Gamedev

Найняти команду для розробки гри

Яка команда знадобиться для розробки гри

Gamedev

Яка команда знадобиться для розробки гри Gamedev

За підсумками 2022 року обсяг ринку ігор склав 184,4 мільярда доларів, і аналітики з Newzoo переконані, що в 2023 році ця цифра зросте до 211,2 мільярдів. Причому майже половина цієї суми посідає сегмент мобільних ігор, а саме — 103,1 мільярдів.

Це ми до того, що розробка гри — один із найпривабливіших напрямів для інвестицій, і у разі успіху проєкт може окупитись уже в перший рік.

Наприклад, MOBA Honor of Kings від студії Tencent минулого року принесла своїм творцям прибуток у розмірі $238,2 мільйонів, і це далеко не єдиний кейс.

У цій статті поговоримо про те, як скористатися цією тенденцією та розробити власний ігровий проєкт, яка команда для цього буде потрібна і як проходить процес продакшену.

Команда для розробки гри

Визначаємось із жанром

Жанри ігор

Визначаємось із жанром Жанри ігор

Вибір жанру – основний етап розробки гри. Він впливає на вартість та швидкість розробки, геймплей, цільову аудиторію та варіанти монетизації проєкту. Крім того, жанр формує очікування геймерів від геймплею — наприклад, якщо мова про RPG, то гравцям доведеться битися і покращувати навички героя, а в шутерах основний акцент буде на стрільбі.

На сьогодні нам відомі сотні ігрових жанрів, але межі між ними стираються, оскільки розробники постійно експериментують та створюють різні проміжні варіанти. Тому ми вирішили перерахувати найпопулярніші та затребувані на ринку жанри, інвестиції в які з великою ймовірністю окупляться.

  • Adventure. Пригодницькі ігри – це типові історії про героїв. Тут у центрі уваги не битви, а історія, яка змушує гравців досліджувати навколишній світ та просуватися за сюжетом. Як наслідок — при розробці такої гри можна менше уваги приділяти бойовим механікам, а ось сюжет та головоломки доведеться продумати просто бездоганно.
  • RPG. Це спадкоємці рольових настільних ігор, в яких гравець має виконувати завдання, прокачувати скіли, створювати амуніцію і, звичайно, битися. Сьогодні RPG продаються найбільшими тиражами, але й конкуренція у цій ніші надмірно висока. Щоб створити успішну гру в цьому жанрі, доведеться добре попрацювати над сюжетом, бажано придумати і реалізувати нові бойові механіки з ідеальним балансом і математикою, а також впровадити мультиплеєр, що дозволяє гравцям грати спільно або в режимі PvP. Один із яскравих прикладів цього жанру останніх років – проєкт Elden Ring.
  • Шутери. У минулому шутери належали до категорії екшенів, але завдяки величезному комерційному успіху змогли виділитися окремий жанр. Вони бувають двох форматів: від першої особи – CS: GO, Call Of Duty, і від третьої особи – Fortnite, Warframe та інші. Як відомо з назви, їх головна риса — стрілянина з різних видів вогнепальної зброї.
  • Стратегії. Ще один досить популярний жанр, який особливо популярний у мобільному сегменті ігор. Розрізняють два основні підвиди стратегій: покрокові – коли гравці роблять ходи по черзі, та стратегії в реальному часі, коли геймерам потрібно «на ходу» змінювати свою тактику для досягнення цілей.
  • Казуальні ігри. Відрізняються немудрим геймплеєм та легкими механіками. Ідеальний формат для людей, які не мають часу занурюватися в заплутаний сюжет і потрібно просто скоротити час. За рахунок своєї простоти, казуальні ігри стали одними з найбільш затребуваних на ринку мобільних ігор і, при цьому їх розробка обходиться набагато дешевше в порівнянні з RPG і шутерами.
  • ММО-ігри. Масові розраховані на багато користувачів ігри пропонують геймерам позмагатися в групових змаганнях по інтернету. Найпоширеніший приклад ММО – це королівські битви в іграх Call Of Duty, Fortnite та інших. При розробці таких проєктів важливо подбати про якісну серверну архітектуру та стійкість мережевих протоколів TCP/IP, щоб геймери могли максимально насолодитися ігровим процесом і не помічали ping.

Підбираємо оптимальну команду для розробки

Команда

Підбираємо оптимальну команду для розробки Команда

Коли жанр визначено, можна розпочинати підбір команди. Як показує практика, над створенням гри можуть працювати лише кілька людей, або сотні фахівців — усе залежить від обсягу завдань, бюджету та запланованої швидкості релізу. Але ролі в геймдев-команді завжди залишаються незмінними незалежно від того, що ви розробляєте — невеликий інді-проєкт або гру рівня ААА.

