РІЗНІ ВИДИ І ТИПИ САЙТІВ І ВЕБ-ПРОЕКТІВ

ТИПИ САЙТІВ

Різновиди сайтів

Які бувають типи сайтів Різновиди сайтів

Кожен сайт призначений для вирішення конкретних завдань. Інтернет-магазини генерують трафік та продають товари, сайти-візитки підвищують впізнаваність та репутацію бізнесу, а корпоративні портали спрямовані на оптимізацію внутрішніх процесів компанії та допомагають її співробітникам взаємодіяти між собою.

Який сайт розробити для свого бізнесу залежить тільки від ніші та ваших пріоритетів. У цій статті ми докладно розповімо про основні типи сайтів, їх особливості, завдання та переваги, щоб ви змогли вибрати найбільш оптимальний варіант.

Види сайтів

Прості сайти Види сайтів

Landing page

Landing page – це сайт, який складається з однієї сторінки та призначений для презентації конкретного товару чи послуги. Ефективність лендингу зумовлена тим, що він сфокусований на одному завданні – схилити користувача до виконання цільової дії. Для цього контент у ньому розташовується спеціальним чином, щоб донести до потенційного клієнта цінність та переваги товару чи послуги. У середньому лендинг збільшує результативність продажів до 30%.

Розробка лендингу займає відносно небагато часу, тому він часто використовується для презентації нових товарів та послуг, просування онлайн-заходів та вирішення багатьох інших завдань.

Сайт-візитка

Такий сайт виконує роль візитної картки та одночасно рекламного майданчика для компанії чи окремої людини. Він відрізняється легким і лаконічним дизайном, а його контент часто обмежується 2-4 сторінками.

На сайті-візитці розміщується лише основна інформація про підприємство і він не передбачає публікації статей. Тому його зручно адмініструвати навіть без участі контент-менеджера. Тим не менш, ресурс повинен бути добре оптимізований під пошукові системи, щоб його пошук в інтернеті не викликав труднощів у потенційних відвідувачів.

ТИПИ САЙТІВ
Види сайтів

Більш складні варіанти сайтів Види сайтів

Корпоративні сайти

Корпоративний сайт допомагає вирішувати зовнішні та внутрішні завдання компанії. З одного боку, він представляє бізнес в інтернеті та відкриває новий канал комунікації з клієнтами та партнерами, а з іншого – допомагає покращити робочі процеси. Наприклад, такий сайт часто використовують для організації роботи персоналу, пошуку та навчання нових співробітників, ведення цифрового документообігу та багатьох інших цілей.

Щоб корпоративний сайт був максимально зручним та ефективним, він може інтегруватися із внутрішніми системами компанії.

Сайти з особистим кабінетом

Особистий кабінет – це персональна сторінка, доступ до якої є лише в однієї людини. У ньому можуть зберігатися, наприклад, персональні та платіжні дані, карти знижок, придбані клієнтом цифрові продукти та інша індивідуальна інформація. Простими словами, сайти з особистим кабінетом надають кожному користувачеві свою особисту міні-базу даних.

Такий тип сайтів часто використовують банки, маркетплейси, освітні платформи, бізнес-сервіси, соціальні мережі та інші компанії, орієнтовані на надання персоналізованих послуг.

ТИПИ САЙТІВ

Промо-сайти

Такі ресурси створюються на додаток до основного сайту компанії та використовуються для просування її окремих товарів та послуг, наприклад, акційних або нових пропозицій.

При створенні промо-сайтів особлива увага приділяється дизайну. Для них характерна велика кількість якісної графіки, анімацій та візуалізацій. Нерідко використовуються 2D та 3D-конфігуратори. Це підвищує ефективність презентації продукту і, як наслідок, істотно підвищує відсоток конверсії.

Іміджевий сайт

Іміджевий сайт вибудовує чітку асоціацію з брендом, підкреслює статус і демонструє відвідувачам, що ваша компанія єдина у своєму роді, а не одна з багатьох.

Такий вид сайту допомагає розповісти про переваги компанії не лише на словах, а й через візуальні образи. Тому для нього характерні унікальний дизайн, лаконічна структура та ретельно підібраний контент. Для покращення позицій у пошукових системах на іміджевий сайт може бути інтегрований розділ із блогом, який дозволить розповідати широкій аудиторії про важливі події з життя бренду.

 

Типи сайтів

Типи сайтів

Сайт-портфоліо

Сайт-портфоліо – це чудова можливість для демонстрації своїх скілів, досвіду та виконаних кейсів. Він дозволяє у кращому світлі презентувати свій професіоналізм та залучити потенційних роботодавців чи клієнтів.

Такий тип сайту містить галерею, в якій публікуються зображення виконаних робіт і гнучку систему фільтрів, що допомагає відвідувачам швидко знаходити інформацію, що їх цікавить. Крім цього, портфоліо може включати іміджеві елементи, що формують потрібні асоціації та враження.

Сайт-каталог

Завдання таких сайтів – надати клієнтам вичерпну інформацію про продукцію компанії. На відміну від інтернет-магазинів, на сайтах-каталогах не можна здійснити миттєву покупку. Навпаки, вони передбачають додаткову консультацію із представниками бізнесу. Такий підхід особливо актуальний під час продажу товарів зі складною конфігурацією, таких як металопластикові вікна чи автомобілі.

Особлива увага у такому вигляді сайтів приділяється якісній презентації продукції. Для цього можуть використовуватись професійні фото, відео або 2D та 3D-конфігуратори.

ТИПИ САЙТІВ
Типи сайтів

Типи сайтів

Сайти заходів

Сайт заходу дозволяє розповісти широкому колу людей про майбутню подію та вирішує більшу частину адміністративних питань, у тому числі:

  • Формування переліку учасників.
  • Планування розсаджування.
  • Складання плану виступу.
  • Організація логістики.
  • Вибір меню.

Такий вид сайту буде корисним під час підготовки семінару, бізнес-конференції, музичного фестивалю та інших заходів.

Online-сервіси

Онлайн-сервіси допомагають користувачам вирішувати найрізноманітніші завдання в інтернеті: проводити фінансові транзакції, здійснювати покупки, редагувати та ділитися мультимедіа, прокладати транспортні маршрути та багато іншого. Головна перевага таких інструментів полягає в тому, що вони працюють в інтерфейсі браузера. Це означає, що ними можна користуватися з будь-яких пристроїв без скачування.

До популярних online-сервісів можна віднести:

  • Електронні гаманці.
  • Інструменти для бронювання квитків та готелів.
  • Веб-навігатори.
  • Інструменти для обміну повідомленнями онлайн.
  • Засоби пошуку.

Сайти-квізи

Квізи – це сайти з елементом гейміфікації, які пропонують відвідувачу пройти тематичну онлайн-вікторину, а натомість отримати щось корисне чи цікаве. Такі тести допомагають бізнесу вирішити кілька важливих завдань:

  • Отримати особисті дані потенційних покупців, як мінімум, ім’я, e-mail або телефон.
  • Краще дізнатися про інтереси потенційної аудиторії.
  • Підвищити залучення клієнтів.
  • Залучити нових клієнтів за рахунок “вірусності” сайту.
Типи сайтів

Типи сайтів

Портали

Інтернет-портали – це великі сайти, що надають контент користувачам з різними інтересами та цілями. Якщо говорити умовно, то портали об’єднують у собі кілька сайтів різної тематики, які працюють на одному домені, дотримуються однієї політики та мають єдиний корпоративний стиль.

Яскравий приклад порталів – це міські сайти, на яких користувачі можуть читати новини, подавати рекламні оголошення, шукати роботу та переглядати афішу заходів.

Чіткої класифікації порталів не існує, проте їх можна розділити на дві основні категорії: B2B — призначені для спрощення взаємодії між компаніями та B2C — орієнтовані на роботу з широкою аудиторією.

Форуми

Після невеликої паузи форуми знову почали набирати популярності – все частіше компанії використовують такий вид сайтів, щоб сформувати лояльну аудиторію навколо свого продукту чи бренду. Крім цього, учасники форумів частково беруть на себе роботу сервісної служби, допомагаючи один одному вирішувати різні питання, чим знижують операційне навантаження на штатний персонал фірми та скорочують витрати на утримання офіційної онлайн-підтримки.

Форум може бути реалізований на базі основного домену компанії або у вигляді окремого ресурсу, куди користувачі можуть зайти, зареєструватися та розпочати спілкування з однодумцями.

Сьогодні можна знайти форуми на різні теми, в тому числі технічні, геймерські, рибальські та політичні.

