У сучасному бізнесі оперативність обслуговування та персоналізація комунікації безпосередньо впливають на обсяг продажів і лояльність клієнтів. Але менеджери не завжди встигають своєчасно обробляти всі запити. При цьому рутинні завдання забирають величезну кількість часу, відволікаючи співробітників від більш важливих обов’язків. Професійна розробка чат-бота для Telegram, інших месенджерів, соцмереж або сайту дозволяє вирішити всі ці та безліч інших питань за рахунок автоматизації.
При цьому розумні цифрові помічники здатні прискорити та оптимізувати бізнес-процеси, підвищити їх результативність і скоротити бюджет на виконання рутинних завдань:
При цьому чатботи не беруть лікарняних, не помиляються, не порушують регламент і нічого не забувають. Якщо ви хочете поліпшити якість сервісу, підняти ККД, безшовно впровадити автоматизацію і знизити витрати, розробка чатботів на замовлення – інструмент, який ви шукаєте.
Компанія AVADA MEDIA створює віртуальних помічників для бізнесу в месенджерах Telegram, Facebook, Viber і на інших платформах. Від простих FAQ-рішень до ШІ-асистентів з машинним навчанням, здатних аналізувати людську мову і давати потрібні відповіді навіть на нетипові звернення.
Цифровий помічник або чат-бот (chatbot app) – це автоматизоване програмне забезпечення, що імітує живе спілкування з користувачем для вирішення рутинних завдань без участі людини. Найбільш поширені текстові асистенти, але активно використовуються також аудіо- та відео-аналоги.
Чатбот спрощує комунікацію для компанії та її аудиторії, автоматизуючи цілий ряд бізнес-процесів – відповідає на питання, супроводжує клієнта від першого дотику до оплати, збирає зворотний зв’язок, консультує, проводить продажі, опитування, інформує про акції та виконує безліч інших щоденних функцій залежно від типу помічника та потреб компанії. Працюють віртуальні асистенти за заздалегідь прописаними сценаріями і на основі ШІ-модулів.
Чат-бот для агентства нерухомості
Цифрові помічники – практичний інструмент, що вирішує безліч операційних завдань, які безпосередньо впливають на прибутковість, розвиток бізнесу та лояльність аудиторії:
Споживачі цінують швидкість і відсутність помилок. Автоматизація повторюваних процесів підвищує якість обслуговування і користувацького досвіду. Чатбот миттєво реагує на звернення в режимі 24/7, допомагаючи не втратити потенційних покупців через затримки з відповіддю або людський фактор.
Обробка типових завдань, залучення клієнтів, робота з запереченнями, просування – всі ці аспекти діяльності компанії може виконувати штат співробітників або розумний помічник, який працює цілодобово і безкоштовно. Створення чат-бота коштує дешевше розробки мобільного додатку і тим більше утримання декількох фахівців. Найчастіше з рутинними завданнями він справляється ефективніше за людину.
Грамотний chatbot development дозволяє більш точно кваліфікувати ліди, збирати контактні дані, сегментувати звернення, а також ефективно залучати відвідувачів сайту в діалог, підштовхуючи до цільової дії. Соціальна та комерційна активність потенційних клієнтів все більше переходить в месенджери та соцмережі. На основі класифікації клієнтів можна масово розсилати повідомлення про товари та послуги зацікавленим в них споживачам.
Якщо у вас є чат-бот, менеджери не витрачають час на обробку типових повторюваних запитів і/або прийом замовлень – співробітники можуть займатися більш складними і терміновими завданнями.
При кваліфікованому підході цифровий помічник:
Залиште заявку на консультацію – проаналізуємо ваш бізнес і запропонуємо ефективні чатбот-рішення, які зроблять його ефективнішим і прибутковішим.
Telegram чат-бот для продажу квитків
Цифрові асистенти довели свою ефективність в самих різних галузях, починаючи від роздрібної торгівлі і закінчуючи B2B-сегментом.
У ритейлі чатботи:
Для освітніх платформ:
У сфері послуг:
Для B2B-сектора:
Створити чат-бот для сайту (chatbot for website), месенджера або соцмереж – означає отримати конкурентну перевагу і підвищити ефективність бізнес-процесів, паралельно оптимізуючи вартість і результативність комунікації з клієнтами.
Створення ефективного цифрового помічника – багаторівневий процес. Саме тому ми підходимо до нього системно та ітеративно, узгоджуючи всі ключові етапи з замовником і ретельно тестуючи продукт на ключових фазах виробництва. Це гарантує високу якість результату та дотримання термінів.
Які етапи включає розробка чатбота для бізнесу (chatbot for business):
1. Аналіз завдань клієнта. Вивчаємо проєкт, цілі та питання, що потребують вирішення – необхідна автоматизація, приріст продажів, посилення технічної підтримки, лідогенерація тощо. Аналізуємо специфіку галузі, внутрішніх процесів компанії, її продукції та аудиторії.
2. Проєктування сценаріїв. Розробляємо UX-логіку і архітектуру, інтеграції, створюємо воронку спілкування – продумуємо, як і про що асистент буде вести діалог, за якими маркерами і яким чином розпізнавати наміри користувача, приводячи до потрібної дії. Після затвердження макетів замовником складаємо технічну документацію продукту.
3. Розробка та налаштування. Реалізуємо логіку і правила, сценарії, тригери, підключаємо бази даних – пишемо код і створюємо функціональну частину, меню, виконуємо інтеграції. Також розробники задають стиль і тон спілкування, що відповідає tone of voice компанії.
4. Тестування. Готовий продукт перевіряємо на баги, прогалини в логіці переходів, неоднозначність у відповідях, реакцію на нетипові питання тощо. Усі недоліки усуваємо, оптимізуємо чат-бот для стабільної роботи без збоїв.
5. Інтеграція, запуск, супровід. Підключаємо помічника до цільових платформ і зовнішніх систем, налаштовуємо для коректного функціонування. Запускаємо бота, навчаємо команду клієнта, як ефективно використовувати панель управління, передавати діалог оператору, моніторити якість роботи тощо. Також за запитом виконуємо післярелізну підтримку – впроваджуємо оновлення, допрацьовуємо функціонал, актуалізуємо сценарії тощо. Аналізуємо динаміку розвитку проєкту, масштабуємо його, адаптуючи під нові реалії бізнесу замовника. Структурований підхід до створення віртуальних помічників дозволяє реалізовувати продукти будь-якої складності, які точно відповідають поточним потребам клієнта і його аудиторії. З прикладами чатботів, які ми розробляємо для клієнтів, можна ознайомитися в нашому портфоліо.
Компанія AVADA MEDIA використовує перевірене ПЗ і гнучкий стек, що покриває потреби екосистеми чатботів будь-якої складності – від обробки природної мови до інтеграції з CRM і аналітикою. Завдяки цьому кожен наш проєкт працює стабільно, ефективно масштабується під потреби конкретної компанії і вбудовується в її поточну IT-інфраструктуру.
Мови програмування, фреймворки – можлива розробка чат-бота на Python, PHP, JavaScript, Java, C#, Node.js. Для побудови просунутих діалогів застосовуємо Rasa, Microsoft Bot Framework, Dialogflow, для адаптивних інтелектуальних рішень – OpenAI API / ChatGPT.
Інтеграції із зовнішніми системами:
Канали та платформи для створення чатботів – Telegram, Viber, Facebook, WhatsApp, Slack, Web-чат. Також за запитом створюємо помічників у форматі додатків.
Проєктування та UX-логіка – Moqups, Figma, Miro.
Інфраструктура та DevOps – AWS, Google Cloud, Docker, Kubernetes, Azure, CI/CD (GitHub Actions, GitLab CI).
Аналітика та моніторинг – Chatbase, Dashbot, Google Analytics / GA4, Botanalytics, Sentry.
Правильний вибір інструментів – гарантія якісного вирішення поставлених завдань, коректної інтеграції в ІТ-середовище компанії, а головне – позитивного відгуку аудиторії. Кожен проєкт в рамках послуги розробки чатбота створюємо під конкретні цілі замовника з урахуванням інфраструктури та специфіки бізнесу, що забезпечує оперативний запуск і плавне включення в робочі процеси без ризиків і затримок.