У нашій компанії є вже сформовані команди досвідчених геймдев-розробників, які мають усі необхідні навички для створення ігор будь-якої складності і в будь-якому жанрі. Докладніше поговоримо про те, яких фахівців ми можемо надати для реалізації вашого проєкту.

Project manager

Відіграє головну роль у розробці та відповідає за виведення на ринок якісного продукту. Для цього PM працює з командою, фінансами, завданнями та термінами, а також перебуває у тісному контакті з клієнтом, щоб vision гри залишався незмінним під час всього життєвого циклу.

Геймдизайнер

Відповідає за весь цикл створення гри – від розробки концепції до розробки правил геймплею. Розрізняють чотири основні категорії геймдизайнерів:

  • Геймдизайнери-наративники — пишуть сюжет, діалоги та працюють над сеттингом.
  • Левел-дизайнери – це архітектори геймплея, які займаються збиранням рівнів з готових компонентів. Вони вигадують загадки, розміщують лут та ворогів по локаціях, а також стежать за тим, щоб проходження гри не було надто простим чи складним.
  • Геймдизайнери-математики – працюють над оптимізацією балансу: розраховують характеристики юнітів, зброї та обладунків, керують нарахуванням окулярів досвіду та іншими метриками. Також вони можуть брати участь у вирішенні питань, пов’язаних із монетизацією — наприклад, які показники має мати платний внутрішньоігровий лут, щоб це не сильно вплинуло на ігровий досвід інших геймерів, які нагороди варто включити в gamepass і т.д.
  • Геймдизайнери-аналітики вивчають продукти конкурентів і знаходять механіки, які можна впровадити в гру для покращення ігрового досвіду.
  • Геймдизайнери систем – розраховують метрики та визначають технології, за допомогою яких розроблятиметься гра. Їхнє основне завдання полягає в тому, щоб забезпечити максимальну продуктивність продукту.
Команда для розробки гри

Сценарист

Пише сценарій основного сюжету та додаткових місій, а також описує кожного ігрового персонажа: його передісторію, характер, звички та світогляд. Згодом ця інформація використовується при створенні концепт-артів, щоб візуальна модель дійової особи повністю відповідала моделі поведінки.

Game Artist

Game Artist – це художник, який перетворює затверджені концепції на готові ігрові асети. У його завдання входить промальовування персонажів, екіпірування, оточення та інтерфейсів – тобто всіх елементів, з якими може взаємодіяти геймер під час ігрового процесу. До проєкту можуть бути залучені 2D чи 3D художники. Тут все залежить від ігрового проєкту.

Команда для розробки гри

FX artists

Художники за спецефектами роблять ігрові пригоди більш захоплюючими та захоплюючими. Вони можуть створювати такі ефекти, як вибухи, дим, вогонь, погодні явища та інше.

Для досягнення максимально реалістичних результатів, FX artists використовують спеціалізоване програмне забезпечення: Houdini FX та Maya, або можливості ігрових движків, наприклад Unity або Unreal Engine 4.

Motion designer

Аніматор «оживляє» моделі, які створив Game Artist, і працює над тим, щоб їхній рух у просторі виглядав максимально природно та реалістично. Анімації в іграх бувають двох типів:

  • Full animation – передбачає дуже високу частоту кадрів, щонайменше 25 кадрів на кожну секунду хронометражу. Причому за такого підходу анімуються всі елементи оточення. Відповідно, така анімація забирає досить багато часу, через що найчастіше використовується в ААА-іграх.
  • Limited animation — спрощена анімація передбачає меншу кількість кадрів на секунду, при цьому деякі елементи можуть залишатися статичними.

Розробники

У геймдеве розробник – це широкий термін, що включає безліч вужчих спеціалізацій. Тому пропонуємо розглянути, яких фахівців ми можемо залучити до роботи над вашим проєктом:

  • Engine Developers. Займаються створенням ігрового двигуна – різних утиліт та інструментів для інших розробників, а також виконують SDK-інтеграцію.
  • DevOps Developers. Працюють над мікросервісами та створюють клієнти, які дають користувачам можливість спільно грати по Мережі, оновлювати ігри та здійснювати внутрішньоігрові покупки.
  • Tools Developers. Створюють інструменти для геймдизайнерів – Qt або безпосередньо всередині движка.
  • UI Developers. Працюють безпосередньо над ігровим інтерфейсом, роблять меню та різні переходи між ними.
  • Graphics Programmers. Оптимізують внутрішньоігрову графіку та створюють максимально якісну «картинку» за мінімальних витрат ресурсів. Для цього вони працюють із низькорівневим шаром – OpenGL, DirectX.
  • VR Developers. Задіяні під час створення ігор з віртуальною реальністю. Вони працюють над тим, щоб геймер міг повністю зануритися в ігровий світ і, при цьому, почував себе максимально природно.
  • Backend Developers. Беруть участь у геймдев-процесі, але не стосуються самої гри. Їхня зона відповідальності — налаштування серверів, робота з мережевими протоколами та отримання даних.

