AppStore & PlayMarket

Як швидко пройти модерацію в AppStore та PlayMarket?

Модерація IOS-додатки

AppStore Модерація IOS-додатки

Спочатку поговоримо про реліз у App Store, оскільки проблеми найчастіше виникають саме з розміщенням у цьому магазині додатків. Для початку необхідно вивчити правила та обмеження встановлені Apple. І якщо ваш додаток цих правил не порушує, то проблем з релізом не буде.

За незначних відхилень можна спробувати домовитися з командою модераторів.

Головне не зловживати цим і не допускати систематичних порушень правил. Це, як і нестабільність збірок, може послужити причиною застосування до вас санкцій. І якщо в оновленнях програми також будуть міститися порушення правил App Store, терміни релізу весь час будуть збільшуватися. В цілому компанія доброзичливо ставиться до розробників і часто готова йти їм назустріч.

Бан додатка IOS

Основні причини, за якими додаток може бути відхилений командою App Store: Бан додатка IOS

  • У додатку не повинно бути реалістичних сцен насильства, дискримінації за будь-якою ознакою, обману, порнографії
  • Додаток має бути в робочому стані, з обов’язковим проходженням тестування на наявність багів. App Store не приймає додатки, що містять помилки, які можуть несподівано «вилітати» і працювати надзвичайно повільно (в порівнянні з аналогами). Якщо командою буде виявлена ​​помилка, додаток буде відхилено
  • Додаток має супроводжуватися коректним описом функціоналу і працювати відповідно до нього. Не допускається наявність прихованих можливостей. Якщо частина функціоналу буде доступна тільки після покупки, про це необхідно розповісти.
  • Виключено використання приватних API, виклик внутрішніх системних функцій iOS, завантаження нових кодів, а тим більше вірусів
  • Додаток має бути корисним користувачу і мати повноцінний функціонал
  • Виключено порушення законів тих країн, в яких додаток буде доступно для скачування
  • Додаток не повинен порушувати авторські права на контент, який буде доступний користувачеві через нього.

Відзначимо, що команда Apple завжди вказує причину, по якій додатку відмовлено в розміщенні.

Як швидко пройти модерацію в AppStore та PlayMarket?
Модерація Android-додатків

Google Play Модерація Android-додатків

Порядок розміщення в гугл магазині має істотну відмінність від App Store. Воно полягає в тому, що модерація здійснюється постфактум. Кожен розробник може розмістити свій додаток, а модерація його буде проведена через деякий час. І до цього моменту продукт буде доступний для скачування користувачами.

Цей процес у Google автоматизований максимально. Після того як ви завантажили .apk файл і опублікуєте додаток, він з’явиться в магазині всього через кілька годин.

Автоматизована і первинна модерація. Саме робот визначає, чи використовуються в додатку зображення, які вже розміщені в мережі. І якщо їх виявить, то додаток буде заблоковано.

В цілому в Google більш лояльно ставляться до розробників і змісту додатків.

Як швидко пройти модерацію в AppStore та PlayMarket?
Висновки

Висновок Висновки

В App Store модерація програми зазвичай проводиться за пару днів, проте в деяких випадках може і затягнутися (якщо розробник не надав всю необхідну інформацію в повному обсязі). Також час модерації збільшується (іноді і до декількох тижнів) для додатків, які вже були кілька разів відхилені і відправлені на доопрацювання.

Створюючи додаток відразу під обидві платформи потрібно пам’ятати, що в Google Play він з’явиться через кілька годин після розміщення, а в App Store в кращому випадку буде потрібно почекати 1-2 дні. І якщо важливо щоб реліз відбувся одночасно, то спочатку потрібно завантажувати iOS-версію додатка.

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@