CRM для турагентств Бізнес online
У туристичного бізнесу є свої особливості побудови відносин з клієнтами. Тому система управління відносин з клієнтами, або customer relationship management system (скорочено CRM) для турагентства або туристичної компанії потрібна своя. Компанія AVADA MEDIA пропонує створення такої CRM з урахуванням ваших потреб і особливостей роботи.
CRM для турагентства значно спростить ведення клієнтської бази, дозволить мінімізувати вплив людського фактору на бізнес-процеси, скоротити витрати на рутинні операції і в перспективі збільшити прибуток.
Коли вам варто звернутися до Avada Media CRM для турагентства
Якщо ваші бізнес-процеси вже досить ускладнилися, а контроль над бізнесом слабшає, саме час замовити розробку CRM-системи в AVADA MEDIA. Зазвичай це відбувається, якщо в компанії працює більше 4-5 менеджерів, а особливо з відкриттям другого офісу. Для мережевих турагентств використання власної CRM – практична необхідність.
Отже, якщо ви:
– вам точно варто замовити у нас спеціалізовану СRМ для турагентства.
Сustomer relationship management system Опції СRM від Avada Media
По-перше, тепер всі ваші клієнти будуть в одній базі даних, використовувати яку зможуть як менеджери з продажу, так і маркетологи. Для цих цілей передбачено збереження історії комунікацій клієнта з компанією, а саме дзвінків (з можливістю вести запис), електронного листування і зустрічей. Менеджер самостійно вносить записи щодо особливостей роботи з кожним клієнтом. Такі записи значно підвищують шанси на повторне залучення клієнта при вмілому використанні. Підключення IP-телефонії дозволить зберігати записи дзвінків в цифровому вигляді. Такі записи можуть бути дуже важливі в різних випадках:
СRМ система для туризму передбачає наявність зручного календаря зустрічей з нагадуванням – тепер список клієнтів не потрібно вести в блокноті. Можливе налаштування повідомлень і використання інших функцій на мобільному телефоні, для цього ми можемо запропонувати вам розробку мобільного додатка. Після кожної зустрічі менеджер легко оновить базу даних, вносячи в неї нові відомості:
Переваги CRM для туризму Функції CRM
CRM для туризму передбачає ведення клієнта по всій воронці продажів, з моменту першого звернення і формування пропозиції до відсилання путівки. Система також дозволить формувати документи і звіти, отримувати статистику по всіх видах запитів, наприклад, за кількістю проданих путівок за певними напрямами, динаміці зростання популярності окремих напрямків.
Дуже важливо використовувати хорошу CRM турагентствам, які відкривають додаткові офіси. В такому випадку база даних для кожного офісу може бути окремою, але можливість отримувати зведену інформацію буде як і раніше доступна. Також система дозволяє розділяти права доступу менеджерів з різних офісів. CRM для турагентства може бути інтегрована з його сайтом. Це дозволить направляти в систему заявки, подані через форму сайту з повідомленням про це менеджеру і з розподілом заявок за напрямками.
Ще одна корисна функція для туристичного бізнесу, яку реалізує CRM – фінансова аналітика. За допомогою цього модуля власник бізнесу оцінить роботу кожного менеджера і всього агентства в цілому, проаналізує вартість одного клієнта і отриманий прибуток.
Система дозволить вести облік:
Менеджер без проблем зможе формувати і виставити клієнту рахунок, роздрукувати заповнені бухгалтерські документи, перевірити надходження оплати без необхідності використання бухгалтерських програм.
Для маркетологів CRM пропонує можливість інтеграції з Google Analytics. Ви легко проаналізуєте успішність рекламної кампанії, отримаєте статистику по дзвінках і заявках з сайту. Завдяки цьому ви швидко скоректуєте ваш рекламний бюджет і план. Також система дає широкі можливості для створення сегментованої реклами.
Додаткові можливості CRM для турагентств
Компанія AVADA MEDIA пропонує вам великий функціонал, але вибір необхідних опцій залишається за вами. Крім перерахованого вище, ми можемо реалізувати:
Потрібна робоча CRM для підвищення контролю над бізнесом і збільшення прибутку? Звертайтеся в AVADA MEDIA – ми створимо для вас працююче рішення.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32