РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM для ведення SEO

Розробка CRM для SEO

CRM

Розробка CRM для SEO CRM

CRM-система ідеально поєднується з цілями ефективної SEO-стратегії. Вона може забезпечити єдність дій всього вашого бізнесу. Незалежно від масштабу компанії система дозволяє отримати максимальну віддачу від цифрового позиціонування.

CRM системи для SEO – це системні комплекси та набори інструментів, призначені для автоматизації процесів та прискорення просування сайтів у пошуку Google.

Якими функціями може бути оснащена система CRM для SEO:

Можливості CRM для SEO

Якими функціями може бути оснащена система CRM для SEO: Можливості CRM для SEO

Ведення проєктів

Функція ведення проєктів дозволяє бути впевненим у тому, що завдання виконуються якісно та вчасно. Вона також дає можливість відстежувати прогрес та забезпечує ефективне планування завдань. Можна отримувати конкретні дані щодо кожного завдання SEO, прикріплювати необхідні документи, керувати робочими процесами SEO у межах встановлених термінів.

Можна контролювати результати на кожному етапі, бачити, хто над чим працює у певний час чи день, реєструвати кількість годин, витрачених членами команди на виконання конкретних завдань, для кращого делегування повноважень та виставлення рахунків клієнтам, розбивати великі завдання на підзавдання та доручати їх різним співробітникам .

Інструменти аналізу сайтів на SEO параметри

  • Технічні параметри (биті посилання, файли robots.txt та sitemap.xml, склеювання дзеркал)
  • Аналіз текстів на унікальність, нудота, якість
  • Аналіз індексації
  • Швидкість завантажень сторінок
  • Структура URL
  • Дублювання
  • Використання ключових слів
  • Аналіз метаданих (заголовки сторінок, метаописи, теги заголовків)
  • Внутрішня перелінковка

Відстеження позицій в Google

Одним із найпоширеніших способів використання інструментів відстеження ранжирування є моніторинг того, як сторінки вашого сайту просуваються в пошуку. Це дозволяє контролювати роботу, коригувати стратегію, відстежувати ефективність та результативність роботи.

Інший поширений спосіб їх використання – відстеження результатів пошуку сторінок ваших конкурентів. Для цієї функції розробляється та впроваджується в CRM систему парсер видачі Google

Закупівля посилань

Одним із найкращих способів підвищення рейтингу вашого сайту в пошукових системах є закупівля посилань. Це чудовий спосіб підвищити авторитет домену вашого сайту та збільшити його рейтингову позицію у популярних пошукових системах.

Оскільки пошукові системи визначають якість та кількість посилань як важливий показник, то вони, безумовно, допомагають ранжируванню ресурсу. Саме завдяки лінкам створюється реферальний трафік – залучається дедалі більше нових відвідувачів.

Інструмент, який може бути вбудований в CRM для SEO, допомагає шукати якісних донорів, вести облік куплених на них посилань, планувати закупівлі різних типів посилань і так далі.

Вирощування SEO-лідів

SEO наводить людей до вашого контенту. Але що відбувається далі? Якщо ви не отримуєте достатньої залученості на ваших сторінках або відгуку на ваші заклики до дії (CTA), то пошукова оптимізація постраждає.

CRM може створити стратегію SEO. Ви отримаєте уявлення про те, скільки конверсій ви генеруєте, чи залучає SEO потрібні типи людей на ваші сторінки і що наводить їх насамперед.

Аналіз поведінкових факторів

Аналітика поведінки користувачів – це практика збору та аналізу кількісних та якісних даних про те, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом. Ці дані допомагають чітко зрозуміти, чого хочуть відвідувачі вашого сайту, що для них важливо і з чим вони стикаються. Ці показники також допоможуть вам дізнатися скільки людей заходять на ваш сайт і звідки вони приходять. Вони чудово допомагають зрозуміти, чи працюють ваші стратегії чи ні.

Аналіз показників відмов

Показники відмов мають велике значення для досягнення цілей: відвідувач, який піде з вашого сайту, не конвертуватиметься. Тому зниження ймовірності того, що хтось піде з вашого сайту, допоможе збільшити кількість можливих конверсій. Показник відмов також може використовуватися як важливий фактор ранжирування Google, він визначає, чи є проблеми з релевантністю контенту, досвідом користувача, оформленням сторінки або копірайтингом. Зрештою, показник відмов вкаже вам на те, що різні елементи потребують поліпшення або подальшого аналізу.

