Розробка чат-ботів для бізнесу

Розробка чат-ботів для бізнесу

Title Banner Image

У сучасному бізнесі оперативність обслуговування та персоналізація комунікації безпосередньо впливають на обсяг продажів і лояльність клієнтів. Але менеджери не завжди встигають своєчасно обробляти всі запити. При цьому рутинні завдання забирають величезну кількість часу, відволікаючи співробітників від більш важливих обов’язків. Професійна розробка чат-бота для Telegram, інших месенджерів, соцмереж або сайту дозволяє вирішити всі ці та безліч інших питань за рахунок автоматизації.

При цьому розумні цифрові помічники здатні прискорити та оптимізувати бізнес-процеси, підвищити їх результативність і скоротити бюджет на виконання рутинних завдань:

  • закривати більше угод, підвищити конверсію;
  • обслуговувати клієнтів швидше і якісніше;
  • надавати безперервну кваліфіковану технічну підтримку в лічені секунди після звернення, цілодобово;
  • поліпшити комунікацію з клієнтами.

При цьому чатботи не беруть лікарняних, не помиляються, не порушують регламент і нічого не забувають. Якщо ви хочете поліпшити якість сервісу, підняти ККД, безшовно впровадити автоматизацію і знизити витрати, розробка чатботів на замовлення – інструмент, який ви шукаєте.

Компанія AVADA MEDIA створює віртуальних помічників для бізнесу в месенджерах Telegram, Facebook, Viber і на інших платформах. Від простих FAQ-рішень до ШІ-асистентів з машинним навчанням, здатних аналізувати людську мову і давати потрібні відповіді навіть на нетипові звернення.

Що таке чат-бот і як він працює?

Цифровий помічник або чат-бот (chatbot app) – це автоматизоване програмне забезпечення, що імітує живе спілкування з користувачем для вирішення рутинних завдань без участі людини. Найбільш поширені текстові асистенти, але активно використовуються також аудіо- та відео-аналоги.

Чатбот спрощує комунікацію для компанії та її аудиторії, автоматизуючи цілий ряд бізнес-процесів – відповідає на питання, супроводжує клієнта від першого дотику до оплати, збирає зворотний зв’язок, консультує, проводить продажі, опитування, інформує про акції та виконує безліч інших щоденних функцій залежно від типу помічника та потреб компанії. Працюють віртуальні асистенти за заздалегідь прописаними сценаріями і на основі ШІ-модулів.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Чат-бот для агентства нерухомості

Переваги розробки чат-ботів на замовлення

Цифрові помічники – практичний інструмент, що вирішує безліч операційних завдань, які безпосередньо впливають на прибутковість, розвиток бізнесу та лояльність аудиторії:

Швидша реакція, поліпшення клієнтського сервісу

Споживачі цінують швидкість і відсутність помилок. Автоматизація повторюваних процесів підвищує якість обслуговування і користувацького досвіду. Чатбот миттєво реагує на звернення в режимі 24/7, допомагаючи не втратити потенційних покупців через затримки з відповіддю або людський фактор.

Оптимізація витрат на бізнес-процеси

Обробка типових завдань, залучення клієнтів, робота з запереченнями, просування – всі ці аспекти діяльності компанії може виконувати штат співробітників або розумний помічник, який працює цілодобово і безкоштовно. Створення чат-бота коштує дешевше розробки мобільного додатку і тим більше утримання декількох фахівців. Найчастіше з рутинними завданнями він справляється ефективніше за людину.

Підвищення конверсії лідогенерації, рекламних кампаній

Грамотний chatbot development дозволяє більш точно кваліфікувати ліди, збирати контактні дані, сегментувати звернення, а також ефективно залучати відвідувачів сайту в діалог, підштовхуючи до цільової дії. Соціальна та комерційна активність потенційних клієнтів все більше переходить в месенджери та соцмережі. На основі класифікації клієнтів можна масово розсилати повідомлення про товари та послуги зацікавленим в них споживачам.