Гейм-тестувальники

Плейтестери беруть участь на всіх етапах розробки та відповідають за те, щоб у реліз вийшов максимально підготовлений продукт, що не містить помилок. Для цього вони розробляють стратегії тестування, пишуть автотести та за потреби контролюють виправлення багів.

Команда для розробки гри

Вибираємо технічну архітектуру

Технології

Вибираємо технічну архітектуру Технології

Для розробки ігор можуть використовуватись різні технології, але переважно це низькорівневі мови програмування. Наша команда може працювати практично з будь-яким стеком, включаючи:

  • С# — мова сценаріїв відеоігор, яка визначає ігрові механіки та повідомляє пристрій, що потрібно робити під час ігрового процесу. До того ж, вона є мовою за замовчуванням у двигуні Unity 3D.
  • C++ – низькорівнева мова, що забезпечує максимальну швидкість гри. Вона використовується в більшості консольних та ПК-ігор.
  • Java – універсальна і кросплатформна мова, якою можна писати гру практично для будь-якої ОС, наприклад на iOS, Android, Microsoft і Linux.
  • JavaScript – використовується для створення браузерних ігор.
  • Python – завдяки можливостям бібліотеки PyGame ідеально підходить для розробки невеликих ігрових проєктів.
  • Swift – нативна мова для iOS, що дозволяє ефективно працювати зі спрайтами, текстурами та фізикою об’єктів. Відмінно підходить для створення ігор.
  • Kotlin – це наївна мова для Android. Код Kotlin може використовувати С-бібліотеки, що дозволяє створювати ігри не тільки з використанням її власних спеціалізованих бібліотек, таких як KorGE, але також на основі SDL, GTK/OpenGL і GDX.

Також для розробки ігор наша команда використовує популярні ігрові движки, такі як Unity, Unity 3D, Unreal Engine 4 та Unreal Engine 5.

Команда для розробки гри

Як відбувається розробка гри

Етапи розробки

Як відбувається розробка гри Етапи розробки

Розробка гри виконується короткими спринтами за методологією Scrum і складається із шести основних етапів:

  • Планування гри. Визначається концепція продукту, жанр, аудиторія та платформи, на якій вона працюватиме: HTML5, mobile або desktop.
  • Проєктування. На цьому етапі тестуються нові ідеї, конкретизуються механіки, описується функціонал, складається GDD – документ з дизайну гри, технічна документація, а також робляться чернові нариси художнього оформлення ігрового світу. За фактом такий прототип дозволяє визначити життєздатність продукту і рентабельність подальшої розробки.
  • Виробництво. Це найскладніший етап, під час якого створюється сценарій, промальовуються персонажі та ігровий світ, розробляються анімації, а програмісти пишуть код, що забезпечує працездатність гри.
  • Тестування. На цьому етапі плейтестери виконують багаторівневе тестування гри: перевіряють її на наявність багів, зручність використання ігрового інтерфейсу, актуальність та захоплюючість діалогів та інше. Тільки після завершення тестування можна сказати, що гра готова до релізу.
  • Реліз та розвиток. Щоб гра постійно залишалася цікавою для геймерів, її потрібно постійно розвивати — проводити сезонні події, додавати нові механіки, створювати нових персонажів та інше. Тому навіть після релізу технічна робота над продуктом не зупиняється.

Розробка гри в AVADA MEDIA

Розробка гри в AVADA MEDIA

Розробка гри вимагає досить великих вкладень – часу, ресурсів та грошей. І щоб у результаті проєкт окупився, його технічне виробництво варто довірити професіоналам, які вже мають відповідний досвід. Для AVADA MEDIA геймдев – один з основних напрямків роботи.

Реалізацією ігор нашої компанії займаються вже сформовані команди фахівців, які випустили у реліз не один успішний проєкт. Ми допоможемо вам спроєктувати, розробити та вивести на ринок перспективний продукт, здатний досягати поставлених фінансових цілей.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом