Що таке google? Словник термінів
Контекстна реклама – це напрямок інтернет-маркетингу. Вона з’являється у відповідь на пошукові запити користувача, його поведінку в мережі і контент сторінки, що переглядається.
Найбільш популярна модель покупки КС – PPC (Pay Per Click). Її суть полягає в тому, що роботодавець платить за перехід на свій сайт, а не за показ оголошення.
Контекстну рекламу поділяють на два види:
Пошукова. Користувачі бачать її на сторінці з результатами пошуку в пошукових системах (Google, Яндекс, Rambler і ін.). Зміст прямо пропорційно пошуковому запиту;
Тематичну рекламу можна розділити на кілька типів: текстову, банерну і відео.
В рамках контекстної реклами можна налаштувати Ремаркетінг (Ретаргетінг), коли користувача відображаються оголошення, пов’язані з раніше відвідуєте ними ресурсами.
Найвідоміші майданчики – Google Ads та Яндекс.Директ.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32