кабінет буде не зайвим додати так званий «Список бажань», куди клієнти зможуть додавати пропозиції, що їх зацікавили.
Аналізуючи каталог вибраних товарів своїх клієнтів, ви також можете стимулювати покупки. Наприклад, пропонуючи клієнтам персональні знижки на відповідні товари.
Для деяких категорій бізнесу система знижок є чи не головним інструментом утримання клієнтів. Наприклад, до них відносяться компанії, пов’язані з доставкою їжі.
Реалізація програми лояльності може бути найрізноманітнішою: кешбек, накопичувальні бонуси, знижки на товари поза сезоном тощо. Головне, щоб вона враховувала потреби аудиторії та справді мотивувала клієнтів.
Вибір технологій для розробки сайту з особистим кабінетом Технології
При розробці сайту з особистим кабінетом ми завжди намагаємося сформувати набір технологій, який найефективніше вирішуватиме завдання бізнесу. Для невеликих та легких проєктів, які не створюють високого навантаження на сервер, цілком підійдуть мови програмування Python, PHP. Вони дозволяють реалізувати проєкт якнайшвидше і з мінімальними витратами ресурсів.
Однак такий стек не завжди здатний виконати поставлені цілі. Якщо для реалізації вашої бізнес-логіки потрібні індивідуальні інструменти або сайт випробовуватиме високі навантаження, доцільніше використовуватиме інші технології: Django, Flask, Yii2, Laravel.
Крім того, у деяких проєктах взаємодія здійснюється через безліч окремих, але взаємопов’язаних сервісів. У такій ситуації незамінною стане мова Java, яка ідеально підходить для побудови мікросервісної архітектури.
Якщо ж говорити про клієнтську сторону, то ситуація аналогічна. Для реалізації великих та складних інтерфейсів ми використовуємо реактивний JavaScript-фреймворк React.js. Він здатний обробляти частину запитів ще до відправки на сервер, чим помітно підвищує продуктивність та чуйність сайту. Для простіших рішень краще підійде фреймворк Vue.js або статичні технології HTML, CSS, JavaScript.
Як відбувається розробка Етапи розробки
Розглянемо всі етапи розробки – від аналізу запиту клієнта та виведення проєкту в реліз, які допоможуть вам запустити успішний сайт з особистим кабінетом, що приносить реальний прибуток:
Розробка сайту з особистим кабінетом у AVADA MEDIA
Особистий кабінет на сайті може стати інструментом для підвищення лояльності клієнтів та збільшення доходу, але також може виявитися і баластом, який не дає жодних результатів. Тут все залежить від того, наскільки точно ви потрапили до запитів своєї цільової аудиторії та якості технічної реалізації.
Якщо ви хочете запустити успішний сайт із особистим кабінетом — звертайтесь до AVADA MEDIA. Ми надаємо сильніші команди для розробки проєктів, які допоможуть вам спроєктувати та втілити в реальність ефективне технічне рішення.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32