РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

Розробка CRM систем для бухгалтерів та фінансового обліку

CRM для бухгалтерів та фінансового обліку

Що таке CRM

CRM для бухгалтерів та фінансового обліку Що таке CRM

Бухгалтерська платформа управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) – це програмне забезпечення, яке допомагає бухгалтерам та фінансовим фахівцям управляти даними про клієнтів та взаємовідносинами з ними, підвищити продуктивність, знизити навантаження та оптимізувати процеси.

Можливості CRM для фінансів та бухгалтерії

Для чого компаніям потрібна CRM

Можливості CRM для фінансів та бухгалтерії Для чого компаніям потрібна CRM

CRM для ведення фінансів та бухгалтерії  відкриває перед компаніями ще більше нових можливостей:

Управління лідами

  • Отримання через онлайн-і офлайн-канали
  • Управління реферальними лідами
  • Кваліфікація лідів на основі розміру компанії, галузі, місця розташування, інтересу до бухгалтерських послуг, взаємодії з веб-сайтом фірми тощо
  • Автоматизований розподіл лідів та їх пріоритезація на основі прогнозованої ймовірності конверсії

Зберігання даних та документів клієнтів

  • Сегментація клієнтів на основі типу бухгалтерських послуг, що їх цікавлять, розміру/типу бізнесу і т.д.
  • Зберігання документів (договори надання послуг, рахунки-фактури, податкові накладні тощо).
  • Виявлення та об’єднання дублікатів даних про клієнтів.

Управління взаємодією із клієнтами

  • Багатоканальний зв’язок із клієнтами
  • Автоматизоване розсилання електронних листів
  • Календар активності, календар завдань

Безпека

  • Журнали активності користувачів
  • Резервне копіювання даних
  • Відповідність ключовим нормативним вимогам, пов’язаним із GDPR тощо.

Самообслуговування для клієнтів

  • Портал для клієнтів
  • База з інформацією для клієнтів (з описом бухгалтерських послуг та цінами на них, керівництвами та порадами з ефективних бухгалтерських процесів тощо)
  • Чат-боти для обробки часто задаваних питань клієнтів

Опціональне керування

  • Управління проєктами (визначення обсягу, відстеження ходу, призначення завдань проєкту менеджерам та бухгалтерам, створення шаблонів завдань)
  • Управління документами клієнтів (додавання електронних підписів до документів, автентифікація електронних підписів клієнтів, налаштування шаблонів типових документів, автоматичне заповнення даних у формах документів)
  • Облік робочого часу (для виставлення рахунків клієнтам відповідно до часу, витраченого бухгалтерами на виконання проєктів)

Аналітика та звітність

  • Настроювані інформаційні панелі та звіти
  • Відстеження та аналіз KPIs (коефіцієнт задоволеності клієнтів, коефіцієнт відтоку клієнтів, середній дохід від клієнта)
  • Аналіз прибутковості та вартості клієнта
  • Рекомендації з перехресного продажу бухгалтерських послуг на основі штучного інтелекту (на основі історії покупок клієнта)

Особливості розробки CRM-системи

Особливості розробки CRM-системи

У процесі розробки CRM для бухгалтерського аутсорсингу можуть бути задіяні різні технології та фреймворки. Вибір оптимального стека залежить від того, які функції виконуватиме майбутня платформа і якими завданнями хоче оперувати клієнт.

  • Веб-версія. Будь-які пристрої та операційні системи, де інстальовано браузер, можуть бути використані для роботи CRM на веб-платформі. Frontend реалізується на HTML і CSS або на реактивних технологіях – React.js та Vue.js.

Для створення Backend можуть застосовуватись мови Python, PHP, їх фреймворки або Node.js та Java.

  • Мобільний додаток. Backend у мобільного додатка та у web-системи може бути ідентичним. Frontend розробляється на кросплатформному фреймворку Flutter або на нативних технологіях – для Android використовуються мови Kotlin і Java, а для IOS – мова Swift.
Розробка CRM систем для бухгалтерів та фінансового обліку

Етапи розробки CRM системи для бухгалтерської фірми

Розробка CRM системи

Етапи розробки CRM системи для бухгалтерської фірми Розробка CRM системи

Крок 1. Збір інформації

Щоб зібрати потрібну інформацію, аналітики звертаються до аналізу рішень, які вже присутні на ринку та проводять міти з клієнтом.

Крок 2. Проєктування та технічна документація

Фахівці працюють над створенням технічної документації, яка включає створення мокапа (прототипу майбутньої системи), повний опис розроблюваного функціоналу, стек використовуваних технологій і план реалізації робіт. Терміни та вартість виробництва проєкту розраховуються на підставі цієї документації.

Крок 3. Дизайн

Висока концентрація функціоналу – те, без чого не може обійтися такий багатозадачний інструмент, як CRM для бухгалтера. Перед UI дизайнерами стоїть завдання збереження зручного та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу користувача, незалежно від масштабів системи управління взаємовідносинами з клієнтами.

Фахівці створюють дизайн системи повністю з нуля або з використанням готових компонентів для побудови інтерфейсів. Друга опція значно підвищує швидкість реалізації.

Розробка CRM систем для бухгалтерів та фінансового обліку

Крок 4. Програмування

Технічна частина розробки CRM для бухгалтерської фірми – найскладніший і трудомісткий етап, що поділяється на дві складові:

  • Frontend-частина

Проєктування інтерфейсу для взаємодій з кінцевими споживачами: бухгалтерами або фінансистами. Вона створює відповідне замкнене коло з отримання запиту, його надсилання на сервер та подальшого виведення результату. Реалізація фронтенду за допомогою HTML і CSS займає менше часу, ніж розробка на реактивних технологіях Vue.js або React.js, і є менш витратним варіантом.

  • Backend-частина

Створення серверної частини CRM, яка відповідає за обробку вхідних запитів, роботу з базами даних та взаємодію із зовнішніми API.

Крок 5. Тестування та розгортання

Після завершення технічної розробки CRM, проводиться ретельне тестування, яке включає такі критерії:

  • Коректність роботи функціоналу
  • Відповідність проєкту початковим планам
  • Продуктивність системи
  • Безпека даних
  • Зручність використання
  • Проєкт повертається на доопрацювання, якщо виявлено баги, і після цього тестується повторно. Це дає можливість переконатися в тому, що помилка справді була виправлена, а внесені коригування не порушили роботу інших функцій.

Готова CRM для бухгалтерської компанії розміщується на публічному сервері та стає доступною для користувачів. Після цього розробники спілкуються зі співробітниками вашого бізнесу та навчають використанню нового програмного забезпечення.

Технічне виробництво CRM систем для бухгалтерів та фінансового обліку

Розробка CRM в AVADA MEDIA

Технічне виробництво CRM систем для бухгалтерів та фінансового обліку Розробка CRM в AVADA MEDIA

AVADA MEDIA має величезний досвід розробки програмного забезпечення для фінансового обліку. Ми проводимо бізнес аналіз: визначаємо особливості та цілі компанії, її структуру, а також акцентуємо увагу на цілях та завданнях самої CRM-системи.

Наша компанія займається проєктуванням та розробкою зручних та багатофункціональних CRM-систем interprise-масштабів під ключ. У нашому штаті є вже сформовані команди досвідчених спеціалістів, які за допомогою сучасного набору технологій можуть реалізувати проєкт будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@