Що таке Чат-бот? СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
Останнім часом все більше компаній в різних сферах бізнесу використовують чат ботів – програми, що імітують живе спілкування з користувачем. З їх допомогою споживач швидше отримає потрібну йому інформацію або зробить певну дію.
Сфери їх поширення найрізноманітніші: від банків (допомагає з проведенням транзакцій, переглядом балансу і т.д.) до аптек (резервування товарів, замовлення доставки).
У чат-ботів є дві величезні переваги в порівнянні зі службою підтримки:
Їх поділяють на два види: декларативні і інтелектуальні.
Декларативні програми знадобляться для відповіді на фіксовані питання. Наприклад, при купівлі квитків на літак. Сценарій розмови з покупцем прописаний заздалегідь, адже відомо, що він буде запитувати інформацію про рейси, вільні місця та ін.
Інтелектуальні чат-боти використовують машинне навчання, постійно розвиваючись. Вони враховують контекст повідомлення, розуміють природну мову (NLU). Це дозволяє надавати покупцям тільки релевантну інформацію, яка відповідає їх запитам. Вони вивчають потреби користувачів, пропонують рекомендації, підтримують розмову.
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32