ПЗ для автоматизації
Для ручного обслуговування зернового терміналу потрібні десятки професійних співробітників, які повинні контролювати доступ транспорту, процеси заїзду, навантаження та розвантаження, температурний режим, вагу продукції та безліч інших параметрів. Все це створює величезне фінансове та кадрове навантаження на компанію, а отже призводить до підвищення цін на її послуги та зниження конкурентоспроможності.
Програмне забезпечення для автоматизації зернових елеваторів інтегрується з усіма системами терміналу та виконує поставлені завдання автоматично в режимі реального часу. Це допомагає оптимізувати більшість внутрішніх процесів компанії та скоротити штат найманих працівників до кількох операторів.
Які процеси можуть бути автоматизовані Автоматизація процесів
Систему для автоматизації елеватора можна представити як єдиний інформаційний простір, який обслуговує всі об’єкти компанії незалежно від того, наскільки вони територіально віддалені один від одного. Вона може складатися з одного або декількох програмних рішень, які безшовно пов’язані між собою та діють як єдиний механізм завдяки одному хмарному центру обробки даних та використанню централізованої бази даних.
Наприклад, до програмного комплексу можуть входити окремі програми для перевіряючого персоналу, логістів, водіїв, системи для вагогабаритного контролю, СКУД та інші, залежно від потреб бізнесу.
Розглянемо основні функції, які можуть виконувати системи автоматизації:
Автоматизація роботи елеватора виконується відповідно до технологічних маршрутів та бізнес-процесів кожної окремої компанії, тому функціонал і можливості різних програмних комплексів можуть відрізнятися.
Які технології використовуються для автоматизації елеваторів Технології
Як уже говорилося вище, автоматизація логістики елеваторів та зернових терміналів може містити цілий комплекс програмних рішень. Отже, вибір технологічного стека залежить не тільки від завдань, які виконуватиме ПЗ, але також від платформи розгортання:
Реалізація backend-частини може будуватися різними мовами програмування та їх фреймворками: PHP та Yii2/Laravel, Python та Django/Flask, мовою Java або платформою Node.js.
Як відбувається розробка систем автоматизації елеваторів Етапи розробки
Програмні комплекси для автоматизації роботи терміналів – це складні та високонавантажені проєкти. Процес розробки складається з кількох послідовних етапів.
Перш ніж розпочати розробку проєкту фахівці виконують внутрішній аудит компанії, вивчають її технологічні та бізнес-процеси, а також проводять обговорення із замовником, щоб визначити його потреби та очікування від майбутнього ПЗ.
Технічна документація – це фундамент, який допомагає створити зручне та продуктивне програмне забезпечення.
На цьому етапі виконується стратегічне планування проєкту: визначається технологічний стек, розробляється архітектура інтерфейсу і створюються прототипи окремих сторінок ПЗ, з описом функціонала, що розміщується на них.
Професійне проєктування допомагає зробити складні речі простими та зрозумілими для кінцевих користувачів. Це означає, що в майбутньому компанія зможе суттєво скоротити час на навчання та адаптацію персоналу, а також підвищить продуктивність його роботи.
Після формування технічної документації фахівці розраховують час, необхідний на реалізацію такого проєкту та визначають вартість робіт, яка надалі узгоджується із замовником.
UI-дизайнери розробляють зовнішній вигляд програмного забезпечення та відповідають за його відображення на різних пристроях. Дизайн може створюватися повністю з нуля, проте це не завжди доцільно, оскільки на ринку існує безліч готових патернів і шаблонів, які допомагають суттєво прискорити виробництво, не впливаючи на якість фінального результату.
Фронтенд — це зовнішня частина програмного забезпечення, яка виконує роль сполучної ланки між користувачем та бекендом.
Вона отримує запити від клієнта, частково їх обробляє та передає на сервер, після чого виводить отриманий результат у зручному для сприйняття форматі. У процесі реалізації фронтенду фахівці використовують дизайнерський макет і трансформують його в програмний код, зрозумілий для різних операційних систем і платформ.
Backend розміщується на віддаленому сервері та відповідає за всі внутрішні процеси системи автоматизації терміналів. На етапі виробництва цієї частини розробники пишуть програмний код, що визначає логіку роботи функціоналу, створюють бази даних та виконують усі необхідні інтеграції зі сторонніми сервісами за допомогою API-інтерфейсів.
Коли технічна розробка завершена, фахівцям потрібно переконатися, що програмне забезпечення працює без помилок і так, як це було задумано на стадії планування. Для цього проєкт передається до QA-відділу, де проходить ретельне тестування.
У разі виявлення проблем формується баг-репорт, після чого ПЗ повертається на доопрацювання. Після внесення коригувань виконується повторне тестування, яке дозволяє переконатися, що помилка справді була усунена.
Після введення системи автоматизації в експлуатацію робота над її розвитком не припиняється. Це пов’язано з тим, що після початку практичного застосування ПЗ користувачі можуть виявити приховані помилки, які були не помічені на етапі перевірки. У разі таких ситуацій розробники оперативно встановлюють і усувають причину виникнення проблеми.
Крім того, бізнес постійно розвивається і згодом може знадобитися розробка нового функціоналу або вдосконалення існуючого.
Важливо те, що для цього компанії не доведеться замовляти створення нового ПЗ. У такому разі розробники можуть реалізувати окремий патч з потрібними оновленнями, який буде досить просто інсталювати в діючу систему, не перериваючи її на тривалий час.
Автоматизація терміналів та зернових елеваторів у AVADA MEDIA
Створення ефективних програмних рішень для автоматизації елеваторів потребує як високої експертизи розробників, а й розуміння внутрішніх процесів цього бізнесу. Фахівці AVADA MEDIA мають всі необхідні навички і готові застосувати свій досвід для реалізації вашого проєкту.
Замовивши розробку програмного комплексу в нашій компанії, ви зможете автоматизувати більшість технологічних процесів, включаючи контроль доступу транспорту, відстеження температурного режиму, створення електронної черги щодо завантаження та вивантаження продукції та ведення документообігу. Це допоможе підвищити економічну ефективність вашого бізнесу та скоротить витрати, пов’язані з організацією роботи великої кількості персоналу.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32