ТИПИ САЙТІВ
Типи сайтів

Типи сайтів

CRM-системи

CRM – це програми для управління бізнесом, які дозволяють автоматизувати продаж та покращити взаємодію між різними відділами компанії. Крім того, такі системи надають вичерпну аналітику про якість та кількість лідів, швидкість обробки заявок та ефективність окремих співробітників, що можна використовувати для розвитку бізнесу.

Сайти обмінники

Онлайн-обмінники – це невеликі віртуальні майданчики, на яких користувачі можуть швидко, безпечно та з мінімальними комісіями обміняти одну валюту на іншу. Як правило, обмінники можуть працювати не тільки з фіатними, але і з цифровими валютами, такими як Bitcoin, Ethereum та іншими. Однак, для роботи з криптовалютою, крім основного функціоналу, також буде потрібна реалізація смарт-контрактів.

ТИПИ САЙТІВ
Види сайтів

Платформи для продажу товарів Види сайтів

Інтернет-магазини

Інтернет-магазини дозволяють компаніям повністю або частково перенести продаж в онлайн-сегмент і розширити географію залучення клієнтів. На відміну від магазинів в офлайні сайти не обмежуються локацією конкретної вулиці або міста і можуть працювати по всьому світу в режимі 24/7. Власне, цим обумовлена їхня популярність у малому, середньому та великому бізнесах.

Головна відмінність інтернет-магазинів від інших видів сайтів – це можливість продажу товарів онлайн. Для отримання платежів вони використовують платіжні шлюзи, такі як LiqPay, Google Pay, Apple Pay та інші.

Маркетплейси

Маркетплейс схожий на інтернет-магазин, але з акцентом на ширший асортимент товарів. Він виступає в ролі посередника між сторонніми продавцями та покупцями, надаючи цифрову інфраструктуру для їхньої безпечної та комфортної взаємодії.

По суті, маркетплейс є торговим майданчиком, який об’єднує на сайті тисячі підприємців, тому в його асортименті можна знайти буквально все — від будівельних матеріалів до одягу та дитячого харчування. Завдяки цьому такий вид сайтів генерує величезний трафік, що на порядок перевищує можливості класичних інтернет-магазинів.

Дошки оголошень

Такі сайти виступають посередниками між авторами оголошень та їх клієнтами. З одного боку, вони є ефективним каналом збуту для компаній і фізичних осіб, а з іншого — допомагають користувачам знайти товари та послуги, що їх цікавлять. Дошки оголошень бувають загальними та спеціалізованими. У другому випадку на них можуть розміщуватись оголошення лише певної категорії.

Монетизуються такі майданчики в основному за рахунок розміщення оголошень та надання платних послуг.

ТИПИ САЙТІВ
Види сайтів

Сайти для особистих цілей Види сайтів

Персональний сайт

Персональний сайт — це особистий портал людини, на якому він може публікувати будь-яку інформацію: розміщувати портфоліо, ділитися творчістю, презентувати свої послуги або вести блог. На відміну від соціальних мереж, які часто використовуються для таких цілей, сайт надає повну функціональну свободу і часто має великий авторитет.

Блоги

Блог – це сайт, присвячений певній тематиці. Він допомагає підтримувати контакт із клієнтами, підвищувати впізнаваність, ділитися думками з широкою аудиторією та демонструвати свою експертність.

Для таких сайтів характерний легкий та невимушений дизайн, зручна система фільтрів, а публікація статей у них відбувається у зворотному хронологічному порядку.

Існує два основні різновиди блогів:

  • Авторські — ведуться конкретною людиною, яка найчастіше і є її власником.
  • Корпоративні — ведуться компаніями і можуть містити публікації багатьох авторів.
Види сайтів

Сайти для поширення інформації Види сайтів

Інформаційні сайти

Інформаційні сайти націлені на надання користувачам цікавого, захоплюючого та корисного контенту, та не займаються продажем будь-яких товарів чи послуг. Як правило, такі майданчики лояльніше сприймаються аудиторією та відрізняються високою відвідуваністю.

Інфосайти бувають двох видів:

  • Тематичні – такі майданчики спеціалізуються на висвітленні однієї конкретної тематики, наприклад, дизайн, ігри, здоров’я, будівництво тощо.
  • Інформаційні портали – охоплюють відразу кілька популярних ніш.

Основний дохід інформаційних сайтів, як правило, формують рекламні публікації, огляди та розміщення платних оголошень.

Сайти новин

Новинні ресурси можна назвати одним із різновидів інформаційних сайтів. Вони займаються висвітленням резонансних подій у конкретному регіоні, країні чи в усьому світі, а їхнє основне завдання – залучити максимальну кількість читачів за рахунок оперативної публікації важливої та цікавої інформації.

Сайти новин можуть класифікуватися відповідно до теми, яку вони висвітлюють. Наприклад, це можуть бути економічні, політичні чи спортивні новини, події зі світу шоу-бізнесу тощо.

Види сайтів

Складні веб-системи Види сайтів

Сайти-агрегатори

Агрегатори збирають інформацію на різних зовнішніх сайтах та надають користувачам у форматі “все в одному місці”, чим значно полегшують пошук потрібного контенту. Додатково агрегатори можуть створювати різні рейтинги та топи компаній у різних напрямках, ніж з одного боку спрощують вибір для відвідувачів, а з іншого – підвищують авторитет компаній усередині платформи.

Основний прибуток агрегатори отримують за включення компаній/брендів у лістинг та надання їм платних функцій.

WEB-додатки

Веб-програми – це спеціальні програми, що працюють в інтерфейсі браузера. Вони не потребують попереднього встановлення на пристрій користувача, завдяки чому зовсім не залежать від платформ та операційних систем, що досить вигідно з погляду інвестицій.

Якщо говорити про функціональність веб-застосунків, то вона практично не обмежена. Наприклад, такий тип сайтів часто використовується для створення онлайн-банкінгів, CRM-систем, інструментів для роботи дизайнерів, таких як Figma та інших складних систем.

ТИПИ САЙТІВ

LMS-сайти

Все частіше і частіше люди воліють здобувати освіту в Інтернеті. Вивчення мов, курси підвищення кваліфікації, навчання в автошколах і навіть заняття у ВНЗ – все це давно перемістилося в онлайн. Тому LMS, або просто системи управління навчанням, зараз перебувають на піку популярності.

Такий вид сайтів надає цифрову інфраструктуру для зберігання та розповсюдження освітнього контенту, проведення онлайн-занять, відстеження успішності студентів та управління адміністративними питаннями. По суті, у нього є все для організації онлайн-навчання.

Соцмережі

Соціальні мережі – це великі онлайн-платформи для спілкування та обміну контентом. Залежно від моделі використання та цільової аудиторії, соцмережі можуть бути оснащені різним функціоналом.

Наприклад, Facebook орієнтується на поширення текстових постів і фото, а Discord – заточений на геймерський сегмент і спеціалізується на стрімінг відео та голосовому спілкуванні в режимі реального часу.

Види сайтів

Сайти для трансляції відео Види сайтів

Онлайн-кінотеатри

Платформи для перегляду фільмів та серіалів також називають стрімінговими сервісами. Вони користуються високою популярністю на ринку і, за останніми даними, становлять 60% всього інтернет-трафіку. Яскраві представники цієї індустрії – Netflix, Amazon Prime та Apple TV.

Сенс таких сайтів досить простий — вони надають можливість перегляду відеоконтенту замість оформлення платної підписки. Однак модель монетизації може відрізнятись.

Відеохостинги

На відміну від онлайн-кінотеатрів, відеохостинги дозволяють не лише переглядати контент, а й завантажувати на сайт власні ролики для розповсюдження в Мережі.

Такі майданчики можна використовувати для ведення відеоблогів, реклами товарів та інших цілей. Найбільш популярним відеохостингом на даний момент вважається YouTube.

ТИПИ САЙТІВ
Типи сайтів

Розробка сайтів у AVADA MEDIA Типи сайтів

Незважаючи на популяризацію мобільних і десктопних програм, веб залишається однією з головних платформ для просування бізнесу в онлайні. І на те є безліч причин — вони працюють на різних пристроях і не залежать від ОС, їх розробка вимагає набагато менше часу та ресурсів, а функціональність нічим не поступається іншим рішенням.

Це робить інвестиції у розробку сайту доцільними для більшості сфер бізнесу. Під час розробки веб-ресурсу ми враховуємо не лише його тип, а й індивідуальні потреби вашої компанії, підбираючи унікальні технічні рішення під будь-які завдання бізнесу.

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@