Залежно від завдань, які необхідно вирішити, та особливостей галузі, можлива розробка цифрових асистентів різних видів – від faq chatbot, що відповідає на поширені питання, до складних інтелектуальних помічників. Варіативність рішень і підходів до реалізації продуктів є запорукою точного задоволення потреб компанії замовника та її аудиторії.
Які види чат-ботів можна замовити для просування бізнесу:
Крім стандартних рішень, можлива розробка ШІ чат-ботів – що працюють за заданими сценаріями або з опцією машинного навчання. У першому випадку система видає конкретну відповідь на певний запит. Варіанти з machine learning використовують штучний інтелект, здатний розуміти мову і наміри співрозмовника, імітувати живу мову, запам’ятовувати варіанти діалогів і передбачати репліки, що в рази підвищує якість комунікації і користувальницький досвід. Застосовуються в інноваційних проєктах і нішах зі складними продуктами та/або логікою, а також високим трафіком.
Ще один різновид помічників – мультиканальні системи, що одночасно працюють на декількох платформах (можна замовити чат-бот для месенджера, сайту і соцмереж одночасно). Це практичне рішення для омніканальних бізнес-моделей. Вибір правильного типу цифрового асистента – крок до оптимізації внутрішніх і зовнішніх процесів компанії, підвищення її конкурентоспроможності та лояльності клієнтів.
AI чат-бот
В AVADA MEDIA можна замовити створення чат-бота для різних ніш і типів бізнесу – ми створюємо індивідуальні рішення, адаптуючи їх під специфіку галузі, цільову аудиторію, робочі процеси. Нижче – кілька прикладів найбільш популярних напрямків.
Віртуальний асистент спрощує відправку персональних пропозицій, інформації про акції та знижки, активацію бонусних програм, прийом замовлень з доставкою. Також він може повідомляти клієнтів про статус замовлень і навіть приймати оплату. Все це доступно вам і клієнтам прямо в Telegram. Чат-боти з продуманими сценаріями для офлайн і інтернет-магазинів одягу, автозапчастин та інших товарів – потужний маркетинговий інструмент з продуманою серверною частиною і зручною адмін-панеллю. Як спростити зберігання і обробку даних, а також управління бізнес-процесами в ніші торгівлі, читайте тут.
Віртуальний асистент – проста і бюджетна альтернатива CRM-системам, яка дозволяє економити на ПЗ і скоротити кількість співробітників, необхідну для ефективної торгівлі. Він робить процес покупок в рази комфортнішим для клієнтів супермаркету, дозволяючи без особистого спілкування з оператором замовляти товари з доставкою, отримувати інформацію про акції, брати участь в програмах лояльності і збирати бонуси.
Таке it-рішення підвищує конверсію маркетингових кампаній і залученість до програм лояльності. Розробляємо чат-боти для супермаркетів з повноцінною адмін-панеллю і серверною частиною.
У логістиці та ніші автосервісу боти корисні завдяки автоматизації процесів і поліпшенню якості обслуговування. Крім стандартних відповідей на поширені запитання та зворотного зв’язку, вони дозволяють у режимі реального часу відстежувати актуальний статус доставки/готовності авто, обробляти заявки та замовлення, розраховувати вартість послуг, розсилати повідомлення про прибуття вантажу або про необхідність підтвердження оплати/доставки.
Чат-боти для логістики та автосервісів можуть також виступати сполучною ланкою між клієнтами та внутрішніми системами компанії, підвищуючи точність, швидкість та ефективність обслуговування.
Цифрові асистенти корисні малому та середньому бізнесу в індустрії громадського харчування завдяки можливості приймати та обробляти замовлення прямо в Telegram. Клієнтам така опція дозволяє без встановлення додатків і дзвінків вибирати цікаві страви з каталогу меню та зручний спосіб оплати, оформляти доставку, залишати коментарі, отримувати бонуси та багато іншого. Детальніше про функціонал і про те, які переваги несе розробка чат-бота на замовлення для кафе, піцерій, бургерних та інших закладів громадського харчування, можна прочитати на цій сторінці.
