Якій компанії довірити розробку мобільного додатка? На що звернути увагу при виборі підрядника? Розповімо про п’ять найбільш поширених помилок, які припускаються при пошуку підрядника для розробки мобільного додатка.
5 основних помилок при пошуку IT підрядника Не робіть їх
Якій компанії довірити розробку мобільного додатка? На що звернути увагу при виборі підрядника? Розповімо про п’ять найбільш поширених помилок, які припускаються при пошуку підрядника для розробки мобільного додатка.
1. Пошук найнижчої ціни Дешево, швидко, якісно - виберіть 2 пункти
Більшість замовників при виборі підрядника пріоритетним фактором вважають мінімальну ціну розробки. При цьому ігнорується наявність досвіду у команди і якість вже готових проєктів. Головне – найнижча вартість. Не дивно, що такий підхід призводить до збільшення термінів і зниження якості продукту. В результаті – розчарування і, по суті, марно витрачені гроші.
Мінімальна ціна розробки програми є практично стовідсотковою гарантією того що в підсумку замовник отримає продукт, який не відповідає його очікуванням.
Перший невдалий досвід може привести до того, що компанія взагалі відмовиться від ідеї мати власний мобільний додаток («все одно всі розробники однакові, і нормальний продукт ніхто не може зробити»).
Деякі замовники, бажаючи зменшити бюджет, помилково відмовляються від погодинної оплати праці фахівців. Це помилка не дозволяє залучити до проєкту професіоналів, які переважно працюють саме на таких умовах.
2. Вимога завершити проєкт в мінімальні терміни Поспіх в IT - це погано
Потрібно зробити додаток за тиждень (або місяць) – такі вимоги замовника неможливо виконати, створюючи якісний і функціональний продукт. Можна знайти компанію, яка погодиться завершити проєкт в обумовлені терміни. Але це не буде якісне рішення (або в результаті терміни серйозно будуть зміщені).
Найчастіше результатом буде «саморобка» на основі одного з конструкторів мобільних додатків.
Є об’єктивні причини, за якими мобільний додаток не може бути створено швидше, ніж його зроблять програмісти, дизайнери та інші фахівці.
3. Вибір підрядника, який не має портфоліо Досвід дуже важливий
Працююча студія з прийнятними умовами по термінам і оплаті не може не мати портфоліо. Це можливо тільки в двох випадках:
4. Залучати до роботи над проєктом одночасно кількох підрядників Не завжди погано
Зрозуміле бажання замовити дизайн, код і т.д. у кращих фахівців у своїй сфері. Але може трапитися конфлікт між розрізненими виконавцями. Щоб було зрозуміло, про що ми, наведемо простий приклад.
Проводячи рекламну кампанію, ви замовляєте лендинг в одному місці, а саму настройку контекстної реклами – в іншому.
В результаті кампанія не приносить очікуваного результату. При цьому підрядник, який відповідає за ведення реклами, скаже, що конверсія відсутня через неправильну розробку лендингу, а розробник посадкової сторінки поскаржиться, що кампанія була проведена неправильно. У підсумку всі підрядники виконали свою роботу і отримали оплату, але результат досягнутий не був.
5. Самоусунення від участі в проєкті Ваша участь необхідна
Деякі замовники, з різних причин, не приймають участь в роботі над проєктом. Вони не обговорюють пункти, не хочуть узгоджувати і при необхідності вносити коригування по ходу виконання кожного етапу. Від вашої компанії обов’язково потрібна відповідальна людина, яка буде проводити роботу з підрядником. Він повинен мати достатньо вільного часу, а також наділений повноваженнями на внесення змін, мати право розпоряджатися фінансовими ресурсами.
Висновок Робимо висновки
Ведучи пошук підрядника, важливо розуміти, що найнижча ціна за розробку програми приведе вас до необхідності жертвувати часом або функціональністю додатка. І головне – доручайте весь обсяг робіт одній компанії, з єдиним керівником, який і буде нести відповідальність за результат.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32