Unreal Engine Ігрові двигуни
Багато розробників ААА-тайтлів, таких як Lies of P і Mortal Kombat 1 віддають перевагу ігровому движку Unreal Engine від Epic Games. І хоча UE в першу чергу призначений для геймдева, він також широко використовується в інших областях, наприклад, в архітектурі, медицині, промисловості та кінематографі.
У цій статті ми розберемо ключові функції Unreal Engine і постараємося відповісти на питання, що робить цей двигун таким особливим. Адже не випадково деякі великі студії, такі як CD Projekt, відмовляються від власних розробок та перекладають свої проекти на UE.
Головні особливості Unreal Engine Функції UE
Основний редактор движка – Unreal Editor, працює за принципом “користувач отримує те, що бачить”. Іншими словами, остаточний результат буде таким самим, яким розробники бачать його в 3D-в’юпорті. Крім цього, редактор дуже зручний у використанні і економить більшу частину часу команди — всі асеты, такі як моделі, візуальні ефекти, джерела світла та інші, можна розміщувати на сцені простим перетягуванням з папок. По факту, Unreal Editor є комплексною системою, орієнтованою на надання розробникам всіх необхідних інструментів в одному місці.
Для роботи з Unreal Engine можна використовувати С++ або його власну систему візуального програмування Blueprint, завдяки чому двигун буде «під силу» навіть користувачам, які не мають навичок кодингу. Звичайно, створити великий і складний проект на одних блюпринтах, швидше за все, не вийде, зате вони чудово підійдуть для проектування та швидкої перевірки нових ідей.
Ще один важливий інструмент в арсеналі Unreal Engine – Sequencer, призначений для створення кат-сцен. Його функціонал багато в чому схожий на звичайний відеоредактор: кожен елемент — звук, анімації і т.д., є власна доріжка, де можна додавати ключові кадри або окремо редагувати потрібний сегмент.
Тобто Sequencer надає можливості для повноцінного монтажу відео, без використання сторонніх сервісів, що досить зручно.
Також Unreal Engine полегшує розробку великих ігор із відкритими світами, надаючи систему для стрімінгу рівнів World Composition. З її допомогою розробники можуть створювати безшовний левел-дизайн, з ілюзією безперервної розповіді та оптимізацією продуктивності. На практиці це дає гравцям можливість вільно переміщатися за рівнями без екрана завантаження – всі дані про локації заздалегідь завантажуються в пам’ять, і просто відображаються або ховаються в міру пересування користувача.
Для роботи з анімаціями UE також має відмінний інструмент — Control Rig. Він дозволяє маніпулювати кістками персонажа у редакторі, чим помітно полегшує процес риггинга.
Unreal Engine також оснащений вбудованим імпортом готових плагінів Epic Games. З його допомогою в проект можна швидко додати згенеровані моделі персонажів з MetaHuman Creator, високоякісні ассети Quixel Megascans або ассети з Unreal Marketplace.
Що з'явилося в Unreal Engine 5 Unreal Engine 5
Unreal Engine 5 – це найсвіжіша версія движка від Epic Games, в якій з’явилися функції для створення максимально реалістичної графіки. Пропонуємо розглянути їх детальніше.
У UE5 Epic Games представили зовсім нову систему освітлень і відбиття – Lumen, що працює за принципом апаратного трасування променів. При стандартних налаштуваннях Lumen використовує програмну версію трасування променів на основі спрощених версій геометрії сцени – полів відстаней зі знаком, які відомі під назвою Signed Distance Fields. Крім цього, світло на великих поверхнях тут відбивається не від трикутників, як це відбувається в аналогічних програмах, а від вокселів елементів об’ємного відображення.
Поєднання цих факторів дозволяє створювати дуже реалістичне освітлення, а при використанні відеокарти за допомогою трасування променів ефект посилюється ще більше.
Nanite – візуалізована геометрична система, що використовує оновлений формат внутрішньої сітки та технологію рендерингу об’єктів у масштабі пікселів. На практиці це дозволяє рендерувати величезну кількість полігонів, яка може вимірюватися у мільярдах, і при цьому зберігати високу продуктивність гри. Надзвичайно важлива функція при створенні високо деталізованої графіки.
Необхідний для моделювання та скульптурування статичних мілин прямо в двигуні UE5. Він має вбудовані функції для створення простої геометрії, редагування сітки полігонів, генерації UV-розгортки та комбінування різних об’єктів.
У сукупності це дає величезні можливості при проектуванні ігрового оточення і дозволяє вирішувати всі завдання в одній програмі, без експорту/імпорту зі сторонніх сервісів.
Більш того, отриману в Modelling Tools геометрію можна легко оптимізувати за допомогою системи Nanite, про яку ми говорили вище.
Niagara це система для створення реалістичних спецефектів з урахуванням фізики об’єктів: дощу, вогню та інших внутрішньоігрових елементів.
Важливо, що в Niagara можна тонко налаштовувати будь-які параметри – задавати швидкість та напрямок створення частинок, вказувати час їхнього життя, змінювати реакцію на зіткнення з навколишнім середовищем та багато іншого. Це відкриває перед розробниками практично безмежні можливості у створенні найдивовижніших візуальних ефектів.
Ми вже згадували інструмент Control Rig, але з версії двигуна 5.1 створювати в ньому анімації стало ще легше. Так, розробники отримали можливість миттєво задіяти вибіркові групи кісток скелета, які використовуватимуться при конкретному русі моделі. А покращене перенаправлення анімацій тепер дозволяє переносити частину рухів зі стандартних скелетів на абстрактніші манекени ігрових персонажів.
Чи варто використовувати Unreal Engine Плюси та мінуси
Як і будь-яка технологія, Unreal Engine має свої переваги та недоліки. До плюсів двигуна можна віднести:
А тепер перейдемо до мінусів:
Розробка в AVADA MEDIA
Unreal Engine надає все необхідне для розробки ігрових проектів – фізику об’єктів, інструменти для створення анімацій, спецефектів, кат-сцен, проектування рівнів та багато іншого. У сукупності це помітно прискорює процес продакшену та дозволяє випускати великі ігри з відкритим світом та неймовірною графікою за лічені місяці. Тому більшість розробників ААА-тайтлів вважають за краще будувати ігри саме на цьому движку.
Якщо у вас є ідея для вражаючої гри, ми готові надати професійну команду для її технічної реалізації на движках Unreal Engine та Unreal Engine 5. Наші фахівці мають досвід розробки проектів будь-якої складності для більшості популярних платформ – веб, IOS, Android, ПК та консолей.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32