У б’юті-індустрії цифрові помічники роблять запис до майстрів комфортнішим – клієнти можуть бронювати час прямо через Telegram, без необхідності дзвонити або переходити на сайт. У кілька кліків доступні вільні дати і «вікна» у конкретного майстра, асортимент послуг. Перенести або скасувати візит, отримати промокод на знижку, залишити відгук, внести передоплату – опцій, доступних вашим клієнтам за допомогою бота, безліч. Перукарі та інші фахівці отримують повідомлення і контакти на смартфон, при цьому не потрібна база номерів – достатньо залишити на рецепції адресу чатбота. Детальніше про можливості, які дає віртуальний асистент компаніям зі сфери краси, розповідаємо тут.
Цифрові рішення значно підвищують результативність і привабливість дисконтних систем. Вони дають можливість запускати акції, дисконтні програми і бонусні пропозиції швидше, ефективніше і дешевше – без пластикових карт або створення окремих сторінок/додатків. Маючи базу контактів, активація систем лояльності доступна в пару кліків через зручний месенджер, наприклад, Телеграм.
Online chatbot дозволяє безкоштовно розсилати пропозиції, промокоди, привітання та інформацію про знижки, його легко адаптувати під необхідні сценарії та стиль. Клієнтам для участі достатньо відкрити діалог – без виснажливого заповнення анкет і завантаження програм. Це простий спосіб підвищити конверсію. Детальніше про можливості та функціонал IT-рішень для програм лояльності читайте тут, а якщо вас цікавлять віртуальні помічники для месенджерів, про них ми розповідали на цій сторінці.
Автоматичний асистент істотно спрощує адміністрування каналів і групових чатів в Telegram та інших месенджерах за рахунок автоматизації та широкого переліку доступних опцій. Управління десятками каналів одночасно, обробка спаму і флуду, блокування, розсилка запрошень – це it-рішення підвищує ефективність комунікації зі співробітниками та підписниками. Наша команда може створити чат-бота для групи з сервером і зручною панеллю адміністрування. Виконуємо інтеграцію, в тому числі складних сценаріїв і алгоритмів, детальна інформація – на цій сторінці.
Віртуальні асистенти – ефективний інструмент для автоматизації безлічі рутинних завдань. Він полегшує управління ігровими спільнотами і взаємодію з його учасниками. Чим боти корисні для роботи з discord серверами: допомагають модерувати чати, обробляти команди, розсилати повідомлення і запускати опитування, заохочувати користувачів за активність, відстежувати події, давати зворотний зв’язок на реакції і дії учасників. Це значно підвищує якість комунікації і розвантажує співробітників. Гнучке налаштування дозволяє адаптувати такі it-системи під специфіку проєктів (від розваги до повноцінного управління сервером). Детальніше про можливості інтеграції цифрових discord-помічників читайте тут.
Студія AVADA MEDIA, крім типових рішень, може створити голосовий чат-бот (voice chatbot), мультиканальний і зі штучним інтелектом різної складності. Напишіть нам про завдання, які необхідно вирішити – запропонуємо і реалізуємо ефективну стратегію.
Telegram-бот програми лояльності для бізнесу
AVADA MEDIA працює в сфері створення та впровадження програмного забезпечення для бізнесу багато років. IT-продукти нашого chatbot agency успішно використовуються корпоративними та приватними клієнтами в Україні, країнах СНД, Євросоюзі, США, Австралії.
Студія має сформовані команди експертів для розробки онлайн чат-ботів будь-якої складності. Завдяки глибокому розумінню цієї IT-ніші та потреб компаній з різних галузей, а також використанню актуального технологічного стека запускаємо ефективні рішення для рутинних і стратегічних завдань. Пропонуємо створення чат-бота з нуля, співпрацю на проєктній основі, аутстафінг, аутсорс і послуги виділених IT-команд.
Переваги звернення до AVADA MEDIA:
Якщо ви шукаєте, де створити чат-бота для бізнесу, запишіться на консультацію в AVADA MEDIA – проаналізуємо проєкт, запропонуємо індивідуальну стратегію реалізації, оперативно запустимо продукт, який ефективно вирішить поставлені завдання.
Скільки коштує розробка чат-бота?
Бюджет залежить від складності сценаріїв, кількості каналів та інтеграцій. На ціну розробки чат-бота також впливають глибина, варіативність діалогів і воронок, необхідність кастомних рішень, впровадження ШІ, вимоги до оформлення інтерфейсу та дизайну. Вартість створення чат-бота розраховуємо після аудиту завдання та обговорення деталей – на консультації.