Зниження навантаження на відділ продажів і технічної підтримки

Якщо у вас є чат-бот, менеджери не витрачають час на обробку типових повторюваних запитів і/або прийом замовлень – співробітники можуть займатися більш складними і терміновими завданнями.

При кваліфікованому підході цифровий помічник:

  • економить час, ресурси і кошти, покращуючи KPI і користувальницький досвід;
  • розширює охоплення аудиторії, підвищує рівень її залученості;
  • спрощує вихід на нові ринки за рахунок багатомовності (система може спілкуватися зі споживачами будь-якою мовою);
  • коштує дешевше, ніж утримання штату співробітників або створення мобільного додатку (інвестиція в розробку чат-бота є одноразовою, на відміну від щомісячної виплати окладів співробітникам, кількість яких зростає пропорційно розвитку компанії.

Залиште заявку на консультацію – проаналізуємо ваш бізнес і запропонуємо ефективні чатбот-рішення, які зроблять його ефективнішим і прибутковішим.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Telegram чат-бот для продажу квитків

Які завдання чат-боти вирішують в різних галузях, яким бізнесам корисні

Цифрові асистенти довели свою ефективність в самих різних галузях, починаючи від роздрібної торгівлі і закінчуючи B2B-сегментом.

У ритейлі чатботи:

  • автоматизують прийом і оформлення замовлень;
  • спрощують поширення інформації про акції та розпродажі;
  • консультують з приводу асортименту та наявності товарів;
  • дозволяють вести клієнтську підтримку цілодобово.

Для освітніх платформ:

  • ведуть запис на курси, вебінари та пробні уроки в зручний для учнів час;
  • дають відповіді на поширені запитання щодо програм навчання, цін, розкладу тощо;
  • збирають заявки, оформляють учасників;
  • розсилають нагадування про майбутні заняття, необхідність оплати тощо.

У сфері послуг:

  • підбирають відповідні клієнтам комерційні пропозиції, розраховують вартість;
  • оформляють онлайн-бронювання, підтверджують запис;
  • автоматично відправляють договори, інструкції, чеки, накладні;
  • збирають відгуки після надання послуги.

Для B2B-сектора:

  • генерують і кваліфікують ліди за заданими сценаріями;
  • ведуть клієнтів по воронці продажів, передаючи дані менеджерам в CRM;
  • спрощують інтеграцію з корпоративними системами (ERP, пошта, аналітика);
  • здійснюють швидкі консультації та демонстрації продуктів.

Створити чат-бот для сайту (chatbot for website), месенджера або соцмереж – означає отримати конкурентну перевагу і підвищити ефективність бізнес-процесів, паралельно оптимізуючи вартість і результативність комунікації з клієнтами.

Чат-боти

Етапи розробки та впровадження чат-бота

Створення ефективного цифрового помічника – багаторівневий процес. Саме тому ми підходимо до нього системно та ітеративно, узгоджуючи всі ключові етапи з замовником і ретельно тестуючи продукт на ключових фазах виробництва. Це гарантує високу якість результату та дотримання термінів.

Які етапи включає розробка чатбота для бізнесу (chatbot for business):

1. Аналіз завдань клієнта. Вивчаємо проєкт, цілі та питання, що потребують вирішення – необхідна автоматизація, приріст продажів, посилення технічної підтримки, лідогенерація тощо. Аналізуємо специфіку галузі, внутрішніх процесів компанії, її продукції та аудиторії.

2. Проєктування сценаріїв. Розробляємо UX-логіку і архітектуру, інтеграції, створюємо воронку спілкування – продумуємо, як і про що асистент буде вести діалог, за якими маркерами і яким чином розпізнавати наміри користувача, приводячи до потрібної дії. Після затвердження макетів замовником складаємо технічну документацію продукту.

