Що таке KPI? СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
Key Performance Indicator або ключові показники ефективності – це набір інструментів, за допомогою яких можна визначити ефективність рекламної кампанії, бізнес-процесів, результативність поставлених цілей (наприклад, вартість ліда або довічна цінність клієнта).
Для складання правильного KPI необхідно дотримуватися наступних правил:
Щоб оцінити ефективність рекламних каналів, найчастіше використовують ключовий показник CPS (вартість одного продажу) і ROAS (повернення інвестицій в рекламу).
Перший визначається за допомогою ділення загальної вартості компанії на число post-click продажів. ROAS допомагає дізнатися, скільки прибутку отримано з кожного долара, який був інвестований в рекламну компанію.
Також використовують такі KPI: коефіцієнт конверсії (відображає кількість відвідувачів, які вчинили покупку) або вартість залучення клієнта (кількість витрачених коштів на залучення одного користувача). У емейл-маркетингу використовується показник відсотка відкритих листів, співвідношення кількості його відкриттів і переходів по посиланню в ньому, інші.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32