Blockchain

Розробка NFT маркетплейсів

Розробка NFT маркетплейсів

Що таке NFT?

Розробка NFT маркетплейсів Що таке NFT?

За підсумками 2021 року ринок NFT-проєктів виріс на 300%, а багато великих NFT продаються на аукціонах за мільйони доларів, наприклад колаж художника Біпла «Щодня: перші 5000 днів» коштував $69 мільйонів. До того ж, цю сферу активно підтримують знаменитості, які токенізують свою музику, картини, відеоролики та інші предмети творчості, що робить індустрію NFT ще більш привабливою для інвестицій.

NFT — це цифровий токен, що є правом власності на фізичні чи віртуальні активи. На відміну від криптовалюти, він незамінний. Це означає, що немає двох ідентичних NFT, і один токен не дорівнює іншому. Отже, їх не можна використовувати як засіб платежу в торгових точках або для торгівлі на криптобіржах. Натомість для їх купівлі та продажу використовуються NFT-маркетплейси.

Що таке NFT-маркетплейс

NFT-маркетплейс

Що таке NFT-маркетплейс NFT-маркетплейс

NFT-маркетплейс – це торгова блокчейн-платформа, яка дає можливість зберігати, продавати і купувати невзаємозамінні токени. Більше того, функціонал такого сервісу дозволяє користувачам створювати власні NFT. Для цього спеціальні смарт-контракти додають кожному новому активу метадані та прописують усі необхідні параметри, включаючи назву, нероздільність та адресу у блокчейні. Після цього такі NFT також можна виставити на торги за фіксованою ціною або на аукціон.

Для клієнта NFT-маркетплейс виглядає як звичайний інтернет-магазин, проте з технічної точки зору він має набагато більший і складніший функціонал. Ось найважливіші функції, які потрібно реалізувати:

  • Реєстрація та авторизація. Для забезпечення можливості купувати та продавати токени, користувачеві потрібен особистий кабінет з інтеграцією крипто-гаманця.
  • Вітрина. Надає людині всю інформацію про лот: ціна, опис, рейтинг, способи покупки та інше.
  • Пошук та система фільтрів. Функціонал, за допомогою якого користувач може швидко знайти токен або розділ, що його цікавить.
  • Публікація лоту. Процес виставлення NFT на продаж має бути швидким та інтуїтивно зрозумілим. Для цього потрібно ретельно продумати шлях користувача.
  • Історія угод. Окремий розділ, в якому користувач може переглянути історію купівлі та продажу NFT.
  • Рейтинги.Візуалізує те, наскільки користувачі маркетплейсу симпатизують окремим  NFT чи продавцям.
  • Push-сповіщення. Допоможуть інформувати користувачів про появу новинок у обраних розділах, підвищення ставок на аукціонах та інші важливі події.
  • Підтримка. Як і будь-яка торгова платформа, NFT-маркетплейс має бути оснащений розділом, де користувач зможе вирішити будь-яке технічне питання.
Розробка NFT маркетплейсів

Етапи розробки

Розробка NFT-маркетплейсу

Етапи розробки Розробка NFT-маркетплейсу

Крок 1. Збір інформації та аналітика

Насамперед команда розробників вивчає вимоги замовника та проводить ринковий аналіз. Це необхідно для того, щоб переконатися в технічній реалізації проєкту ще до початку продакшену.

Крім того, на цьому етапі потрібно відповісти на кілька основних питань:

  • Хто цільова аудиторія проєкту?
  • Як саме виконуватиметься торгівля токенами?
  • Який функціонал слід реалізувати?
  • Яка модель монетизації платформи?
  • Який протокол токенів використовуватиметься: ERC721, ERC1155, BEP-721 чи BEP-1155?
  • На якому блокчейні буде збудовано проєкт?

Крок 2. Технічна документація

Коли всю потрібну інформацію зібрано, розробляється технічна документація проєкту. У ній прописується вимоги до NFT-маркетплейс, стек технологій, які будуть використовуватися в продакшені, план виробництва, параметри безпеки та решта важливої ​​інформації. На підставі створеного документа прораховуються вартість та запланований термін реалізації проєкту.

Крок 3. Проєктування

На цьому етапі бізнес-аналітики спільно з дизайнерами проєктують ефективну архітектуру інтерфейсу користувача, логічну систему навігації і мокапи окремих сторінок, з описом розміщеного функціоналу. Таким чином формується свого роду каркас торгового майданчика, що враховує ймовірні користувальницькі шляхи.

Крок 4. Дизайн

Зовнішній вигляд NFT-маркетплейсу відіграє важливу роль, оскільки він формує перше враження людини про проєкт. Тому дуже важливо, щоб дизайн викликав довіру, був зручним і простим для сприйняття.

Крок 5. Frontend-розробка

Фронтенд – це зовнішня частина торгової платформи, яка отримує запити користувача, передає їх на сервер для подальшої обробки та виводить результат у комфортному для сприйняття форматі. Крім того, ця частина відповідає за надійність та продуктивність інтерфейсу. Технологічний стек frontend-розробника може відрізнятися, залежно від особливостей проєкту, але найчастіше використовуються:

  • Для Інтернету – мова програмування JavaScript та фреймворки React.JS, Vue.JS.
  • Для Android-додатків – мови Java, Kotlin та SDK Flutter.
  • Для IOS-додатків – мова Swift та SDK Flutter.

Крок 6. Backend та смарт-контракти

Найбільш об’ємний етап продакшена, у межах якого створюється серверна частина платформи, що відповідає за логіку роботи всього проєкту. Крім основної функціональності, розробникам потрібно запрограмувати роботу з блокчейном, смарт-контрактами та крипто-гаманцями, а також реалізувати надійний механізм аукціону.

Стек технологій для реалізації бекенд-частини:

  • Блокчейн – Ethereum або Binance Smart Chain.
  • Смарт-контракти – Ethereum Virtual Machine або BSC Virtual Machine.
  • Мови програмування – Python, Java, PHP.
  • Фреймворки – Django, Flask, Laravel, Yii.
  • Для мобільної розробки, як і у фронтенд-частині, використовуються мови Java та Kotlin для Android та Swift для IOS.

Крок 7. Тестування

Після завершення технічної розробки потрібно переконатися, що платформа працює коректно і відповідно до початкових планів. Для цього проєкт передається до QA-відділу, де здійснюється його багаторівневе тестування. У разі виявлення помилок, вони передаються на доопрацювання відповідальним фахівцям, а потім повторно перевіряються ще раз.

Розробка NFT-маркетплейсів в AVADA MEDIA

Де замовити розробку NFT-маркетплейсу

Розробка NFT-маркетплейсів в AVADA MEDIA Де замовити розробку NFT-маркетплейсу

Розробка функціональних NFT-маркетплейсів та інших високонавантажених блокчейн-рішень – одна з основних спеціалізацій AVADA MEDIA.

Для реалізації таких проєктів у компанії вже сформовані команди фахівців з досвідом спільної роботи, завдяки чому ми можемо гарантувати високу якість і швидкість реалізації продукту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@