Розробка CRM-системи Ефективний спосіб автоматизації бізнесу і підвищення продажів
CRM – це програмний комплекс для автоматизації взаємодій з клієнтами або партнерами. Правильно налаштована і налагоджена CRM-система повинна бути у будь-якої стабільної комерційної компанії і вже тим більше у державної або громадської організації, яка працює з фізичними або юридичними особами. У багатьох випадках ефективніше і вигідніше буде замовити розробку CRM-системи, але іноді можна обмежитися її безкоштовною версією.
Головна перевага впровадження системи CRM (від англ. Customer Relationship Management), яку може відчути комерційна компанія протягом буквально кількох місяців після установки / налаштування системи і навчання персоналу, – підвищення обсягів продажу.
Відсоток зростання багато в чому залежить від специфіки бізнесу і ступеня автоматизації бізнес-процесів, а також від того, наскільки вдалося автоматизувати комунікацію персоналу з клієнтами або партнерами. За усередненою оцінкою експертів для середніх і великих компаній можливе зростання в межах від 15% до 35% і вище.
У яких же випадках можливе настільки відчутне зростання, і чому досить витратний проєкт по розробці CRM-системи може дати більш високі результати в порівнянні з використанням універсальних CRM-програм відкритого і умовно-безкоштовного типу?
Що являє собою CRM-система? CRM-система
Розробка і впровадження CRM-системи найбільш затребувана в ситуаціях, коли відбувається якісний стрибок у веденні бізнесу і управлінні компанією. Тобто кількість комунікацій (продажів, угод) протягом дня, а також кількість бізнес-контактів (телефонних дзвінків, електронних листів, смс-повідомлень), які виконує менеджер протягом місяця, перевищує поріг, доступний оперативній пам’яті людини. В цьому випадку ресурс, який витрачає персонал на ведення документації та складання табличок в Excel, можна перенаправити на виконання прямих обов’язків.
А на CRM-систему можна перекласти такі функції:
Яким чином розробка CRM-системи підвищує прибутковість бізнесу Переваги для бізнесу
Будь-яка CRM-система повинна включати кілька програмних модулів, що забезпечують автоматизацію управління компанією:
На практиці менеджер, який виконує продаж товару / послуги, здійснює дзвінок з комерційною пропозицією або відправляє документ електронною поштою може все це робити за допомогою CRM-системи. Дані про партнера або клієнта вводяться в систему одноразово, і, наприклад, замовник, просто поцікавився по телефону товаром або послугою, отримає статус «Перший дзвінок», а клієнт, який залишив заявку з переліком потрібних позицій на сайті, потрапить в категорію «Формування замовлення».
На наступний день, навіть якщо менеджер, який працював з клієнтами, не зможе повернутися до виконання обов’язків, бізнес-процеси не зупиняться. CRM-система сама нагадає людині, кому потрібно передзвонити або відправити електронною поштою комерційну пропозицію, кому потрібно підготувати документи для оплати товару, а хто чекає відвантаження і доставки вже оплачених позицій. Одночасно програма в зручному вигляді надасть керівнику статистику продажів того чи іншого товару, звіт про роботу менеджера або аналіз поведінки клієнта.
В результаті власник бізнесу може не боятися, що:
Крім того, розробка і впровадження CRM-системи дозволяє відмовитися від невиправданого збільшення штату. Вільні кошти в цьому випадку будуть спрямовані в першу чергу на розвиток бізнесу.
CRM-система для малого та великого бізнесу: коробкова версія або розробка CRM «з нуля» Що вибрати?
Замислюючись про розробку та впровадження CRM-системи, зазвичай порівнюють такі варіанти:
Вибір в більшості випадків роблять в залежності від бюджету і розміру комерційної структури або держпідприємства. Потрібно розуміти, що функціональність і структура CRM-систем коробкового типу орієнтована на усереднені потреби.
При цьому удосконалення використання безкоштовної CRM-системи вимагає залучення програмістів.
Від чого залежить вартість розробки CRM-системи Ціна CRM-системи
Як і у випадку з розробкою іншого програмного забезпечення вартість розробки CRM-системи визначається людино-годинами (трудовитратами), які потрібні для реалізації даного завдання. Умовно, завдання розробки і впровадження CRM-системи можна розділити на такі етапи:
Час, необхідний для розробки CRM-системи просунутого рівня, – близько 1000 годин.
Чому варто замовити розробку CRM-системи саме у нас? AVADA MEDIA
У портфелі наших проєктів уже є реалізовані CRM-системи початкового і просунутого рівня, виконані для потреб замовників з різних галузей (туристична компанія, сервіс таксі, управління рестораном, керуюча компанія в сфері ЖКГ та ін.).
Одне з рішень – коробкова CRM-система для забудовників «Новобуд» – оптимізує бронювання і покупку нерухомості онлайн. В даному випадку був реалізований простий сервіс вибору нерухомості (житло, паркінг, комерційна нерухомість) на сайті забудовника з автоматизацією роботи відділу продажу.
CRM-система «Новобуд» дає можливість вести онлайн базу нерухомості, клієнтів, документації, а також агентств нерухомості і менеджерів з продажу. Без додаткової синхронізації даних вся необхідна користувачеві (клієнту, менеджеру, керівнику) інформація відтворюється в інтернеті і на мобільних пристроях в реальному часі.
Термін реалізації проєкту склав 74 дня, а система була використана для потреб ЖК Club Marine в Одесі.
Розробляємо і впроваджуємо CRM для таких сфер бізнесу Напрями
Що потрібно враховувати перед початком розробки CRM-системи ?
Які модулі зазвичай включають у CRM ?
Приклади стандартних модулів:
Як переконатися, що співробітники будуть використовувати CRM ?
Як забезпечити безпеку даних у CRM ?
Рекомендації щодо безпеки:
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32