VR / AR ТЕХНОЛОГІЇ

Як AR технології можуть допомогти рітейлу

Як AR технології можуть допомогти рітейлу

AR у бізнесі

Як AR технології можуть допомогти рітейлу AR у бізнесі

Останнім часом технології AR зробили крок далеко вперед і почали змінювати модель ведення роздрібного бізнесу. Вже зараз понад 62% споживачів вважають за краще купувати у продавців, які використовують доповнену реальність, оскільки це дозволяє їм більше дізнаватися про товар, а 40% з них готові навіть переплачувати за таку можливість.

У цій статті поговоримо про те, який потенціал мають технології AR в рітейлі, як саме вони використовуються в цьому сегменті, а також розберемо кілька успішних кейсів на прикладі відомих брендів.

Що таке доповнена реальність

Опис технології

Що таке доповнена реальність Опис технології

Доповнена реальність – це інтерактивна версія фізичної реальності, яка додатково збагачена цифровими елементами, такими як зображення, звуки та інші сигнали. По суті, AR реальний світ поєднується з віртуальним, що дозволяє продавцям більш ефективно взаємодіяти зі споживачами.

Для роботи з доповненою реальністю використовують інтелектуальні апаратні пристрої, такі як смартфони, планшети або AR-окуляри. За допомогою алгоритмів комп’ютерного зору та машинного навчання вони в режимі реального часу розпізнають об’єкти фізичного середовища та дозволяють користувачеві взаємодіяти з ними у віртуальній площині.

Як AR технології можуть допомогти рітейлу

Переваги AR для роздрібних продавців та електронної комерції

Переваги

Переваги AR для роздрібних продавців та електронної комерції Переваги

Насамперед потрібно поговорити про те, що бізнес отримує від впровадження технології доповненої реальності. Тут можемо виділити кілька важливих пунктів:

  • Підвищення впізнаваності. Незважаючи на те, що технологія AR вже набула достатньої популярності, в комерції вона поки що використовується нечасто. Відповідно, роздрібним компаніям це дає можливість зацікавити свою аудиторію та підвищити сприйняття бренду, надавши йому інноваційного відтінку.
  • Підвищення залучення. Доповнена реальність сама по собі є інтерактивною технологією та пропонує користувачам глибшу взаємодію з товарами та вітриною. Як результат, це позитивно позначається на відсотку конверсії.
  • Зменшення повернень. AR надає споживачеві вичерпну інформацію про продукт за допомогою різних мультимедійних засобів: інфографіки, відео, зображень та аудіо. Таким чином, при здійсненні онлайн-покупок у користувача не залишиться причин відмови від товару після його отримання.
  • Управління ланцюжками постачання. Доповнена реальність дозволяє компаніям в режимі реального часу отримувати дані про залишки на складах і більш ефективно управляти запасами, що особливо актуально, при роботі з продукцією, що швидко псується. Крім того, AR надає співробітникам складу можливість відстежувати інформацію про упаковку та доставку замовлень, що прискорює логістику та підвищує її точність.

Які види AR використовуються в рітейлі

Типи AR

Які види AR використовуються в рітейлі Типи AR

Існує кілька різновидів доповненої реальності. Тому пропонуємо розглянути, які типи AR можуть використовуватись у сегменті роздрібної торгівлі:

  • AR на основі маркерів. Така доповнена реальність створюється за допомогою технології розпізнавання зображень. У цьому випадку AR розпізнає об’єкти за допомогою встановлених маркерів, визначає їх розташування в просторі, а потім накладає потрібне віртуальне зображення.
  • Безмаркерна AR. Цей вид AR є більш складним, оскільки пристрій повинен розпізнавати всі об’єкти, розташовані в полі зору камери. Але в той же час він дає набагато більшу гнучкість і масштабованість. Для налаштування орієнтації тут використовуються час, дані акселерометра та GPS.
  • AR на основі розташування. На основі GPS визначає місцезнаходження користувача та дозволяє накладати візуальні зображення на різні архітектурні об’єкти.

Така доповнена реальність використовувалася у грі Pokémon Go, а найближчим часом також буде впроваджена Google для створення WebAR.

  • AR на основі проекцій. Проєктує синтетичне світло на плоску фізичну поверхню та дозволяє демонструвати деталі тривимірних моделей. Більш того, така AR дозволяє навіть взаємодіяти з зображенням, що проєктується, оскільки здатна «розуміти» дії користувачів. Фактично це дає роздрібним продавцям можливість виконувати презентацію товарів за допомогою голограм.
  • AR на основі контурів. Розпізнає об’єкти реального світу за обрисами (контурами), і дозволяє накладати на них AR-зображення. В результаті у користувача створюється враження, що він за допомогою смартфона керує фізичним середовищем.
Як AR технології можуть допомогти рітейлу

Як AR допомагає великим брендам збільшити продажі

Кейси

Як AR допомагає великим брендам збільшити продажі Кейси

Пропонуємо перейти від теорії до практики та розглянути, як технологія доповненої реальності працює на реальних ринках та допомагає брендам більше заробляти.

Один із найяскравіших прикладів – це IKEA. Вона використовує AR для того, щоб користувачі могли “приміряти” нові меблі у власному інтер’єрі перед покупкою. Процес відбувається так: клієнт знаходить товар, що його зацікавив, вибирає відповідну функцію і направляє камеру смартфона туди, де планує поставити меблі.

Таким чином компанія позбавила своїх клієнтів «неприємних» сюрпризів, підвищила їх лояльність і, зрозуміло, збільшила продажі.

До речі, аналогічне рішення впровадила і канадська компанія EQ3, розробивши десктопний додаток із функціями «примірки» меблів. Як результат, кількість клієнтів компанії за офіційними даними збільшилася на 429%.

Компанія Zeekit, яку нещодавно придбав Walmart, використовує AR як віртуальний примірочний одяг. Тут все досить просто — покупець завантажує у додаток своє фото на повний зріст, після чого може подивитися, як на ньому виглядатиме той чи інший одяг, у тому числі у поєднанні з різними аксесуарами. Цікаво, що користувачі користуються цим рішенням не лише в онлайні, а й у офлайн-магазинах.

Ще один приклад – L’Oréal Paris. Косметичний бренд використовує AR для візуалізації макіяжу.

Як AR технології можуть допомогти рітейлу

Розробка AR-рішень у AVADA MEDIA

Розробка AR-рішень у AVADA MEDIA

Приклади світових брендів наочно демонструють, як саме технологія доповненої реальності підвищує прибутковість та ефективність компаній у сегменті роздрібної торгівлі. І доки AR не почала використовуватися повсюдно, доцільність інвестицій у її впровадження є найрентабельнішою.

Компанія AVADA MEDIA має досвід розробки AR-рішень та готова надати вже сформовані команди фахівців для реалізації таких проєктів. Ми допоможемо визначити найбільш доцільний варіант використання технології у вашому бізнесі, розробимо інноваційний додаток та допоможемо вивести його на ринок.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@