3. Розробка та налаштування. Реалізуємо логіку і правила, сценарії, тригери, підключаємо бази даних – пишемо код і створюємо функціональну частину, меню, виконуємо інтеграції. Також розробники задають стиль і тон спілкування, що відповідає tone of voice компанії.

4. Тестування. Готовий продукт перевіряємо на баги, прогалини в логіці переходів, неоднозначність у відповідях, реакцію на нетипові питання тощо. Усі недоліки усуваємо, оптимізуємо чат-бот для стабільної роботи без збоїв.

5. Інтеграція, запуск, супровід. Підключаємо помічника до цільових платформ і зовнішніх систем, налаштовуємо для коректного функціонування. Запускаємо бота, навчаємо команду клієнта, як ефективно використовувати панель управління, передавати діалог оператору, моніторити якість роботи тощо. Також за запитом виконуємо післярелізну підтримку – впроваджуємо оновлення, допрацьовуємо функціонал, актуалізуємо сценарії тощо. Аналізуємо динаміку розвитку проєкту, масштабуємо його, адаптуючи під нові реалії бізнесу замовника. Структурований підхід до створення віртуальних помічників дозволяє реалізовувати продукти будь-якої складності, які точно відповідають поточним потребам клієнта і його аудиторії. З прикладами чатботів, які ми розробляємо для клієнтів, можна ознайомитися в нашому портфоліо.

Технології та інструменти

Компанія AVADA MEDIA використовує перевірене ПЗ і гнучкий стек, що покриває потреби екосистеми чатботів будь-якої складності – від обробки природної мови до інтеграції з CRM і аналітикою. Завдяки цьому кожен наш проєкт працює стабільно, ефективно масштабується під потреби конкретної компанії і вбудовується в її поточну IT-інфраструктуру.

Які інструменти ми використовуємо

Мови програмування, фреймворки – можлива розробка чат-бота на Python, PHP, JavaScript, Java, C#, Node.js. Для побудови просунутих діалогів застосовуємо Rasa, Microsoft Bot Framework, Dialogflow, для адаптивних інтелектуальних рішень – OpenAI API / ChatGPT.

Інтеграції із зовнішніми системами:

  • CRM і ERP – SendPulse, Uspacy CRM, RemOnline, HubSpot, Salesforce тощо.
  • Helpdesk-формат – Freshdesk, Zendesk, Jira Service Desk.
  • Платіжні шлюзи – Fondy, Stripe, LiqPay та ін.
  • Email/SMS – SendGrid, UniSender тощо.

Канали та платформи для створення чатботів – Telegram, Viber, Facebook, WhatsApp, Slack, Web-чат. Також за запитом створюємо помічників у форматі додатків.

Проєктування та UX-логіка – Moqups, Figma, Miro.

Інфраструктура та DevOps – AWS, Google Cloud, Docker, Kubernetes, Azure, CI/CD (GitHub Actions, GitLab CI).

Аналітика та моніторинг – Chatbase, Dashbot, Google Analytics / GA4, Botanalytics, Sentry.

Правильний вибір інструментів – гарантія якісного вирішення поставлених завдань, коректної інтеграції в ІТ-середовище компанії, а головне – позитивного відгуку аудиторії. Кожен проєкт в рамках послуги розробки чатбота створюємо під конкретні цілі замовника з урахуванням інфраструктури та специфіки бізнесу, що забезпечує оперативний запуск і плавне включення в робочі процеси без ризиків і затримок.

Чат-боти

Основні види чат-ботів для бізнесу, які можна замовити

Залежно від завдань, які необхідно вирішити, та особливостей галузі, можлива розробка цифрових асистентів різних видів – від faq chatbot, що відповідає на поширені питання, до складних інтелектуальних помічників. Варіативність рішень і підходів до реалізації продуктів є запорукою точного задоволення потреб компанії замовника та її аудиторії.

