Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу Крок за кроком
2D конфігуратори – це потужний інструмент для бізнесів, які хочуть дати своїм клієнтам можливість персоналізувати свої продукти онлайн. Це дозволяє користувачам створювати унікальні конфігурації, використовуючи різні параметри та налаштування, що дозволяє побачити, як виглядатиме їхній кінцевий продукт.
У цьому посібнику, ми опишемо загалом, як створюється 2D конфігуратор. Почнемо з постановки завдання та планування функцій, потім перейдемо до вибору технологій та інструментів, які знадобляться для створення конфігуратора, а також опишемо етапи проєктування та реалізації функціоналу.
Що таке 2D конфігуратор
Подібні web-інструменти дають можливість користувачам створювати об’єкти (вікна, двері, одяг, меблі, предмети інтер’єру та екстер’єру, сувенірну продукцію тощо) за своїми індивідуальними вимогами та уподобаннями. Вони можуть вибирати матеріали, кольори, форми, розміри та дизайн, щоб отримати ідеальний продукт, який підходить саме для їхніх потреб.
Ключові переваги 2d конфігуратор
При використанні 2D конфігураторів можна бачити зміни, які вони вносять у режимі реального часу. Вони можуть змінювати їх розміри та форми, а також змінювати матеріали та кольори. Це дозволяє користувачам легко налаштовувати об’єкти та отримувати точне уявлення про те, як вони виглядатимуть у реальному житті.
Види конфігураторів
2D конфігуратори можна застосовувати майже у всіх сферах рітейлу та виробництва, наприклад:
Етапи створення 2D конфігураторів
Кінцевою метою будь-якого проєкту є досягнення успіху в його реалізації. Для цього необхідно проаналізувати всі вимоги до проєкту та розробити ефективну стратегію його реалізації.
Нижче представлені ключові етапи роботи над проєктом, починаючи з аналізу вимог та проєктування інтерфейсу, і закінчуючи запуском та підтримкою. Кожен етап важливий і має бути виконаний з максимальною ефективністю:
Першим кроком під час створення 2D конфігуратора є визначення вимог. Команда повинна узгодити з клієнтом, які предмети будуть налаштовуватися та які опції та параметри будуть доступні для налаштування. Потрібно також врахувати, які моделі та текстури вже є, а які ще потрібно розробити.
Цей етап включає створення мокапа. Мокап – це візуальна модель інтерфейсу, яка використовується для представлення концепції, дизайну та функціональності майбутнього продукту. Його створюють за допомогою спеціальних програмних інструментів.
Інтерфейс має бути інтуїтивно зрозумілим та простим у використанні. Також він повинен забезпечувати користувачеві можливість легко вибирати опції та параметри для налаштування продукту. Крім мокапа на даному етапі створюється також технічна документація та відео-пояснення щодо функцій майбутнього продукту.
У комплексі це повне технічне завдання проєкту. Після створення ТЗ можна максимально точно оцінити терміни та витрати на розробку.
Наступним кроком є створення 2D моделей продукту та текстур, які будуть використовуватись у конфігураторі. 2D моделі мають бути створені з урахуванням усіх параметрів, які користувач зможе налаштувати. Текстури мають бути створені з урахуванням усіх можливих варіантів кольору та матеріалів. Для цього потрібно залучати художника-дизайнера.
За наявності дизайну та чіткого технічного завдання до розробки підключаються Frontend та Backend розробники. Для створення самого інтерфейсу підключається фронтенд-фахівець (або фахівці), а вже після, бекенд-розробник розробляє закладену в ТЗ логіку і пов’язує всі створені front-елементи з сервером.
Після того, як конфігуратор був розроблений, він повинен пройти обов’язкове тестування на помилки та відповідність функціоналу технічному завданню. QA-фахівці повинні провести тестування на різних пристроях, операційних системах, браузерах щоб переконатися, що він працює коректно. Також виконується тестування навантаження та тестування безпеки (Security Scanning).
Після успішного тестування та налагодження, конфігуратор може бути запущений у продакшен. Роль експерта — забезпечити його підтримку та оновлення, щоб він продовжував працювати коректно та відповідати потребам користувачів.
Для обліку всіх технічних та візуальних пропозицій Project-manager постійно підтримує зв’язок із клієнтом, командами розробників та дизайнерів.
Проєкт створюється методом спринтів та проходить постійне тестування на баги та помилки. А вже після усунення всіх неполадок платформа успішно йде у продакшн. У такий спосіб ми створюємо якісний продукт та допомагаємо бізнесу розвиватися.
Технології розробки
У цьому посібнику ми докладно розповіли з чого складається 2D конфігуратор, а також описали етапи його створення та експлуатації. Тепер поговоримо про технічні моменти:
Фронт-частина конфігуратора може бути створена з використанням стандартних технологій HTML/CSS/JavaScript або на реактивних технологіях (Vue.js, React.js).
При виборі технології для backend враховується, де буде використовуватися конфігуратор. Якщо інструмент буде незалежною системою, що нікуди не вбудовується, то вибір мови для серверної частини може бути будь-яким Python, PHP або Java (та їх фреймворки). Якщо конфігуратор вбудуватиметься в сайт або якусь веб-систему, то front і back необхідно буде писати на тих же технологіях.
Конфігуратори можуть стати дуже складними та масштабованими, особливо якщо користувач може змінювати безліч параметрів. Тому важливо оптимізувати код та використовувати сучасні технології, такі як асинхронне програмування та хмарні обчислення.
Також важливо враховувати обмеження на продуктивність, особливо під час використання на мобільних пристроях.
Конфігуратор може взаємодіяти з іншими системами, наприклад, CMS-сайту або з CRM-системою. Для цього необхідно використовувати API чи інші інструменти інтеграції.
Розробка 2D конфігураторів в Avada Media
Інтегруючи 2D конфігуратор у сайт або в іншу web-систему, ви спрощуєте процес вибору товару, завдяки простій та зручній процедурі підбору та візуалізації за заданими параметрами. Це сильно впливає на загальне враження та покращує якість зворотного зв’язку.
Команда Avada Media створює 2D конфігуратори з урахуванням індивідуальних особливостей і пріоритетів, а також використовує багатий досвід своїх фахівців, щоб знайти найкращі технічні рішення. На етапі обговорення та аналізу ви отримаєте експертну оцінку проєкту та рекомендації для його оптимізації та розвитку.
Створюємо 2d конфігуратори для вашого бізнесу AVADA MEDIA
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32