Інструменти аутріча

Як стратегія SEO аутріч використовується для створення цінних зворотних посилань від зовнішніх видавців на один сайт клієнта. Мережа зворотних посилань підвищує рейтинг сайту на сторінках результатів пошукових систем (SERPs), забезпечуючи кваліфікований органічний, реферальний трафік та збільшення доходів. Аутріч – це ще й підвищення авторитету компанії та зміцнення впізнаваності бренду.

Розробка CRM для SEO

Особливості розробки CRM-системи

Етапи розробки

Особливості розробки CRM-системи Етапи розробки

Технічне виробництво CRM системи для SEO включає кілька етапів:

Крок 1. Бізнес аналіз

Аналітики визначають цілі та завдання самої CRM-системи, звертаються до рішень, які вже присутні на ринку та проводять аналізи існуючих систем, проводять докладні наради з клієнтом для постановки завдань майбутньої CRM.

Крок 2. Проєктування та технічна документація

Команда працює над створенням:

  • Мокапа – макет інтерфейсу з вміщеним на ньому дизайнерським рішенням (за його допомогою клієнт може побачити свій продукт «у справі»)
  • Повного опису функціоналу, що розробляється
  • Аналіз та опис усіх інтеграцій майбутньої CRM системи із зовнішніми інструментами
  • Стека технологій, який використовуватиметься при розробці
  • Побудова архітектури майбутнього проєкту
  • План реалізації робіт

На цьому етапі відбувається розрахунок термінів та вартості виробництва проєкту.

Розробка CRM для SEO

Крок 3. Дизайн

UI дизайнери створюють зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для CRM системи, оскільки цей багатозадачний інструмент відрізняється високою концентрацією функціоналу. Незалежно від масштабів системи фахівці працюють над створенням дизайну, використовуючи вже готові компоненти для побудови інтерфейсів або повністю з нуля. Перша опція значно збільшує швидкість реалізації.

Крок 4. Програмування

Технічна частина розробки CRM для SEO складається з двох частин:

  • Frontend-частина

Публічна частина web-системи, з якою користувач може взаємодіяти та контактувати безпосередньо, реалізується за допомогою стандартних (HTML, CSS, JS) або реактивних технологій (Vue.js/React.js). Стандартна реалізація більш бюджетна і швидка.

  • Backend-частина

Внутрішня частина продукту, яка знаходиться на сервері і прихована від користувачів, може бути реалізована за допомогою різних технологій:

  • Фреймворки Python та Фреймворки PHP — програмні платформи, які значно прискорюють створення серверної частини CRM
  • JAVA – технологія, яка дозволяє ефективно обробляти складні дані
  • NODE.JS – технологія, яка забезпечує легкі та ефективні рішення для розробки
  • Парсери можуть бути написані на Python, JAVA або C++

Також на цьому етапі розробки впроваджуються інтеграції із зовнішніми інструментами (наприклад, Google Analytics, Search Console, сервісами email або SMS розсилок тощо)

Крок 5. Тестування та розгортання

Після завершення технічної розробки CRM, проводиться ретельне тестування, яке включає такі критерії:

  • Зручність використання
  • Продуктивність
  • Відповідність функціоналу ТЗ
  • Безпека.

Крок 6. Розвиток та доопрацювання

Розширення можливостей та покращення функціоналу – невід’ємні аспекти збереження актуальності проєкту. У процесі роботи з CRM та розвитку SEO в цілому може виникнути необхідність впровадження нового функціоналу, щоб CRM система залишалася ефективною та миттєво адаптувалася до нових потреб клієнта або нових алгоритмів ранжирування Google.

Крім безпосередньої розробки, ми також готові надати послуги з модернізації нового інструменту.

Розробка CRM для ведення SEO в AVADA MEDIA

Development

Розробка CRM для ведення SEO в AVADA MEDIA Development

CRM система – це потужний інструмент, який можна використовувати для оптимізації операцій, покращення обслуговування клієнтів та підвищення ефективності.

Компанія AVADA MEDIA відрізняється своєю експертністю у розробці такого роду систем. Багаторічний досвід та розробка більш ніж двох десятків CRM систем для різних сфер бізнесу гарантує успішну реалізацію вашого проєкту нашою командою.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@