Розробка та впровадження

Розробка CRM для складу

Розробка CRM для складу

CRM-системи

Розробка CRM для складу CRM-системи

До якогось часу ручне управління складом ще є можливим, але коли кількість товарів, що зберігаються, починає перевищувати сотню найменувань — без автоматизації вже не обійтися.

CRM для складського обліку допоможе більш ефективно проводити основні операції: прихід та реалізація товарів, інвентаризація, переміщення між складами та інше, а також значно спростить документообіг із постачальниками та дистриб’юторами.

 

Функціонал CRM для роботи зі складом

Основні функції

Функціонал CRM для роботи зі складом Основні функції

Функціонал CRM для торгівлі та складу може бути найрізноманітнішим і включати індивідуальні набори інструментів, що застосовуються тільки у вашому бізнесі. Як правило, функції підбираються на підставі потреб конкретної компанії, її цілей та завдань, однак є основний функціонал, без якого важко уявити роботу такої CRM:

  • Автоматизація обліку. Інформація про всі товари та їх розташування зберігається в єдиній базі даних, завдяки чому ви завжди знатимете який продукт і де знаходиться, його ціну, термін придатності та інші характеристики.
  • Відстеження залишків. Кількість товарів, що зберігаються на складі, оновлюється автоматично, з урахуванням усіх надходжень і відвантажень. Маючи ці дані у швидкому доступі, ви зможете своєчасно поповнювати запаси або навпаки — тимчасово відмовитися від деяких закупівель через заповненість.
  • Ведення бази постачальників. Інформація про всіх постачальників, їх актуальні ціни та історія взаємодії з кожним з них зберігається в єдиній базі даних. Це допоможе визначити найбільш підходящих контрагентів та ефективніше з ними взаємодіяти.
  • Ведення документації. Ви можете завантажити у CRM потрібні шаблони документів та працювати з ними в електронному вигляді, щоб мінімізувати бюрократичні процедури.
  • Контроль фінансових операцій. Інформація про всі транзакції та дебіторська заборгованість контрагентів зберігається в одному місці, що дозволить більш ефективно управляти фінансовими потоками компанії.
Розробка CRM для складу

Які технології використовуються для розробки CRM

Технології

Які технології використовуються для розробки CRM Технології

Під час створення CRM для складського обліку вибір технологій відіграє важливе значення. Від цього залежить продуктивність майбутньої системи, швидкість її реалізації, можливість інтеграції зі сторонніми сервісами та багато іншого. Тому, щоб підібрати оптимальний технологічний стек ми проводимо певну підготовчу роботу:

  • Виконуємо аналіз вимог та побажань клієнта.
  • Вивчаємо ваш досвід використання аналогічних систем.
  • Визначаємо концепцію проєкту та створюємо верхньорівневу технічну документацію.

Також на вибір технологій впливає те, на яких пристроях використовуватиметься CRM. Наприклад, для роботи в офісі зручно використовувати веб- або десктопну версію системи, а при переміщенні по складу, під час прийому товару або інвентаризації буде дуже доречним мобільний додаток.

На практиці ми можемо створити CRM для різних платформ з єдиною серверною частиною, що дозволить вашому персоналу працювати в системі, використовуючи різні пристрої та в будь-який час перемикатися між ними без втрати даних. Виходячи з цього, остаточний технологічний стек може виглядати так:

  • Для мобільних додатків. Нативна розробка на IOS здійснюється мовою Swift, а для Android – Java/Kotlin. Крім цього, ми можемо використовувати кросплатформовий фреймворк Flutter та мову Dart.
  • Для десктопних програм. Можуть використовуватися мови програмування Python/PHP/C++ та фреймворки Django/Flask/Yii2/Laravel.
  • Для веб-застосунків. Фронтенд може розроблятися на HTML/CSS/JavaScript або реактивних фреймворках Vue.js/React.js, а бекенд — на Python/PHP/Node.js.
Розробка CRM для складу

Як будується процес розробки

Етапи розробки

Як будується процес розробки Етапи розробки

Під час розробки CRM дуже важливо побудувати тісну комунікацію з клієнтом і залишити простір для нових ідей, які можуть виникати під час її створення. Тому ми вважаємо за краще працювати за методологією SCRUM. Її сенс полягає в тому, що завдання розподіляються між учасниками команди та виконуються короткими спринтами, кожен із яких презентується замовнику.

Таким чином, клієнт завжди знає, які саме роботи зараз виконуються, коли вони будуть завершені і яким буде результат.

Крім методології, існують ще етапи розробки, через які проходить CRM під час виробництва. Розглянемо основні з них докладніше.

Етап 1. Збір інформації

Перш ніж приступити до технічної реалізації, фахівцям потрібно провести дослідження та вивчити бізнес-процеси вашої компанії, особливості взаємодії з постачальниками та дистриб’юторами, а також познайомитися з існуючою IT-інфраструктурою.

Для цього ми організовуємо онлайн або офлайн зустрічі з представниками клієнта, на яких кожне питання детально промовляється.

Етап 2. Проєктування

Коли всю потрібну інформацію отримано, проєкт переходить на етап проєктування, під час якого створюється прототип майбутньої CRM. Як правило, він включає мокапи унікальних сторінок, опис функціоналу, систему навігації та план розробки.

Готовий прототип презентується клієнту, що дозволяє синхронізувати плани команди та бачення замовника. Часто під час такого діалогу виникають ідеї, як покращити проєкт. Після обговорення вони легко інтегруються в готовий прототип.

Розробка CRM для складу

Етап 3. Розробка дизайну

Візуальне оточення CRM відіграє важливу роль. Простий і комфортний інтерфейс допоможе вашому персоналу швидше освоїти нове програмне забезпечення та мінімізує ризик допущення помилок під час роботи. Щоб досягти хорошого результату, дизайн часто розробляється індивідуально, з урахуванням функціоналу системи та особливостей її використання у вашій компанії.

Етап 4. Програмування

Розробка програмної частини CRM складається із двох частин:

 

  • Frontend. Це клієнтська частина системи, яка створюється в точній відповідності до дизайну і допомагає користувачеві комфортно взаємодіяти з сервером.
  • Backend. Бекенд – це серверна частина проєкту. Він відповідає за роботу всього функціоналу, зберігання даних та взаємодію із зовнішніми сервісами, наприклад з месенджерами та телефонією для швидкого зв’язку з постачальниками та клієнтами прямо з інтерфейсу CRM.
Розробка CRM для складу

Етап 5. Тестування

Після розробки CRM важливо переконатись, що весь її функціонал працює так, як це було задумано на етапі проєктування. Для цього до проєкту підключаються QA-інженери, які здійснюють тестування програмного забезпечення.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Навіть за найретельнішого тестування, перевірити всі сценарії використання CRM у реальних умовах — просто неможливо.

Тому спочатку після релізу ваш персонал ще може стикатися з деякими технічними помилками. Такі ситуації оперативно виправляються розробниками у межах технічної підтримки.

Головна перевага індивідуальної CRM у тому, що вона може доопрацьовуватися будь-якої миті. Тому, якщо в міру розвитку бізнесу вам знадобиться новий функціонал, його завжди можна реалізувати. Для цього розробники вивчають ваші нові ідеї, проєктують рішення, а потім впроваджують у систему, що вже працює, у вигляді патча з оновленнями.

Розробка CRM для складу

Розробка CRM для складу в AVADA MEDIA

Розробка CRM для складу в AVADA MEDIA

CRM для складського обліку призначена для автоматизації роботи на підприємстві. З її допомогою ви зможете ефективно керувати залишками продукції, контролювати роботу персоналу, взаємодіяти з постачальниками та організувати цифровий документообіг, що сприятиме швидкому зростанню вашого бізнесу.

Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на розробці високонавантажених CRM-систем. Для роботи над такими проєктами ми використовуємо інноваційні та надійні технології, які дозволяють втілити в реальність будь-які ідеї наших клієнтів.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@