Скільки часу займає запуск?
Щоб створити чат-бота для бізнесу, в середньому потрібно від 2 до 6 тижнів і більше. Все залежить від функціоналу і ступеня інтеграції. Мінімальний термін розробки MVP становить 5-10 днів. Стандартні проєкти з інтеграціями реалізуються протягом 2-3 тижнів. На запуск більш складних ботів з аналітикою та індивідуальним chatbot UI потрібно 4-6 тижнів.
На тривалість робіт впливають такі фактори, як:
Для яких платформ ви розробляєте ботів?
Ми можемо створити чат-бот в Telegram, Instagram, Viber, Facebook, WhatsApp. Також розробляємо віртуальних помічників для веб-сайтів, мобільних додатків для Android та iOS, корпоративних месенджерів (Slack тощо).
Чи виконуєте ви інтеграцію бота з CRM або сайтом?
Так, за запитом адаптуємо роботу цифрового асистента під будь-яку систему – від SendPulse, Uspacy CRM, RemOnline і KeyCRM до кастомних CRM, сайтів і API.
Чим ваш чат-бот кращий за звичайну форму зворотного зв'язку?
Рішення створити чат-бота для сайту істотно збільшує ефективність комунікації з клієнтами. Такий помічник, на відміну від форми зворотного зв’язку, активний: веде діалог, здатний кваліфікувати заявки, знижує навантаження на персонал в режимі 24/7. Головне: він підвищує конверсію за рахунок інтерактивності.
Що буде після запуску?
Після розробки чат-бота для сайту, месенджера та інших платформ ми навчаємо команду замовника, передаємо інструкції та документацію, необхідну для успішного використання продукту. За запитом виконуємо післярелізну підтримку, збираємо аналітику, актуалізуємо діалоги та функціонал.
Хто пише тексти для сценарію?
Сценарії розробляє команда з UX-фахівця та профільного бізнес-аналітика, після детального занурення в особливості роботи компанії замовника. При необхідності підключаємо копірайтера з галузевим досвідом.
Чи можна в майбутньому розширити функціонал чат-бота або змінити сценарій?
Так, архітектура цифрового помічника модульна. За запитом додамо нові сценарії або доопрацюємо наявні, розширимо інтеграцію і кількість каналів у міру необхідності. Можна впроваджувати додаткові гілки, точки входу і функціональні модулі – продукт легко адаптується під динаміку розвитку бізнесу.
Чи можна створити чат-бот з ШІ?
Так, ми інтегруємо штучний інтелект у чат-бот на базі ChatGPT та інших моделей – для багаторівневої підтримки, розпізнавання намірів користувача, пошуку по базах знань і вирішення інших завдань.
Чи замінить бот живу людину?
Віртуальний асистент не рівноцінний живому співробітнику, але ефективно автоматизує рутинні завдання (відповіді на типові питання, збір даних, оформлення заявок, навігація по меню тощо). Це прискорює відповідь на запит і розвантажує команду. Також чат-бот може передавати діалог операторам.
Наскільки чат-бот складний в управлінні?
Управління цифровим асистентом інтуїтивно зрозуміле. Ми надамо зручну адмін-панель, проінструктуємо і навчимо вашу команду. Як правило, у клієнтів не виникає складнощів з оновленням текстів і управлінням логікою продукту, навіть без звернення до розробників. Якщо у вас після запуску чат-бота з’являться додаткові питання, оперативно допоможемо розібратися.
А якщо клієнт напише щось не за сценарієм?
У цьому випадку бот буде прагнути розпізнати запит, пропонуючи найбільш релевантні опції. Якщо це не дасть результату, задасть уточнюючі питання або перемкне діалог на оператора. Також можна інтегрувати в нього NLP-модулі та ШІ для ефективної роботи з нестандартними зверненнями, які не передбачені сценарієм.
Які дані можуть збирати чатботи для бізнесу?
Віртуальні асистенти можуть збирати контакти (імена, номери телефонів, email адреси), інформацію про послуги, що цікавлять, геолокації. Додатково функціонал може включати збір/аналіз відповідей на кваліфікаційні питання та будь-які інші цільові дані. Вся інформація обробляється відповідно до вимог законодавства та конфіденційності.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32