Розробка і впровадження

CRM для вантажоперевезень

Розробка CRM для вантажоперевезень

CRM-системи

Розробка CRM для вантажоперевезень CRM-системи

Робота у сфері вантажоперевезень пов’язана з безліччю процесів – від організації взаємодії з контрагентами до розробки маршрутів та ведення бухгалтерії. Керувати всім цим вручну досить складно, особливо з урахуванням клієнтських вимог до сервісу, які стрімко зростають на фоні високої конкуренції. Тому без автоматизації у цьому бізнесі не обійтися.

CRM для вантажних перевезень поставить однотипні завдання на конвеєр і дозволить вашому персоналу зосередитися на більш важливих справах. Це сприятиме покращенню якості обслуговування та стане поштовхом для розвитку компанії.

Які завдання вирішує CRM у транспортному бізнесі

Можливості CRM

Які завдання вирішує CRM у транспортному бізнесі Можливості CRM

Функціонал CRM може бути досить широким, і розробляється під індивідуальні потреби кожної компанії. Ось основні можливості, які відкриє впровадження такої системи:

  • Ведення основи клієнтів. Вся інформація про клієнтів та історія взаємодії з ними зберігається у єдиній базі даних. Використовуючи цю інформацію, ви зможете проводити більш ефективні рекламні кампанії та підвищите клієнтоорієнтованість.
  • Використання електронного документообігу. Бюрократичні процедури не лише викликають дискомфорт у клієнтів, а й затримують робочий процес. CRM допоможе перенести всі накладні, чеки, дозвільні та інші документи до цифрової площини, що підвищить безпеку угод та швидкість їх оформлення.
  • Оптимізація та контроль роботи персоналу. Усі угоди у транспортних компаніях виконуються за певним регламентом, який можна внести до CRM.

Це дозволить ставити перед співробітниками чіткі завдання з обмеженим терміном, а також контролювати їхнє виконання.

  • Управління маршрутами. Логістичні процеси є найважливішими у компаніях, пов’язаних з вантажними перевезеннями. Функціонал CRM дозволить вибудовувати оптимальні маршрути, а також відстежувати пересування водіїв у режимі он-лайн.
  • Збір аналітики. Актуальні аналітичні дані допоможуть об’єктивно оцінити ефективність бізнесу та визначити його сильні та слабкі сторони. Це допоможе приймати виважені управлінські рішення щодо подальшого розвитку.
  • Інтеграція із сторонніми сервісами. Завдяки можливості інтеграції, ви зможете впровадити онлайн-оплату, підключити до CRM телефонію, сайт, месенджери та будь-які інші сервіси, які зроблять роботу ще простішою та ефективнішою.

Які технології використовуються для розробки CRM

Технології

Які технології використовуються для розробки CRM Технології

Вибір технологічного стека залежить від багатьох факторів, у тому числі від того, на яких пристроях використовуватиметься CRM.

Наприклад, для роботи в офісі найбільш зручною стане десктопна або веб-версія, а при роботі на складах і для водіїв кращим буде мобільний додаток, який можна встановити на планшет або смартфон. Відповідно, для розробки кожної версії використовуватимуться різні технології.

На практиці технологічний стек може виглядати так:

  • Для десктопних програм. Мови програмування Python/PHP/C++ та фреймворки Django/Flask/Yii2/Laravel.
  • Для веб-застосунків. HTML/CSS/JavaScript або реактивні фреймворки Vue.js/React.js — для frontend-частини, і Python/PHP/Node.js — для backend-частини.
  • Для мобільних додатків. Мова програмування Swift для IOS та Java/Kotlin – для Android. Тут також може використовуватися крос-платформний фреймворк Flutter та мова Dart.
Розробка CRM для вантажоперевезень

Як відбувається процес розробки

Етапи розробки

Як відбувається процес розробки Етапи розробки

Щоб CRM повністю задовольняла потреби компанії, у її розробки вкрай важливо встановити тісний зв’язок клієнтом. Для цього ми будуємо процес виробництва за методологією SCRUM. Її суть полягає в тому, що всі завдання розподіляються між учасниками команди та виконуються короткими спринтами, які потім презентуються замовнику. Отже, Product owner завжди знає, які роботи зараз виконуються і яким буде результат.