Які види чат-ботів можна замовити для просування бізнесу:

  • Консультант (FAQ-бот) – для автоматичних відповідей на типові питання про товари, послуги, терміни доставки, оплату тощо. Підходять для e-commerce, логістики, освітніх проєктів, медицини.
  • HR chatbot – для автоматизації підбору персоналу (попереднього відбору, анкетування, відповідей на часті питання претендентів). Застосовуються в ритейлі, рекрутингу, великих корпораціях.
  • Менеджер з бронювання/обробки замовлень – для простого оформлення заявок або запису на прийом в чаті без залучення живих співробітників. Широко використовуються закладами громадського харчування, різними салонами, готелями, медцентрами.
  • Продавець (marketing / lead generation chatbot) – для супроводу і закриття угод. Покроково проводять клієнтів по воронкам продажів, збирають заявки, консультують. Добре показують себе в онлайн-торгівлі, сфері нерухомості, фінансових і освітніх галузях.
  • Помічник клієнтських helpdesk-систем – для вирішення проблем користувача і переадресації діалогу компетентним операторам. Замовити чат-бот підтримки – ефективне маркетингове рішення для B2C-сервісів, IT-компаній, SaaS-платформ.
  • Внутрішні корпоративні асистенти – для обробки заявок на відпустку, відрядження, допомогу технічної підтримки, вирішення питань з документообігом тощо. Актуальні для оптимізації ей-чар, ай-ті та адміністративних процесів.
  • Освітні чатбот-рішення – для навчання співробітників, користувачів і клієнтів через тестування, інтерактиви, підказки, діалоги. Застосовуються в e-learning індустрії, допомагають спростити онбординг-процеси.
  • Івент-асистенти – для ефективної комунікації до, під час і після заходів, допомоги з реєстрацією, розкладом, консультаціями, збором зворотного зв’язку, залученням. Добре показують себе для вебінарів, офлайн-подій, різних конференцій.

Помічники зі штучним інтелектом і мультиканальні системи

Крім стандартних рішень, можлива розробка ШІ чат-ботів – що працюють за заданими сценаріями або з опцією машинного навчання. У першому випадку система видає конкретну відповідь на певний запит. Варіанти з machine learning використовують штучний інтелект, здатний розуміти мову і наміри співрозмовника, імітувати живу мову, запам’ятовувати варіанти діалогів і передбачати репліки, що в рази підвищує якість комунікації і користувальницький досвід. Застосовуються в інноваційних проєктах і нішах зі складними продуктами та/або логікою, а також високим трафіком.

Ще один різновид помічників – мультиканальні системи, що одночасно працюють на декількох платформах (можна замовити чат-бот для месенджера, сайту і соцмереж одночасно). Це практичне рішення для омніканальних бізнес-моделей. Вибір правильного типу цифрового асистента – крок до оптимізації внутрішніх і зовнішніх процесів компанії, підвищення її конкурентоспроможності та лояльності клієнтів.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

AI чат-бот

Приклади чатбот-рішень, які ми розробляємо для компаній з різних галузей

В AVADA MEDIA можна замовити створення чат-бота для різних ніш і типів бізнесу – ми створюємо індивідуальні рішення, адаптуючи їх під специфіку галузі, цільову аудиторію, робочі процеси. Нижче – кілька прикладів найбільш популярних напрямків.

Чат-бот для магазину

Віртуальний асистент спрощує відправку персональних пропозицій, інформації про акції та знижки, активацію бонусних програм, прийом замовлень з доставкою. Також він може повідомляти клієнтів про статус замовлень і навіть приймати оплату. Все це доступно вам і клієнтам прямо в Telegram. Чат-боти з продуманими сценаріями для офлайн і інтернет-магазинів одягу, автозапчастин та інших товарів – потужний маркетинговий інструмент з продуманою серверною частиною і зручною адмін-панеллю. Як спростити зберігання і обробку даних, а також управління бізнес-процесами в ніші торгівлі, читайте тут.