Також ітеративний підхід залишає простір для нових ідей — якщо під час розробки клієнта чи команди виникають пропозиції щодо поліпшення системи, вони обговорюються і можуть бути впроваджені в проект у будь-який момент. Крім методології, розрізняють етапи розробки CRM. Розглянемо шість основних із них.

Етап 1. Збір інформації

На початку шляху фахівці проводять дослідження, під час якого вивчають бізнес-процеси компанії, її існуючу IT-інфраструктуру та знайомляться з досвідом використання аналогічних систем.

Для цього організовуються зустрічі із представниками клієнта, на яких кожне питання детально обговорюється.

Етап 2. Проєктування та технічна документація

Після збору всієї необхідної інформації настає етап проєктування. Розробники створюють прототип майбутньої CRM, який включає мокапи сторінок та систему навігації між ними, опис функціоналу та план розробки. Також цьому етапі підбирається технологічний стек.

Коли прототип готовий, він презентується замовнику та обговорюється. Як правило, під час такого діалогу виникають нові ідеї, як зробити систему ще кращою. Усі вони фіксуються, а потім упроваджуються.

Розробка CRM для вантажоперевезень

Етап 3. Розробка дизайну

Незважаючи на безліч процесів і завдань, які виконує CRM, її інтерфейс повинен залишатися простим і зрозумілим для користувача. Це дозволить спростити навчання персоналу роботі з новим програмним забезпеченням, а також зведе до мінімуму ймовірність допущення помилок.

Щоб створити по-справжньому комфортне візуальне оточення, дизайн CRM найчастіше розробляється індивідуально, з урахуванням функціоналу та корпоративної ідентичності компанії.

Етап 4. Програмування

Технічна розробка – це найбільш трудомісткий та тривалий етап у створенні CRM-системи. Вона складається із двох частин:

  • Frontend. Це клієнтська сторона програми, яка розробляється точно відповідно до затвердженого раніше дизайном. Основне завдання фронтенду у тому, щоб забезпечити взаємодію користувача з сервером.
  • Backend. Серверна частина проекту відповідає за роботу функціонала, зберігання даних та зв’язок із зовнішніми сервісами, наприклад, з телефонією або месенджерами для комунікації з клієнтами.
Розробка CRM для вантажоперевезень

Етап 5. Тестування

Після завершення розробки необхідно переконатися, що функціонал CRM працює коректно і так, як це було задумано на етапі планування. Цю роботу виконують QA-інженери.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Після розгортання CRM спочатку ваші співробітники можуть стикатися з непередбаченими помилками, які не були виявлені під час тестування.

У разі виникнення такої ситуації проблема вивчається розробниками та швидко усувається у рамках техпідтримки.

Також варто додати, що згодом CRM-система може доопрацьовуватися та удосконалюватися необмежену кількість разів. Таким чином, обростаючи новими функціями та модулями вона зростатиме паралельно з вашим бізнесом. Такі інновації реалізуються у форматі патчів з оновленнями та встановлюються у вже існуючу систему.

Розробка CRM для вантажних перевезень в AVADA MEDIA

Розробка CRM для вантажних перевезень в AVADA MEDIA

За допомогою індивідуальної CRM ви зможете автоматизувати більшість процесів у своїй компанії, знизите операційне навантаження на персонал та значно підвищите якість обслуговування клієнтів. Це підвищить вашу конкурентоспроможність і дозволить вивести бізнес на новий рівень.

Для розробки CRM-систем ми, в компанії AVADA MEDIA, використовуємо лише інноваційні технології та задіємо вже сформовані команди досвідчених розробників, що дозволяє нам створювати технічні рішення будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@