Чат-бот для супермаркету

Віртуальний асистент – проста і бюджетна альтернатива CRM-системам, яка дозволяє економити на ПЗ і скоротити кількість співробітників, необхідну для ефективної торгівлі. Він робить процес покупок в рази комфортнішим для клієнтів супермаркету, дозволяючи без особистого спілкування з оператором замовляти товари з доставкою, отримувати інформацію про акції, брати участь в програмах лояльності і збирати бонуси.

Таке it-рішення підвищує конверсію маркетингових кампаній і залученість до програм лояльності. Розробляємо чат-боти для супермаркетів з повноцінною адмін-панеллю і серверною частиною.

Чат-бот для логістики та автосервісів

У логістиці та ніші автосервісу боти корисні завдяки автоматизації процесів і поліпшенню якості обслуговування. Крім стандартних відповідей на поширені запитання та зворотного зв’язку, вони дозволяють у режимі реального часу відстежувати актуальний статус доставки/готовності авто, обробляти заявки та замовлення, розраховувати вартість послуг, розсилати повідомлення про прибуття вантажу або про необхідність підтвердження оплати/доставки.

Чат-боти для логістики та автосервісів можуть також виступати сполучною ланкою між клієнтами та внутрішніми системами компанії, підвищуючи точність, швидкість та ефективність обслуговування.

Чат-бот для ресторанів, кафе і піцерій

Цифрові асистенти корисні малому та середньому бізнесу в індустрії громадського харчування завдяки можливості приймати та обробляти замовлення прямо в Telegram. Клієнтам така опція дозволяє без встановлення додатків і дзвінків вибирати цікаві страви з каталогу меню та зручний спосіб оплати, оформляти доставку, залишати коментарі, отримувати бонуси та багато іншого. Детальніше про функціонал і про те, які переваги несе розробка чат-бота на замовлення для кафе, піцерій, бургерних та інших закладів громадського харчування, можна прочитати на цій сторінці.

Чат-бот для салону краси

У б’юті-індустрії цифрові помічники роблять запис до майстрів комфортнішим – клієнти можуть бронювати час прямо через Telegram, без необхідності дзвонити або переходити на сайт. У кілька кліків доступні вільні дати і «вікна» у конкретного майстра, асортимент послуг. Перенести або скасувати візит, отримати промокод на знижку, залишити відгук, внести передоплату – опцій, доступних вашим клієнтам за допомогою бота, безліч. Перукарі та інші фахівці отримують повідомлення і контакти на смартфон, при цьому не потрібна база номерів – достатньо залишити на рецепції адресу чатбота. Детальніше про можливості, які дає віртуальний асистент компаніям зі сфери краси, розповідаємо тут.

Чат-бот програми лояльності

Цифрові рішення значно підвищують результативність і привабливість дисконтних систем. Вони дають можливість запускати акції, дисконтні програми і бонусні пропозиції швидше, ефективніше і дешевше – без пластикових карт або створення окремих сторінок/додатків. Маючи базу контактів, активація систем лояльності доступна в пару кліків через зручний месенджер, наприклад, Телеграм.

Online chatbot дозволяє безкоштовно розсилати пропозиції, промокоди, привітання та інформацію про знижки, його легко адаптувати під необхідні сценарії та стиль. Клієнтам для участі достатньо відкрити діалог – без виснажливого заповнення анкет і завантаження програм. Це простий спосіб підвищити конверсію. Детальніше про можливості та функціонал IT-рішень для програм лояльності читайте тут, а якщо вас цікавлять віртуальні помічники для месенджерів, про них ми розповідали на цій сторінці.

Чат-бот для адміністраторів груп

Автоматичний асистент істотно спрощує адміністрування каналів і групових чатів в Telegram та інших месенджерах за рахунок автоматизації та широкого переліку доступних опцій. Управління десятками каналів одночасно, обробка спаму і флуду, блокування, розсилка запрошень – це it-рішення підвищує ефективність комунікації зі співробітниками та підписниками. Наша команда може створити чат-бота для групи з сервером і зручною панеллю адміністрування. Виконуємо інтеграцію, в тому числі складних сценаріїв і алгоритмів, детальна інформація – на цій сторінці.

Discord боти

Віртуальні асистенти – ефективний інструмент для автоматизації безлічі рутинних завдань. Він полегшує управління ігровими спільнотами і взаємодію з його учасниками. Чим боти корисні для роботи з discord серверами: допомагають модерувати чати, обробляти команди, розсилати повідомлення і запускати опитування, заохочувати користувачів за активність, відстежувати події, давати зворотний зв’язок на реакції і дії учасників. Це значно підвищує якість комунікації і розвантажує співробітників. Гнучке налаштування дозволяє адаптувати такі it-системи під специфіку проєктів (від розваги до повноцінного управління сервером). Детальніше про можливості інтеграції цифрових discord-помічників читайте тут.

Студія AVADA MEDIA, крім типових рішень, може створити голосовий чат-бот (voice chatbot), мультиканальний і зі штучним інтелектом різної складності. Напишіть нам про завдання, які необхідно вирішити – запропонуємо і реалізуємо ефективну стратегію.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Telegram-бот програми лояльності для бізнесу

Де замовити розробку чат-бота

AVADA MEDIA працює в сфері створення та впровадження програмного забезпечення для бізнесу багато років. IT-продукти нашого chatbot agency успішно використовуються корпоративними та приватними клієнтами в Україні, країнах СНД, Євросоюзі, США, Австралії.

Студія має сформовані команди експертів для розробки онлайн чат-ботів будь-якої складності. Завдяки глибокому розумінню цієї IT-ніші та потреб компаній з різних галузей, а також використанню актуального технологічного стека запускаємо ефективні рішення для рутинних і стратегічних завдань. Пропонуємо створення чат-бота з нуля, співпрацю на проєктній основі, аутстафінг, аутсорс і послуги виділених IT-команд.

Переваги звернення до AVADA MEDIA:

  • Глибоке занурення в бізнес клієнта. Створюємо масштабовані чат-боти, адаптовані під специфіку роботи компанії, нішу, потреби цільової аудиторії, технологічний контекст і поставлені завдання, будь то лідогенерація, підтримка, автоматизація тощо.
  • Якісна UX-архітектура діалогів. Проєктуємо чат-боти з урахуванням поведінкової логіки та юзабіліті, забезпечуючи інтуїтивний користувацький досвід, скорочення відмов і підвищення конверсії.
  • Технічна експертиза. Пропонуємо широкий функціонал, включаючи інтеграцію з CRM, ERP і Helpdesk-системами, вибудовуємо складні ланцюжки (від авторизації до аналітики, роботи з базами даних і кастомної бізнес-логіки).
  • Запуск від 2 до 6 тижнів. За роки практики ми оптимізували розробку чатботів на замовлення. MVP розумного помічника з базовим сценарієм підготуємо протягом 10-20 днів – з підключенням до цільових каналів.
  • Підтримка після релізу. По завершенню роботи над проєктом команда за домовленістю виконує його підтримку. Ця послуга може включати моніторинг і виправлення багів, доопрацювання за заданими метриками, масштабування, портування бота, доповнення функціоналу тощо.
  • Широкий галузевий досвід. Багатий практичний досвід реалізації IT-рішень в десятках ніш дозволяє створювати ефективні продукти в безлічі галузей, починаючи від рітейлу, логістики та освіти і закінчуючи медициною та фінтехом. Реалізуємо технічно і стратегічно успішні проєкти.

Якщо ви шукаєте, де створити чат-бота для бізнесу, запишіться на консультацію в AVADA MEDIA – проаналізуємо проєкт, запропонуємо індивідуальну стратегію реалізації, оперативно запустимо продукт, який ефективно вирішить поставлені завдання.

Види чат-ботів

Приклади проєктування логіки роботи чат-ботів

Питання та відповіді

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32